Відмінності між версіями «Менеджмент інновацій Швайко М.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 5: Рядок 5:
 
Пропоную Вам перейти на мою сторінку обговорення та познайомитись з теоретичним матеріалом з теми "УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ". Маю надію, що пропрацювавши матеріал, Ви зможе дати відповідь на запитання:
 
Пропоную Вам перейти на мою сторінку обговорення та познайомитись з теоретичним матеріалом з теми "УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ". Маю надію, що пропрацювавши матеріал, Ви зможе дати відповідь на запитання:
  
1. Як Ви вважаєте, чи є досконалою нормативно - правова база з інноваційної освітянської діяльності  в Україні? На що треба звернути увагу державі для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу?
+
1. Як Ви вважаєте, чи є досконалою нормативно - правова база з інноваційної освітянської діяльності  в Україні? На що треба звернути увагу державі для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу?Вважаю, що нормативно-правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні є достатньою. Інноваційна освітня діяльність – це дійсно дуже складний процес.Але державі треба звернути увагу на фінансове забезпечення навчальних закладів. Можна впроваджувати інноваційну діяльність, якщо школа оснащена і навчальними посібниками, і мультимедійними комплексами, і доступом до мережі Інтернет, і новими компьютерами і таке інше.Але коли по школах в кращому випадку компьютери 10-15 річної давності, а про мультимедійне обладнання лише мріють, то в цьому випадку про інновації лише говорять та мріють. Адже за останні мабуть уже багато років фінансування освіти здійснюється тільки на окремі статті.--[[Користувач:Швайко Марія Миколаївна|Швайко Марія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Швайко Марія Миколаївна|обговорення]]) 15:16, 8 грудня 2015 (EET)
  
 
2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)
 
2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)

Версія за 16:20, 8 грудня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Шановна пані Марія! Пропоную Вам перейти на мою сторінку обговорення та познайомитись з теоретичним матеріалом з теми "УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ". Маю надію, що пропрацювавши матеріал, Ви зможе дати відповідь на запитання:

1. Як Ви вважаєте, чи є досконалою нормативно - правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні? На що треба звернути увагу державі для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу?Вважаю, що нормативно-правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні є достатньою. Інноваційна освітня діяльність – це дійсно дуже складний процес.Але державі треба звернути увагу на фінансове забезпечення навчальних закладів. Можна впроваджувати інноваційну діяльність, якщо школа оснащена і навчальними посібниками, і мультимедійними комплексами, і доступом до мережі Інтернет, і новими компьютерами і таке інше.Але коли по школах в кращому випадку компьютери 10-15 річної давності, а про мультимедійне обладнання лише мріють, то в цьому випадку про інновації лише говорять та мріють. Адже за останні мабуть уже багато років фінансування освіти здійснюється тільки на окремі статті.--Швайко Марія Миколаївна (обговорення) 15:16, 8 грудня 2015 (EET)

2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Вітаю! Продовжуємо працювати далі. Я маю надію, що Ви познайомившись з текстом лекції, повернулись на свою сторінку обговорення та дали відповіді на питання. Дякую за Вашу роботу. Наступна тема, яку ми з Вами розглянемо, стосується загальних засад педагогічної інноватики.

1. Чим інноваційна технологія відрізняється від нововведень? 2. Чи можна вважати інновацією будь - яке нововведення в освіті? Дякую. Бажаю успіху. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 15:38, 15 червня 2015 (EEST)


Шановні колеги!

Від щирого серця прийміть вітання з початком нового навчального року. Хай він принесе Вам тільки приємні події, радості й задоволення від результатів Вашої нелегкої праці. успіхів та наснаги в усіх Ваших починаннях.

Назважаючи на свято, ми сьогодні продовжуємо працювати. Я маю надію, що Ви налаштовані на навчання. Сьогодні ми працюємо дві пари. Прошу Вас перейти на мою сторінку обговорення та після ознайомлення з теоретичним матеріалом з теми: «Сучасні інноваційні технології навчання, виховання, управління у навчальному закладі» дайте відповіді на питання:

1.Визначте форми запровадження педагогічних технологій у навчально - виховний процес.

2. Чи можна вважати педагогічну майстерність - інноваційною технологією? Свою думку обгрунтуйте.

Дякую за Вашу роботу. Бажаю успіхів. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)


Індивідуальні заняття

Шановна пані Марія!

На індивідуальних заняттях ми будемо вести мову безпосередньо про застосування інновацій у Вашому закладі. В чому Ви вбачаєте труднощі запровадження інноваційних змін у січасній школі. Запропонуйте, будь ласка, Ваші шляхи вирішення цієї проблеми. Дякую. Бажаю наснаги. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Шановні колеги, вітаю! Тема нашої дискусії досить цікава та актуальна: Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти. Висловіть , будь ласка, Ваші думки щодо запропонованої тематики. Дякую. Бажаю успіху.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Проведення та перевірка модульного контролю