Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Рудик Оксана Василівна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Психологія)
Рядок 7: Рядок 7:
  
 
===[[Психологія Рудик О.В.|Психологія]]===
 
===[[Психологія Рудик О.В.|Психологія]]===
 +
'''''Доброго дня, шановні колеги!'''''
 +
 +
Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!
 +
 +
Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).
 +
 +
Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними). 
 +
----
 +
 +
Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.
 +
 +
''1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [14, с. 18-19].''
 +
 +
''2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [14, с. 19].''
 +
 +
''3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [14, с. 21]?''
 +
 +
'''''Дякую за відповіді!'''''
 +
 +
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:36, 27 лютого 2017 (EET)
  
 
===[[Педагогічна інноватика Рудик О.В.|Педагогічна інноватика]]===
 
===[[Педагогічна інноватика Рудик О.В.|Педагогічна інноватика]]===

Версія за 13:40, 27 лютого 2017

Соціально-гуманітарний кредитний модуль

Професійно-орієнтований кредитний модуль

Теорія та методика фахової дисципліни

ІКТ у викладанні предметів

Психологія

Доброго дня, шановні колеги!

Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!

Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).

Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).


Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.

1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [14, с. 18-19].

2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [14, с. 19].

3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [14, с. 21]?

Дякую за відповіді!

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:36, 27 лютого 2017 (EET)

Педагогічна інноватика