Соціально-гуманітарний кредитний модуль Корж Т.М.
Матеріал з HistoryPedia
								Версія від 13:09, 28 квітня 2015, створена Рідченко Людмила Олександрівна  (обговорення • внесок) (→Інтерактивні практичні заняття)
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Тамара Михайлівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 - Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:05, 28 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: