Номінація «Формування ключових компетентностей учнів в освітньому процесі»
Матеріал з HistoryPedia
Версія від 18:39, 18 вересня 2018, створена
Istoriya
(
обговорення
•
внесок
)
(
різн.
)
← Попередня версія
• Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до:
навігація
,
пошук
Результати І щорічної онлайн науково-освітньої виставки
«Педагогіка партнерства – шлях до конструктивної взаємодії суб’єктів освітнього процесу»
у номінації «Формування ключових компетентностей учнів в освітньому процесі»
№ з/п
Прізвище, ім’я, по батькові
Назва навчального закладу
Заявка учасника
Результат
1
Гармаш Людмила Олександрівна
Охтирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Охтирської міської ради Сумської області
Посилання на заявку
Диплом
ІI ступеня
2
Рубан Оксана Анатоліївна
Охтирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Охтирської міської ради Сумської області
Посилання на заявку
Диплом
І ступеня
3
Якименко Інна Миколаївна
Охтирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Охтирської міської ради Сумської області
Посилання на заявку
Диплом
ІI ступеня
4
Коренев Олександр Іванович
Недригайлівська спеціалізована ЗОШ І – ІІІ ступенів (опорний заклад) Недригайлівської селищної ради
Посилання на заявку
Диплом
ІII ступеня
5
Гордієнко Людмила Володимирівна
Недригайлівська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Недригайлівської селищної ради Сумської області
Посилання на заявку
Диплом
ІII ступеня
Завантажити диплом
Навігаційне меню
Особисті інструменти
Створити обліковий запис
Увійти
Простори назв
Стаття
Обговорення
Варіанти
Перегляди
Читати
Перегляд
Переглянути історію
Ще
Пошук
Навігація
Головна сторінка
Портал спільноти
Поточні події
Нові редагування
Випадкова стаття
Довідка
Категорії
►
Історія навчальних закладів
►
Історія населених пунктів
►
Історія регіону в персоналіях
►
Історія релігійних громад і центрів
►
Віртуальні спільноти
►
Музеї області
►
Пам'ятки історії і культури
►
Пам'ятки природи
►
Творчі проекти
Наші конференції
Інструменти
Посилання сюди
Пов'язані редагування
Спеціальні сторінки
Версія до друку
Постійне посилання
Інформація про сторінку