Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна
Зміст
Педагогічна інноватика
Інтерактивні практичні заняття
Лекція 1 Загальні засади педагогічної інноватики
Індивідуальні заняття
Шановні колеги! Опрацюйте наведену нижче літературу та виконайте завдання:
- 1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
- 2. Освітні технологи: Навч.-метод, посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
- Завдвння № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
"Технологія" рекомендує процес створення системи методів, організаційних форм і засобів навчання з урахуванням цілей навчання і вона орієнтована на учня, а "методика" рекомендує використання окремих методів і засобів навчання і орієнтована на вчителя.--Усікова Любов Василівна (обговорення) 22:14, 29 квітня 2015 (EEST) Освітні технології - стратегії розвитку національного, державного, регіонального і муніципального освітнього процесу. 2. Складовими педагогічних технологій є форми й методи взаємодії учасників навчального процесу. Результативність - очікувані результати. Тоді як методика встановлює конкретні закономірності, створюючи базу для теоретичного узагальнення, реалізуючи це у вигляді системи педагогічних рекомендацій, перетворюючи загальні теоретичні положення в конкретні дії вчителів та учнів. Таким чином, кожна методика зобов 'язана використовувати не лише загальні закономірності, а й встановлювати конкретні, які властиві педагогічному процесові даного контингенту.
Консультації
Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. Сподіваюсь, що буду корисною.