Відмінності між версіями «ІКТ в управлінській діяльності Бабій Л.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Проведення та перевірка модульного контролю)
 
(не показані 35 проміжних версій 4 учасників)
Рядок 1: Рядок 1:
  
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
Доброго дня. Як ваш настрій на сьогодні?--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 09:35, 4 червня 2015 (EEST)   
+
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на [[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|сторінці обговорення]] та дайте відповідь на запитання:
  
 +
Яким знаком вікі-розмітки визначається розділ на сторінці?
  
Доброго дня! Дякую !--[[Користувач:Бабій Лариса Михайлівна|Бабій Лариса Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Бабій Лариса Михайлівна|обговорення]]) 09:53, 4 червня 2015 (EEST)
+
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:16, 11 червня 2015 (EEST)
 +
----
 +
Ваша відповідь:Доброго дня! Для створення структури документа їх розділи виділяються знаками «=». Якщо є структуризація з внутрішніми підрозділами та під-підрозділами, то вони виділяються «==», або «===», відповідно до рівня структуризації. Знаки ставляться як на початку, так і в кінці тексту назви розділу/підрозділу.--[[Користувач:Бабій Лариса Михайлівна|Бабій Лариса Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Бабій Лариса Михайлівна|обговорення]]) 19:39, 19 червня 2015 (EEST)
  
 +
------
 +
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на  [[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|сторінці обговорення]] та дайте відповідь на запитання:
 +
 +
Чи можна вносити зміни до статті незареєстрованим користувачам?
 +
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:12, 17 червня 2015 (EEST)
 +
----
 +
Ваша відповідь:Доброго дня! Незареєстровані користувачі не можуть вносити зміни до статті. Обов'язковою вимогою є реєстрація на сайті, лише так користувач стає членом спільноти й має право вносити зміни до статті.--[[Користувач:Бабій Лариса Михайлівна|Бабій Лариса Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Бабій Лариса Михайлівна|обговорення]]) 20:02, 19 червня 2015 (EEST)
 +
----
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====
 +
Доброго дня, шановні колеги!
  
 +
Пропоную вам попрацювати з '''Google картами''', точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить '''4 кроки'''. Виконавши '''Крок 1''' - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.
  
 +
Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:
 +
 +
#Відкрити через '''Служби Google''' (''вибрати праворуч вгорі'') службу '''Google Карти'''.
 +
#Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - '''залізничний вокзал "Південний" у м.Києві''' та перейти у '''режим перегляду вулиць'''(''взяти '''ЛКМ''' праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт''), вивчити місцевість.
 +
#У наступній вкладці відкрити [https://docs.google.com/forms/d/1MXnPv3erxaxkvaibRBPWK1qteEXQFo52cSUidha4oZw/viewform форму індивідуального заняття з ІКТ] та вписати відповіді у поля форми Кроку 1.
 +
#Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
 +
#Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
 +
#Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.
 +
 +
Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді!
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:31, 18 вересня 2015 (EEST)
 +
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 12:35, 18 вересня 2015 (EEST)
 +
 +
----
 +
 +
'''№2.'''
 +
Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів '''Cross'''.
 +
Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде.
 +
#Відкрийте [http://cross.highcat.org/ru_RU/  ресурс '''Cross'''] у новій вкладці вашого браузера.
 +
#Ознайомтеся з [https://drive.google.com/file/d/0B4gt4Ia75yCNTjR3cU1iSjc0Mlk/view?usp=sharing інструкцією по роботі з даним сервісом].
 +
#Перегляньте [https://drive.google.com/file/d/0B4gt4Ia75yCNbUtfMjN1dEN1QVE/view?usp=sharing приклад створеного кросворду].
 +
#Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду.
 +
#Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3)
 +
#Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xxnm2tIl1LwADAp_rlPqfdfKgFy4g8o7hsg85DPdTks/edit#gid=0 таблиці індивідуального заняття].
 +
'''''Вітаємо! Завдання виконано.'''''
 +
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 12:49, 27 жовтня 2015 (EET)
 +
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:31, 27 жовтня 2015 (EET)
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====
 +
Доброго дня, Шановна Лариса Михайлівна. Якщо у Вас виникають питання з виконання проекту чи стосовно відповідей у технічному напрямку - звертайтеся, із задоволенням допоможемо.
  
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:48, 16 жовтня 2015 (EEST)
  
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
  
 +
Доброго дня. Пропоную вам подискутувати з питання ''"Чи мають місце ІКТ у вашій професійній діяльності?"''.
 +
 +
Для того, щоб висловити свою точку зору вам потрібно перейти за посиланням [[Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти]] та у розділі '''ІКТ в управлінській діяльності''' ознайомитися із запропонованим матеріалом та вписати у місці під '''вільним номером''' свою відповідь, поставити підпис з часовою міткою.
 +
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 09:46, 1 жовтня 2015 (EEST)
 +
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:01, 1 жовтня 2015 (EEST)
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 +
 +
Доброго дня, шановні колеги. Настав час підводити підсумки нашої з вами роботи. Ваша задача перейти за посиланням[https://docs.google.com/forms/d/1D3bXyj7j9hiqKah6RXHUgq_mmx4XSpSrjroC0fq0uDM/viewform Проведення та перевірка модульного контролю], уважно прочитати анотацію та дати відповіді на запропоновані питання, натиснути кнопку "Надіслати" - і все. Бажаємо успіхів!
 +
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 10:11, 7 жовтня 2015 (EEST)
 +
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:46, 7 жовтня 2015 (EEST)
 +
----
 +
----
 +
Доброго дня! Перевірте правильність виконання усіх завдань та виконайте заборгованості. Бажаємо успіхів!
 +
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:42, 30 листопада 2015 (EET)

Поточна версія на 10:46, 30 листопада 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:

Яким знаком вікі-розмітки визначається розділ на сторінці?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:16, 11 червня 2015 (EEST)


Ваша відповідь:Доброго дня! Для створення структури документа їх розділи виділяються знаками «=». Якщо є структуризація з внутрішніми підрозділами та під-підрозділами, то вони виділяються «==», або «===», відповідно до рівня структуризації. Знаки ставляться як на початку, так і в кінці тексту назви розділу/підрозділу.--Бабій Лариса Михайлівна (обговорення) 19:39, 19 червня 2015 (EEST)


Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:

Чи можна вносити зміни до статті незареєстрованим користувачам?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:12, 17 червня 2015 (EEST)


Ваша відповідь:Доброго дня! Незареєстровані користувачі не можуть вносити зміни до статті. Обов'язковою вимогою є реєстрація на сайті, лише так користувач стає членом спільноти й має право вносити зміни до статті.--Бабій Лариса Михайлівна (обговорення) 20:02, 19 червня 2015 (EEST)


Індивідуальні заняття

Доброго дня, шановні колеги!

Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.

Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:

  1. Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
  2. Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
  3. У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1.
  4. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
  5. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
  6. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.

Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді! --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:31, 18 вересня 2015 (EEST)

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:35, 18 вересня 2015 (EEST)


№2. Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів Cross. Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде.

  1. Відкрийте ресурс Cross у новій вкладці вашого браузера.
  2. Ознайомтеся з інструкцією по роботі з даним сервісом.
  3. Перегляньте приклад створеного кросворду.
  4. Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду.
  5. Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3)
  6. Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у таблиці індивідуального заняття.

Вітаємо! Завдання виконано.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:49, 27 жовтня 2015 (EET)

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:31, 27 жовтня 2015 (EET)

Консультації

Доброго дня, Шановна Лариса Михайлівна. Якщо у Вас виникають питання з виконання проекту чи стосовно відповідей у технічному напрямку - звертайтеся, із задоволенням допоможемо.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:48, 16 жовтня 2015 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня. Пропоную вам подискутувати з питання "Чи мають місце ІКТ у вашій професійній діяльності?".

Для того, щоб висловити свою точку зору вам потрібно перейти за посиланням Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти та у розділі ІКТ в управлінській діяльності ознайомитися із запропонованим матеріалом та вписати у місці під вільним номером свою відповідь, поставити підпис з часовою міткою.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 09:46, 1 жовтня 2015 (EEST)

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:01, 1 жовтня 2015 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня, шановні колеги. Настав час підводити підсумки нашої з вами роботи. Ваша задача перейти за посиланнямПроведення та перевірка модульного контролю, уважно прочитати анотацію та дати відповіді на запропоновані питання, натиснути кнопку "Надіслати" - і все. Бажаємо успіхів!

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 10:11, 7 жовтня 2015 (EEST)

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:46, 7 жовтня 2015 (EEST)



Доброго дня! Перевірте правильність виконання усіх завдань та виконайте заборгованості. Бажаємо успіхів!

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:42, 30 листопада 2015 (EET)