Теорія та методика фахової дисципліни Яловець С.М.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 15:44, 20 квітня 2016, створена Яловець Світлана Миколаївна (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 15:40, 20 квітня 2016 (EEST)==== Інтерактивні практичні заняття ==== Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". За цим посиланням знаходиться Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"

Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань

Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії

Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ

Ознайомившись із матеріалами, дайте відповіді на такі питання:

  • Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?
  • У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?

Дякую за співпрацю! З повагою --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 15:16, 20 квітня 2016 (EEST)

Доброго дня. Первинна і вторинна інтерпритація візуальних джерел вірізняється тим , що первинна зводиться до аналізу ситуації , а вторинна як метод дослідження джерел.Вставити сюди неформатований текст.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 15:30, 20 квітня 2016 (EEST)


Необ'єктивність фотодокументів полягає в тому , що людина може позувати фотографу.

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю