Психологія Боров В.О.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 12:37, 7 квітня 2016, створена Панченко Світлана Миколаївна (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".

Виконайте 2 практичні роботи.

Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра

Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.

  • 1.
  • 2.
  • 3.

4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.



Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини

Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.


Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині: 1. 2. 3. 4. 5. 6. --Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 7 квітня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Доброго дня! Опрацюйте матеріал за посиланнята дайте відповіді на запитання:

  • 1
  • 2
  • 3

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 6 квітня 2016 (EEST)

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю