Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Боров В.О.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Індивідуальні заняття)
 
(не показані 19 проміжних версій 2 учасників)
Рядок 1: Рядок 1:
  
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 +
Доброго дня. Опрацюйте навчальний матеріал [[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|'''"Мережеві проекти. Сервіси WEB 2.0''']]" та дайте відповіді на запитання:
  
 +
# Чи мають місце таблиці на вікі-статтях?
 +
# Чи можуть одночасно користувачі вносити зміни до однієї вікі-сторінки?
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 11:01, 9 березня 2016 (EEST)
 +
 +
----
 +
 +
''Ваша відповідь:''
 +
 +
1.Так, мають.
 +
 +
2.Ні, багато користувачів не можуть одночасно працювати на одній сторінці
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====
Рядок 18: Рядок 30:
  
 
Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді!
 
Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді!
 +
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 10:48, 11 квітня 2016 (EEST)
 +
----
 +
'''№2.'''
 +
Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів '''Cross'''.
 +
Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде.
 +
#Відкрийте [http://cross.highcat.org/ru_RU/  ресурс '''Cross'''] у новій вкладці вашого браузера.
 +
#Ознайомтеся з [https://drive.google.com/file/d/0B4gt4Ia75yCNTjR3cU1iSjc0Mlk/view?usp=sharing інструкцією по роботі з даним сервісом].
 +
#Перегляньте [https://drive.google.com/file/d/0B4gt4Ia75yCNbUtfMjN1dEN1QVE/view?usp=sharing приклад створеного кросворду].
 +
#Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду.
 +
#Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3)
 +
#Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1O7qWx1yXW4LRIeghCK_BQd1drwVZsGn-SUtPkc-qF20/edit?usp=sharing таблиці індивідуального заняття].
 +
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 10:58, 11 травня 2016 (EEST)
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====
  
 +
Доброго дня. Звертаю Вашу увагу на Ваш випускний проект, у разі виникнення питань з приводу розміщення інформації-із задоволенням вам допоможемо. Успіхів.
 +
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 11:00, 28 квітня 2016 (EEST)
  
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 +
Доброго дня. Тема нашої з вами дискусії "Використання ІКТ при вивченні історії та суспільних дисциплін у ЗНЗ".
  
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:49, 11 квітня 2016 (EEST)
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 +
Доброго дня. Прошу перейти за посиланням [https://docs.google.com/forms/d/16C46a8m_pvuPOy3hzmeT9Iq-wYI_7TltH-XZS3UENyk/viewform Проведення та перевірка модульного контролю]та дати відповіді на запропоновані питання. Уважно прочитайте анотацію.Бажаємо успіхів!
 +
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 10:49, 21 квітня 2016 (EEST)

Поточна версія на 21:35, 7 червня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Опрацюйте навчальний матеріал "Мережеві проекти. Сервіси WEB 2.0" та дайте відповіді на запитання:

  1. Чи мають місце таблиці на вікі-статтях?
  2. Чи можуть одночасно користувачі вносити зміни до однієї вікі-сторінки?

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:01, 9 березня 2016 (EEST)


Ваша відповідь:

1.Так, мають.

2.Ні, багато користувачів не можуть одночасно працювати на одній сторінці

Індивідуальні заняття

Доброго дня, шановні колеги!

Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.

Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:

  1. Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
  2. Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
  3. У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1, уважно прочитавши анотацію до завдання.
  4. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
  5. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
  6. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.

Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді!

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 10:48, 11 квітня 2016 (EEST)


№2. Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів Cross. Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде.

  1. Відкрийте ресурс Cross у новій вкладці вашого браузера.
  2. Ознайомтеся з інструкцією по роботі з даним сервісом.
  3. Перегляньте приклад створеного кросворду.
  4. Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду.
  5. Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3)
  6. Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у таблиці індивідуального заняття.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 10:58, 11 травня 2016 (EEST)

Консультації

Доброго дня. Звертаю Вашу увагу на Ваш випускний проект, у разі виникнення питань з приводу розміщення інформації-із задоволенням вам допоможемо. Успіхів.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:00, 28 квітня 2016 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня. Тема нашої з вами дискусії "Використання ІКТ при вивченні історії та суспільних дисциплін у ЗНЗ".

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:49, 11 квітня 2016 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня. Прошу перейти за посиланням Проведення та перевірка модульного контролюта дати відповіді на запропоновані питання. Уважно прочитайте анотацію.Бажаємо успіхів!

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 10:49, 21 квітня 2016 (EEST)