Соціально-гуманітарний кредитний модуль Харченко В.І.
Матеріал з HistoryPedia
								Версія від 10:44, 4 травня 2016, створена Рідченко Людмила Олександрівна  (обговорення • внесок) (→Інтерактивні практичні заняття)
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Валентина Іванівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 - Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:26, 25 квітня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
Доброго дня, Валентина Іванівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
 - Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
Ваші відповіді: