Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Назарчук О.А.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
 
(не показані 2 проміжні версії цього учасника)
Рядок 8: Рядок 8:
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:48, 23 січня 2015 (EET)
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:48, 23 січня 2015 (EET)
  
 
+
Доброго дня, Наталія Вікторівна! Опрацював теоретичний матеріал і даю відповіді на поставлені запитання.
 
----
 
----
 
Ваші відповіді:
 
Ваші відповіді:
#
+
# Вікі посилання на ще не створені сторінки - не тільки норма, а й єдиний можливий спосіб створення записів на Вікі сайті - для створення нового запису спочатку необхідно вказати в тексті посилання на нього.
#
+
# При створенні Вікі сайту дизайн не має значення.
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Поточна версія на 16:44, 14 квітня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Опрацюйте матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповіді на запитання:

  1. Що спочатку створюється на Вікі-сайті: посилання чи сторінка?
  2. Чи важливим є дизайн при створенні Вікі сайту?


--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:48, 23 січня 2015 (EET)

Доброго дня, Наталія Вікторівна! Опрацював теоретичний матеріал і даю відповіді на поставлені запитання.


Ваші відповіді:

  1. Вікі посилання на ще не створені сторінки - не тільки норма, а й єдиний можливий спосіб створення записів на Вікі сайті - для створення нового запису спочатку необхідно вказати в тексті посилання на нього.
  2. При створенні Вікі сайту дизайн не має значення.

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю