Соціально-гуманітарний кредитний модуль Діхнич А.М.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 13:01, 19 квітня 2015, створена Діхнич Анатолій Михайлович (обговореннявнесок) (Індивідуальні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:03, 30 березня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему.Філософія здатна розкрити в повноті функці-

ональний прояв освіти у інформаційному суспільстві.Філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками методологічною основою.

  1. Основні завдання філософії:аналіз і осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін в сфері освіти ; вивчення способів системаитзації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв

і способів структуризації педагогічних знань.Основні завдання соціології освіти : вивчення потреб в освіті;Оцінка рівня і якості знань; аналіз ставлення суспільства до освіти; виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.



Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.

  1. Як Ви розумієте термін квазінаука?
  2. Назвіть основні елементи дослідницької системи?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:05, 10 квітня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Квазінаука- це наукова форма діяльності,яка породжена жорстко ієрархізованим науковим спвітовариством.Тоді в ньому вини-

кають відособлені школи та наукові напрями,очолені відомими в свій час ученими,які вже вичерпали свої таланти,але цього не ви- знають.Вони не допускають в "свою" наукову галузь свіжих думок молодих вчених.

  1. Основні елементи дослідницької системи: *Тема дослідження; *Мета; *Об'єкт; *Предмет; *Завдання; *Гіпотеза; *Принципи;
  • Методи; *Критерії; *Результати; *Класифікація результатів; *Оцінка результатів; *Висновки з досягнутого; *Визначення наступ-

них проблем; * Оформлення досягнутих результатів.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 09:15, 11 квітня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Доброго дня, Шановний Анатолій Михайлович! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:

Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:39, 14 квітня 2015 (EEST) --- - Відповідь: Парадигма освіти є теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації



Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю