Номінація «Формування ключових компетентностей учнів в освітньому процесі»
Матеріал з HistoryPedia
Версія від 18:39, 18 вересня 2018, створена
Istoriya
(
обговорення
•
внесок
)
(
різн.
)
← Попередня версія
• Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до:
навігація
,
пошук
Результати І щорічної онлайн науково-освітньої виставки
«Педагогіка партнерства – шлях до конструктивної взаємодії суб’єктів освітнього процесу»
у номінації «Формування ключових компетентностей учнів в освітньому процесі»
№ з/п
Прізвище, ім’я, по батькові
Назва навчального закладу
Заявка учасника
Результат
1
Гармаш Людмила Олександрівна
Охтирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Охтирської міської ради Сумської області
Посилання на заявку
Диплом
ІI ступеня
2
Рубан Оксана Анатоліївна
Охтирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Охтирської міської ради Сумської області
Посилання на заявку
Диплом
І ступеня
3
Якименко Інна Миколаївна
Охтирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Охтирської міської ради Сумської області
Посилання на заявку
Диплом
ІI ступеня
4
Коренев Олександр Іванович
Недригайлівська спеціалізована ЗОШ І – ІІІ ступенів (опорний заклад) Недригайлівської селищної ради
Посилання на заявку
Диплом
ІII ступеня
5
Гордієнко Людмила Володимирівна
Недригайлівська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Недригайлівської селищної ради Сумської області
Посилання на заявку
Диплом
ІII ступеня
Завантажити диплом
Навігаційне меню
Особисті інструменти
18.217.170.18
Обговорення для цієї IP-адреси
Створити обліковий запис
Увійти
Простори назв
Стаття
Обговорення
Варіанти
Перегляди
Читати
Перегляд
Переглянути історію
Ще
Пошук
Навігація
Головна сторінка
Портал спільноти
Поточні події
Нові редагування
Випадкова стаття
Довідка
Категорії
►
Історія навчальних закладів
►
Історія населених пунктів
►
Історія регіону в персоналіях
►
Історія релігійних громад і центрів
►
Віртуальні спільноти
►
Музеї області
►
Пам'ятки історії і культури
►
Пам'ятки природи
►
Творчі проекти
Наші конференції
Інструменти
Посилання сюди
Пов'язані редагування
Спеціальні сторінки
Постійне посилання
Інформація про сторінку