ІКТ у викладанні предметів Харченко Г.П.
Матеріал з HistoryPedia
Версія від 21:49, 10 квітня 2017, створена Istoriya (обговорення • внесок) (→Індивідуальні заняття)
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Індивідуальні заняття
Доброго дня, колеги. Пропоную попрацювати он-лайн кросвордом.
Прочитайте уважно індивідуальне завдання, виконайте його:
- Відкрийте за посиланням кросворд, розгадайте його. Відповіді вписуєте з клавіатури, питання розміщені праворуч.
- По завершенню роботи звірити відповіді, натиснувши на кнопку «Ну все!Сверяем».
- Зробити скіншот розгаданого кросворду з кількістю відповідей.
- Зберегти зображення у форматі *. JPG на свій комп’ютер з ім’ям «Кросворд_Ваше прізвище».
- Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ та розмістити у таблицю за зразком.
Як зберегти зображення зі скріншоту – читайте тут.
Консультації
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Шановні колеги! За посиланням Проблеми розвитку сучасної української школи, шляхи вирішення розміщений майданчик для дискусій вашої групи. Перейдіть на сторінку, у розділі «ІКТ у викладанні предметів» ознайомтесь з питанням дискусії та висловіть свою думку щодо існування проблем у вашому закладі та як, на вашу думку, можна їх подолати. Відповідь впишіть у місце вашого варіанту (номер варіанту – це ваш номер у списку групи). Бажаю успіхів!
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:10, 10 квітня 2017 (EEST)