Відмінності між версіями «Захищаємо свої права»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(1. Мета проекту.)
Рядок 4: Рядок 4:
 
Мета проекту :  формувати в учнів громадянську позицію щодо необхідності захищати права і свободи людини, розвивати навички захисту прав у демократичному суспільстві ,запобігти порушенням прав підлітків.
 
Мета проекту :  формувати в учнів громадянську позицію щодо необхідності захищати права і свободи людини, розвивати навички захисту прав у демократичному суспільстві ,запобігти порушенням прав підлітків.
 
Завдання проекту : залучити учнів до реального дослідження сфер  порушення прав підлітків, винайти способи індивідуального і колективного захисту прав людини.
 
Завдання проекту : залучити учнів до реального дослідження сфер  порушення прав підлітків, винайти способи індивідуального і колективного захисту прав людини.
 +
 
Етапи проекту :
 
Етапи проекту :
 +
 
-створення творчої групи,  
 
-створення творчої групи,  
визначення проблеми проекту,  
+
-
мотивація пошукової діяльності,  
+
-визначення проблеми проекту,  
розробка плану пошукової діяльності,
+
 
об’єднання учнів у груп ,  
+
-мотивація пошукової діяльності,
діяльність пошукових груп,
+
аналіз творчої роботи ,  
+
-розробка плану пошукової діяльності,
захист проекту ,
+
 
підсумки проекту
+
-об’єднання учнів у груп ,  
 +
 
 +
-діяльність пошукових груп,
 +
 
 +
-аналіз творчої роботи ,  
 +
 
 +
-захист проекту ,
  
 +
-підсумки проекту
  
 
==2. Хід роботи творчих груп.==
 
==2. Хід роботи творчих груп.==

Версія за 14:32, 14 травня 2015

1. Мета проекту.

Мета проекту : формувати в учнів громадянську позицію щодо необхідності захищати права і свободи людини, розвивати навички захисту прав у демократичному суспільстві ,запобігти порушенням прав підлітків. Завдання проекту : залучити учнів до реального дослідження сфер порушення прав підлітків, винайти способи індивідуального і колективного захисту прав людини.

Етапи проекту :

-створення творчої групи, - -визначення проблеми проекту,

-мотивація пошукової діяльності,

-розробка плану пошукової діяльності,

-об’єднання учнів у груп ,

-діяльність пошукових груп,

-аналіз творчої роботи ,

-захист проекту ,

-підсумки проекту

2. Хід роботи творчих груп.

3.Пошукова група №1.

4.Пошукова група №2.

5.Пошукова група №3.

6.Пошукова група №1.

7.Пошукова група №1.

8.Пошукова група №1.

9. Висновки.

10. Використані джерела.