Теорія та методика фахової дисципліни Яковенко Т.Т.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 16:13, 20 квітня 2016, створена Яковенко Тетяна Тимофіївна (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". За цим посиланням знаходиться Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"

Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань

Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії

Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ

Ознайомившись із матеріалами, дайте відповіді на такі питання:

  • Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?
  • У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?

Дякую за співпрацю! З повагою --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 15:16, 20 квітня 2016 (EEST)


Доброго дня,шановна Світлана Петрівна! З великим задоволенням даю відповідь на Ваше питання! Первинна інтерпретація-це опис та аналіз ситуаціі,а вторинна(історична)має своїм результатом висновки учнів про явища або процеси.(Перша виконує службову роль.) Що стосується фотознімків,то значна їх кількість є постановочними,тому вони не можуть бути об'єктивними історичними джерелами. З повагою --Яковенко Тетяна Тимофіївна (обговорення) 16:09, 20 квітня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю