Обговорення:Теорія та методика фахової дисципліни Янченко І.В.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 16:13, 20 квітня 2016, створена Янченко Інна В'ячеславівна (обговореннявнесок)

(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

Добрий день, Світлана Петрівна! до кола первинних джерел належать факти й першоджерела, до вторинних джерел відносяться підручники, монографії, статті, тобто джерела інформації, які отримані з першоджерел.--Янченко Інна В'ячеславівна (обговорення) 15:41, 20 квітня 2016 (EEST)

Стосовно питання щодо необєктивності фотознімків як історичних джерел, я цілком згодна, що учнівська молодь позбавлена стереотипного мислення в оцінці історичних процесів та явищ, що дозволяє їй шляхом роботи з фото-джерелами при оволодінні необхідних знань та навичок об'єктивно аналізувати запропонований матеріал та самостійно сприймати матеріал з історії свого народу. До того ж дитячому розуму характерне нестандартне мислення та творчий підхід до пізнання історичних явищ, відтак, нерідко дитина здатна побачити те, що не завжди запропоновано на візуальному джерелі.

        Тому, при роботі з документами на уроці значна роль відводиться  вчителю, який має виступити координатором пізнавальної діяльності, чітко дотримуючись послідовності у роботі з фотоматеріалами, адже від цього значною мірою залежить ефективність і якість отриманої інформації.
        Робота з історичним документом має бути ретельно продумана вчителем, а джерела ретельно відібрані. І лише після цього приступаємо до роботи з документом.
      Аналіз документа розпочинається з його візуального сприйняття, після чого обов'язково слідує визначення виду документа, з яким учень має справу, авторства, періоду створення, первинний чи вторинний, ступінь довіри до джерела тощо. 
      --Янченко Інна В'ячеславівна (обговорення) 16:09, 20 квітня 2016 (EEST)