Соціально-гуманітарний кредитний модуль Паращенко І.В.
Матеріал з HistoryPedia
Версія від 11:01, 29 лютого 2016, створена Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення • внесок) (→Інтерактивні практичні заняття)
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня,Ігор Володимирович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:47, 29 лютого 2016 (EET)
Ваші відповіді: