Обговорення користувача:Шаванов Сергій Валентинович
Зміст
Психологія
Шановні колеги! Нагадуємо, що відповіді на питання та практичні роботи Ви виконуєте на своїй сторінці Обговорення у відповідному розділі. На сторінці викладача Ви тільки ознайомлюєтеся з матеріалами.--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ СОІППО (обговорення) 14:46, 27 травня 2014 (EEST)
Інтерактивні практичні заняття
Шановні колеги, пропоную вам переглянути:
- лекцію № 1 за темою: "Провідна діяльність підлітків". Для цього перейдіть за посиланням;
- лекцію № 2 за темою: "Психологічні новоутворення та мотивація підлітків". Для цього перейдіть за посиланням;
- лекцію № 3 за темою: "Пізнавальний розвиток у підлітковому віці". Для цього перейдіть за посиланням;
- лекцію № 4 за темою: "Особливості характеру підлітків". Для цього перейдіть за посиланням.
А тепер опрацюйте матеріал спецкурсів:
- спецкурс № 1 за темою: "Психологія виховання і самовиховання".Для цього перейдіть за посиланням;
- спецкурс № 2 за темою: "Психологія обдарованих учнів".Для цього перейдіть за посиланням.
Отримайте задоволення від виконання практичних робіт:
- Практична робота № 1.
Тема: актуальні питання психології в роботі вчителя.
Мета: розвинути уявлення про психологічні фактори підвищення ефективності в роботі педагога.
Завдання №1. Опишіть, як Ви розумієте, що собою являє психологічна компетентність вчителя?
Завдання №2. Опишіть основні складові психологічної майстерності сучасного вчителя.
Завдання №3. Складіть програму власного психологічного самовдосконалення.
Інформаційні джерела
- Кутішенко В. П. Вікова та педагогічна психологія : Навчальний посібник. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 128 с.
- Орлов Ю.М. Восхождение к индивидуальности : Кн. для учителя. – М. : Просвещение, 1991. — 287 с.
- Поліщук В.М. Вікова та педагогічна психологія.- Суми : Університетська книга, 2005.- 230 с.
- Практическая психология для учителей и родителей / Под ред. Тутушкиной М.К.- СПб. : Флинта, 1997.- 375 с.
- Савчин М.В. Педагогічна психологія: Навчальний посібник. - К. : Академвидав, 2007. – 424 с.
ВІДПОВІДІ
До завдання №1
Психологічна компетентність - сукупність якостей особистості, які зумовлюються високий рівнень психолого-педагогічної підготовленості і забезпечують високий рівень самоорганізації професійної педагогічної діяльності --Савченко Зоя Павлівна (обговорення) 15:45, 19 березня 2015 (EET)
До завдання №2 Основні складові психологічної майстерності сучасного вчителя:
моральні якості,
комунікативні якості,
вольові якості,
інтелектуальні якості,
психологічна грамотність,
психологічна компетентність,
психологічна готовність вчителя до праці,
когнітивність,
зріла психологічна культура --Савченко Зоя Павлівна (обговорення) 16:44, 19 березня 2015 (EET)
До завдання №3 Програма власного психологічного самовдосконалення
- Практична робота № 2.
Тема: психологія навчання й виховання підлітків.
Мета: розвинути уявлення про ефективну діяльність педагога з учнями підліткового віку.
Завдання №1. Проаналізуйте психологічні особливості навчання і виховання учнів підліткового віку.
Завдання №2. Опишіть досвід власної роботи з важковиховуваними учнями.
Завдання №3. З представниками яких типів акцентуацій характеру підлітків Вам найбільш важко працювати? Опишіть конкретні випадки ускладненої взаємодії. Інформаційні джерела
- Кутішенко В. П. Вікова та педагогічна психологія: Навчальний посібник. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 128 с.
- Лосева В., Луньков О. Психосексуальное розвитие ребенка. - М. : Астрель, 1995. - 286 с.
- Орлов Ю.М. Восхождение к индивидуальности: Кн. для учителя. – М. : Просвещение, 1991. — 287 с.
- Поліщук В.М. Вікова та педагогічна психологія.- Суми : Університетська книга, 2005.- 230 с.
- Практическая психология для учителей и родителей / Под ред. Тутушкиной М.К.- СПб. : Флинта, 1997.- 375 с.
- Савчин М.В. Педагогічна психологія: Навчальний посібник. - К. : Академвидав, 2007. – 424 с.
- Практична робота № 3.
Тема: психологія навчання й виховання обдарованих учнів.
Мета: розвинути уявлення про діяльність педагога з обдарованими учнями.
Завдання №1. Проаналізуйте психологічні особливості навчання і виховання обдарованих учнів.
Завдання №2. Опишіть досвід власної роботи з обдарованими учнями.
Інформаційні джерела
- Одаренные дети. - М. : Прогресс,1991.
- Пономарев Я.А. Психология творчества. - М. : Педагогика, 1976.
- Психология одаренности детей и подростков / Под ред. Н.С.Лейтеса. - М. : Издательский центр «Академия», 1996.
- Савенков А.И. Одаренный ребенок в массовой школе. - М. : Сентябрь, 2001.
- Циганкова Е. Як тобі живеться, обдарована дитина // Психолог. - Травень 18-19, 2003. -С.33-37.
Індивідуальні заняття
Консультації
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Тематична дискусія на сторінці Проблеми сучасного уроку біології у Вашому розділі. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ СОІППО (обговорення) 14:35, 27 травня 2014 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Назвіть та обгрунтуйте основні соціально-психологічні фактори ефективного навчання на уроках хімії?--Шаванов Сергій Валентинович (обговорення) 11:53, 28 травня 2014 (EEST)