Соціально-гуманітарний кредитний модуль Стеценко О.В.
Матеріал з HistoryPedia
Версія від 09:57, 1 лютого 2015, створена Стеценко Олена Володимирівна (обговорення • внесок) (→Інтерактивні практичні заняття)
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день!!!--Столяров Вадим Олександрович (обговорення) 12:15, 22 січня 2015 (EET)
Доброго дня, Олена Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:34, 26 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді:
- Якщо філософія -це наука про закономірності природи , суспільства,пізнання або наука про методи і форми пізнання. Освіта є частиною суспільного життя. То філософія може зробити загальні висновки зі стану освіти та намітити основні шляхи удосконалєння систєми навчання й виховання.
- Завдання філософії-аналізувати стан освіти та вивчати способи реформування .
Завданнясоціології-вивчати потреби людей в освітньому сегменті .Оцінювати якість освітньої послуги. Аналізувати ставлення суспільства до системи освіти.Вивчати освіту як чинник суспільного прогресу.Визначати міри впливу освіти на динаміку моральних потреб.