Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Шияновська О.Г.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Консультації)
(Інтерактивні практичні заняття)
 
(не показані 6 проміжних версій 2 учасників)
Рядок 6: Рядок 6:
 
#Чи можна створювати та використовувати шаблони самостійно?
 
#Чи можна створювати та використовувати шаблони самостійно?
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:10, 09 березня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:10, 09 березня 2017 (EEST)
----
+
----Використовувати шаблони самостійно можна і створювати - також.
 
Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSel9z7ErPiPGewes1BAqnAHf2jHuFMNVSJzfEUAFfcoSw5byA/viewform за посиланням:]
 
Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSel9z7ErPiPGewes1BAqnAHf2jHuFMNVSJzfEUAFfcoSw5byA/viewform за посиланням:]
  
Рядок 33: Рядок 33:
 
Завдання.
 
Завдання.
 
Використовуючи службу Google-карти знайти майдан Свободи у м. Харкові,  провести екскурсію по майдану та з’ясувати: скільки колон містить будівля Харківської ОДА, визначити, логотипи яких організацій розміщені поруч праворуч та ліворуч на будівлях, що розміщено напроти ХОДА та прочитати надпис на об’єкті. Відповіді впишіть у [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdl2FIK0lDQ3uxOiITYiE-Q2BLHdwFLGoG5nqSBDysEDtdd-Q/viewform запропоновану форму].
 
Використовуючи службу Google-карти знайти майдан Свободи у м. Харкові,  провести екскурсію по майдану та з’ясувати: скільки колон містить будівля Харківської ОДА, визначити, логотипи яких організацій розміщені поруч праворуч та ліворуч на будівлях, що розміщено напроти ХОДА та прочитати надпис на об’єкті. Відповіді впишіть у [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdl2FIK0lDQ3uxOiITYiE-Q2BLHdwFLGoG5nqSBDysEDtdd-Q/viewform запропоновану форму].
 +
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:44, 11 травня 2017 (EEST)
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====
Рядок 46: Рядок 48:
  
 
Шановні колеги. Звертаю вашу увагу на дискусію, дякую учасникам і прошу приєднатися іншим.
 
Шановні колеги. Звертаю вашу увагу на дискусію, дякую учасникам і прошу приєднатися іншим.
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:33, 23 травня 2017 (EEST)
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 +
Доброго дня, шановні колеги! Ось і завершується наше з вами спілкування, підведемо підсумки. Перейдіть за посиланням [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScd0SONH0p8bXzSKAvZbtWbWdBODVlwOEMnPC2kZ35jQB2dkg/viewform Проведення та перевірка модульного контролю], уважно прочитайте документ та дайте відповіді на запитання. По завершенню роботи натисніть кнопку "'''Надіслати'''". Бажаємо успіхів!
 +
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:41, 6 червня 2017 (EEST)

Поточна версія на 22:24, 18 червня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:

Питання №1.

  1. Чи можна створювати та використовувати шаблони самостійно?

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:10, 09 березня 2017 (EEST)


Використовувати шаблони самостійно можна і створювати - також.

Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:

Патання №2.

  1. Що дозволяє відредагувати вкладення «редагувати»?

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:11, 10 березня 2017 (EEST)

Індивідуальні заняття

Доброго дня, колеги. Пропоную попрацювати он-лайн кросвордом.

Прочитайте уважно індивідуальне завдання, виконайте його:

  1. Відкрийте за посиланням кросворд, розгадайте його. Відповіді вписуєте з клавіатури, питання розміщені праворуч.
  2. По завершенню роботи звірити відповіді, натиснувши на кнопку «Ну все!Сверяем».
  3. Зробити скіншот розгаданого кросворду з кількістю відповідей.
  4. Зберегти зображення у форматі *. JPG на свій комп’ютер з ім’ям «Кросворд_Ваше прізвище».
  5. Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ та розмістити у таблицю за зразком.

Як зберегти зображення зі скріншоту – читайте тут.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:27, 14 квітня 2017 (EEST)


Шановні колеги! Прочитайте уважно пункти завдання та виконайте його, попередньо переглянувши відеоматеріал (!відеоінструкція озвучена). https://www.youtube.com/watch?v=CHruaTXGk8g

Завдання. Використовуючи службу Google-карти знайти майдан Свободи у м. Харкові, провести екскурсію по майдану та з’ясувати: скільки колон містить будівля Харківської ОДА, визначити, логотипи яких організацій розміщені поруч праворуч та ліворуч на будівлях, що розміщено напроти ХОДА та прочитати надпис на об’єкті. Відповіді впишіть у запропоновану форму.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:44, 11 травня 2017 (EEST)

Консультації

Доброго дня, шановні колеги. Уважно перегляньте індивідуалні завдання у таблиці, віправте зауваження, якщо виникають питання у ході виконання завдань чи випускного проекту - звертайтеся. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:34, 24 квітня 2017 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Шановні колеги! За посиланням Проблеми розвитку сучасної української школи, шляхи вирішення розміщений майданчик для дискусій вашої групи. Перейдіть на сторінку, у розділі «ІКТ у викладанні предметів» ознайомтесь з питанням дискусії та висловіть свою думку щодо існування проблем у вашому закладі та як, на вашу думку, можна їх подолати. Відповідь впишіть у місце вашого варіанту (номер варіанту – це ваш номер у списку групи). Бажаю успіхів!

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:56, 10 квітня 2017 (EEST)


Шановні колеги. Звертаю вашу увагу на дискусію, дякую учасникам і прошу приєднатися іншим. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:33, 23 травня 2017 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня, шановні колеги! Ось і завершується наше з вами спілкування, підведемо підсумки. Перейдіть за посиланням Проведення та перевірка модульного контролю, уважно прочитайте документ та дайте відповіді на запитання. По завершенню роботи натисніть кнопку "Надіслати". Бажаємо успіхів!

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:41, 6 червня 2017 (EEST)