Обговорення користувача:Овчаренко Наталія
Метод проектів - педагогічна технологія, зорієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх застосування і набуття нових (часто шляхом самоосвіти). Великою перевагою проектної діяльності є вміння, які набувають учні, а саме: планувати свою роботу, попередньо прораховуючи можливі результати; використовувати багато джерел інформації; самостійно збирати і накопичувати матеріал; аналізувати, співставляти факти, аргументувати свою думку; приймати рішення; установлювати соціальні контакти (розподіляти обов'язки, взаємодіяти один з одним); створювати "кінцевий продукт" - матеріальний носій проектної діяльності (доповідь, реферат, фільм, календар, журнал, проспект, сценарій); підготувати цикл занять з тем, які зацікавили б учнів середніх класів; представляти створене перед аудиторією; оцінювати себе та інших.
Найбільш характерні форми роботи для навчальних проектів
■ групове обговорення, “мозкова атака”, “круглий стіл”;
■ самостійна робота студентів;
■ консультації з керівником проекту;
■ консультації з експертами; „
■ екскурсії;
■ лабораторна робота;
■ практична робота;
■ творчий звіт, «захист» проекту.