Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Бурсов С.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Індивідуальні заняття)
(Індивідуальні заняття)
Рядок 25: Рядок 25:
  
 
Відповіді впишіть у [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdl2FIK0lDQ3uxOiITYiE-Q2BLHdwFLGoG5nqSBDysEDtdd-Q/viewform '''запропоновану форму'''].
 
Відповіді впишіть у [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdl2FIK0lDQ3uxOiITYiE-Q2BLHdwFLGoG5nqSBDysEDtdd-Q/viewform '''запропоновану форму'''].
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 11:03, 6 червня 2017 (EEST)
 +
 +
----
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====

Версія за 11:07, 6 червня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:

Питання №1.

  1. Чи можна вносити зміни до статті незареєстрованим користувачам?

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:17, 24 квітня 2017 (EEST)


Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:

Патання №2.

  1. Чим відрізняється наповнена вікі-сторінка від створеної?

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:40, 05 травня 2017 (EEST)

Індивідуальні заняття

Шановні колеги! Прочитайте уважно пункти завдання та виконайте його, попередньо переглянувши відеоматеріал (відеоінструкція озвучена).

Завдання 1. Використовуючи службу Google-карти знайти майдан Свободи у м. Харкові, провести екскурсію по майдану та з’ясувати:

  • скільки колон містить будівля Харківської ОДА,
  • визначити, логотипи яких організацій розміщені поруч праворуч та ліворуч на будівлях,
  • що розміщено напроти ХОДА та прочитати надпис на об’єкті.

Відповіді впишіть у запропоновану форму. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:03, 6 червня 2017 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю