Педагогічна інноватика Діхнич А.М.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 14:01, 3 травня 2015, створена Діхнич Анатолій Михайлович (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день! Сьогодні за розкладом у нас інтерактиане практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?
  • Що таке технологічний підхід у навчанні?
  • Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 08:07, 27 березня 2015 (EET)

  • Сучасна педагогічна технологія охоплює коло теоретичних і практичних питань керування,організації і навчального процесу мето-

дів та способів навчання.Технологічність освіти- цілеспрямоване використання ,у комплексі чи окремо, прийоиів і засобів,подій чи відносин для підвищення ефективності навчального процесу.

  • Технологічний підхід до навчання- це пошук і реалізація найраціональніших шляхів навчання,запровадження нових форм і методів,виходячи із реалій сучасного розвитку суспільства.
  • Над визначенням поняття"педагогічна технологія" працювало багато інститутів освіти.Це і Рада з педагогічної технололгії та

Національний центр програмування навчання(Велика Британія),це і Комісія з Технології навчання(США) та ін. Але найбільш повно вивчив проблему П.Д.Мітчелл (Велика Британія). Саме він сформулював теорію,що педагогічна технологія-галузь дослід жень і практики,що має зв'язки з усіма аспектами педагогічної системи і процедурою розподілу ресурсів для досягнення специфічних і потенційно відтворюваних педагогічних результатів.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 16:27, 7 квітня 2015 (EEST)


Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
  • Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 14:17, 15 квітня 2015 (EEST)

  • Слово "технологія" грецького походження і означає"знання про майстерність".Термін "педагогічна технологія" з'явився в Росії

в 20-р.ХХ століття.Педагогічну технологію в світовому педагогічному просторі опрацьовували різні національні і міжнародні центри,де здійснюють підготовку професійних педагогів-технологів.Довгий час тривала дискусія про термін "педагогічна технологія". Існували дві основні точки зору:професіональні педагои-технологи вважають технологію процесом чи способом виконання визначеного завдання.З другого боку, педагогічна громадськість здебільшого вважає технологію апаратурою для навчального процесу. І лише в кінці 70-х років ХХ століття Асоціація з педагогічних комунікацій і технологій США опублікувала офіційне визначення "педагогічної технології".Педагогічна технологія є комплексний,інтегративний процес,що охоплює ідеї,засоби,іспособи організації діяльності для аналізу проблем і планування,забезпечення,оцінювання і керування вирішенням проблем,що стосуються всих аспектів засвоєння знань.

  • Освітні технології є стратегіями розвитку національного,державного,регіонального і муніципального освітнього простору.Педагогічні технології- системний метод створення,застосування і визначення всього процесу викладання і засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів і їх взаємодії,що своїм завдання вважає оптимізацію форм освіти. Технологія навчання відображає шлях освоєння конкретного навчального матеріалу в межах визначеного предмета,теми,питання у межаж цієї технології. Технологія виховання являє собою цілісну систему форм,методів,педагогічних засобів, які направлені на вирішення конкретного виховного завдання. Персоніфікована технологія-це конкретні погляди педагогічних персоналій на розвиток і вдосконалення освітньої системи.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 20:29, 27 квітня 2015 (EEST)

Шановні колеги! Продовжуємо працювати.

  • Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?Відповідь аргументуйте.

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 16:04, 20 квітня 2015 (EEST)

  • Дійсно,важко заперечити технологічність будь-якої існуючої на даному етапі педагогічної системи. Робота педагогічної системи

грунтується на роботі колективу людей,які виконують завдання освітньо-виховного характеру.Викоеують ці завдання,використовуючи різноманітні методи освітньої,виховної,навчальної діяльності.Вони не завжди одинакові,часто неординарні,але всі покликані для досягнення поставленої перед педагогічним колективом мети.Педагогічна система,її технологічність характеризується спрямованістю педагогічних досліджень на результативність навчання.І в цьому плані технологізація навчального процесу необхідна.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 13:57, 3 травня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

На моїй сторінці обговорення Ви знайдете зміст та завдання щодо індивідуальних занять. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 17:08, 20 квітня 2015 (EEST)

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю