Педагогічна інноватика Столяров В. О.
Матеріал з HistoryPedia
Версія від 12:52, 9 лютого 2015, створена Матковська Марина Вікторівна (обговорення • внесок) (→Інтерактивні практичні заняття)
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день! Сьогодні за розкладом у нас інтерактиане практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
- Що таке технологічний підхід у навчанні?
- Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:31, 27 січня 2015 (EET) Добрий день Марина Вікторівна!
- Технологічність означає перехід на якісно новий щабель ефективності, оптимальності, наукомістськості освітнього процесу.
- Це вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя з учнем,сукупність методів, форм, прийомів навчання , тотожних їм моделей управління , підпорядкованих визначеній меті, що гарантують позитивний результат.
- Трансформація терміна — від "технології в навчанні"-застосування досянень інженерної думки в навчальному процесі до "технології освіти"-науковий опис (сукупність засобів і методів) педагогічного процесу, що неминуче приводить до запланованого результату, а потім до "педагогічної технології-систематичний метод планування, застосування й оцінювання всього процесу навчання й засвоєння знань шляхом обліку людських і технічних ресурсів і взаємодії між ними для досягнення найефективнішої форми освіти.--Столяров Вадим Олександрович (обговорення) 19:56, 28 січня 2015 (EET)
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
- Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
- Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:48, 9 лютого 2015 (EET)