Відмінності між версіями «ІКТ в управлінській діяльності Загайко О.А.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Тематичні дискусії (Інтернет-семінари))
Рядок 46: Рядок 46:
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 09:55, 1 жовтня 2015 (EEST)
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 09:55, 1 жовтня 2015 (EEST)
  
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:02, 1 жовтня 2015 (EEST)
+
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:02, 1 жовтня 2015 (EEST) 
 +
Доброго дня. Сучасний керівник навчального закладу чи його заступники  повинні успішно здійснювати як управлінську, так і педагогічну діяльність, забезпечуючи впровадження ІКТ у навчально-виховний  процес. Безперечно, що інформатизація значно полегшує роботу, сприяє заощадженню часу. Наявність достатньої матеріально-технічної бази, потужного кадрового потенціалу дозволяє успішно вирішувати цілий ряд управлінських, навчальних та методичних питань. На сьогоднішній день новітні комп’ютерні технології запроваджуються в навчальний процес за допомогою електронних підручників, мультимедійних презентацій,  тестових робіт для самоперевірки, створених учнями та вчителями. А це дає можливість урізноманітнювати форми й методи проведення уроків, формувати в школярів інформаційну компетентність і зацікавлювати їх  навчальними предметами. Електронна поштова скринька в закладі дозволяють оперативно передавати і приймати інформацію. Використання ІКТ  – важливий чинник для постійного вдосконалення професійної майстерності. Тому я вже й не уявляю навчальний процес без застосування ІКТ.--[[Користувач:Загайко Оксана Анатоліївна|Загайко Оксана Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Загайко Оксана Анатоліївна|обговорення]]) 18:10, 11 жовтня 2015 (EEST)
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====

Версія за 18:14, 11 жовтня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:

Наповнення сторінок на Вікі-сайті проводиться індивідуально чи колективно?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:39, 11 червня 2015 (EEST)


Ваша відповідь:Доброго дня. Наповнення сторінок на Вікі-сайті проводиться колективно.--Загайко Оксана Анатоліївна (обговорення) 17:43, 10 жовтня 2015 (EEST)



Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:

Коли було розроблено Вікі-технологію? Доброго дня. Вікі-технологію розроблено в 1994 році, а на волю випущено 25 березня 1995 року.--Загайко Оксана Анатоліївна (обговорення) 17:50, 10 жовтня 2015 (EEST)

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:15, 17 червня 2015 (EEST)


Ваша відповідь:

Індивідуальні заняття

Доброго дня, шановні колеги!

Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.

Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:

  1. Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
  2. Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
  3. У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1.
  4. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
  5. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
  6. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.

Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді! --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:48, 18 вересня 2015 (EEST)

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня. Пропоную вам подискутувати з питання "Чи мають місце ІКТ у вашій професійній діяльності?".

Для того, щоб висловити свою точку зору вам потрібно перейти за посиланням Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти та у розділі ІКТ в управлінській діяльності ознайомитися із запропонованим матеріалом та вписати у місці під вільним номером свою відповідь, поставити підпис з часовою міткою.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 09:55, 1 жовтня 2015 (EEST)

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:02, 1 жовтня 2015 (EEST) Доброго дня. Сучасний керівник навчального закладу чи його заступники повинні успішно здійснювати як управлінську, так і педагогічну діяльність, забезпечуючи впровадження ІКТ у навчально-виховний процес. Безперечно, що інформатизація значно полегшує роботу, сприяє заощадженню часу. Наявність достатньої матеріально-технічної бази, потужного кадрового потенціалу дозволяє успішно вирішувати цілий ряд управлінських, навчальних та методичних питань. На сьогоднішній день новітні комп’ютерні технології запроваджуються в навчальний процес за допомогою електронних підручників, мультимедійних презентацій, тестових робіт для самоперевірки, створених учнями та вчителями. А це дає можливість урізноманітнювати форми й методи проведення уроків, формувати в школярів інформаційну компетентність і зацікавлювати їх навчальними предметами. Електронна поштова скринька в закладі дозволяють оперативно передавати і приймати інформацію. Використання ІКТ – важливий чинник для постійного вдосконалення професійної майстерності. Тому я вже й не уявляю навчальний процес без застосування ІКТ.--Загайко Оксана Анатоліївна (обговорення) 18:10, 11 жовтня 2015 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня, шановні колеги. Настав час підводити підсумки нашої з вами роботи. Ваша задача перейти за посиланнямПроведення та перевірка модульного контролю, уважно прочитати анотацію та дати відповіді на запропоновані питання, натиснути кнопку "Надіслати" - і все. Бажаємо успіхів!

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 10:13, 7 жовтня 2015 (EEST)

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:54, 7 жовтня 2015 (EEST)