Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Романчук Т.Ю.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 11: Рядок 11:
 
----
 
----
 
Ваші відповіді:
 
Ваші відповіді:
  1) Доброго дня! Хочу сказати, на мою думку лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, хоча освіту досліджує багато наук: педагогіка, психологія, соціологія і т. ін. Нині філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Саме філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою. Всі причетні для цього науки ( педагогіка, психологія, політологія, соціологія тощо) напрацьовують свої методи, але вони не охоплюють увесь освітній процес.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST)
+
  1) Доброго дня! Хочу сказати, на мою думку лише філософія в змозі узагальнити
 +
всі знання про освітній процес і звести їх у систему, хоча освіту досліджує багато
 +
наук: педагогіка, психологія, соціологія і т. ін. Нині філософія, формуючи загальну  
 +
картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному
 +
суспільстві. Саме філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною
 +
методологічною основою. Всі причетні для цього науки ( педагогіка, психологія, політологія, соціологія тощо)  
 +
напрацьовують свої методи, але вони не охоплюють увесь освітній процес.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST)
 
  2) Основні завдання філософії освіти:
 
  2) Основні завдання філософії освіти:
- аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти;
+
- аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості  
- вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
+
стратегічних змін у сфері освіти;
 +
- вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань  
 +
та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
 
   Основні завдання соціології освіти:
 
   Основні завдання соціології освіти:
- вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини;
+
- вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в  
- оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості;
+
житті суспільства та особистому житті людини;
- аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності;
+
- оцінка рівня і якості знань у контексті їх  
 +
соціальної значущості;
 +
- аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається,  
 +
до освіти, виявлення її соціальної цінності;
 
- виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу;
 
- виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу;
 
- визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST)
 
- визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST)

Версія за 22:07, 28 квітня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Тетяна Юріївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:24, 25 квітня 2016 (EEST)


Ваші відповіді:

1) Доброго дня! Хочу сказати, на мою думку лише філософія в змозі узагальнити
всі знання про освітній процес і звести їх у систему, хоча освіту досліджує багато
наук: педагогіка, психологія, соціологія і т. ін. Нині філософія, формуючи загальну 

картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному

суспільстві. Саме філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною
методологічною основою. Всі причетні для цього науки ( педагогіка, психологія, політологія, соціологія тощо) 

напрацьовують свої методи, але вони не охоплюють увесь освітній процес.--Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST)

2) Основні завдання філософії освіти:

- аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; - вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.

  Основні завдання соціології освіти:

- вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; - оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; - аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; - виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; - визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю