Відмінності між версіями «КУ Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 17, м.Суми, Сумської області.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Історія навчального закладу)
(Історія навчального закладу)
Рядок 7: Рядок 7:
 
==Історія навчального закладу==
 
==Історія навчального закладу==
 
<p align=justify>Відкрито заклад – загальноосвітню школу І – ІІІ ступенів №17, м. Суми в 1982 році в новому мікрорайоні , який тільки-но почав забудовуватися . Функціонує заклад  як Сумська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів №17, м. Суми, Сумської області з 2004 року.</p>
 
<p align=justify>Відкрито заклад – загальноосвітню школу І – ІІІ ступенів №17, м. Суми в 1982 році в новому мікрорайоні , який тільки-но почав забудовуватися . Функціонує заклад  як Сумська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів №17, м. Суми, Сумської області з 2004 року.</p>
[[Файл:КУ_ССШ_№17.png]]
+
[[Файл:КУ_ССШ_№17.png|500px|thumb|center|]]
 
Першим директором школи був  Дрига Володимир Олександрович.  
 
Першим директором школи був  Дрига Володимир Олександрович.  
 
<p align=justify>1 вересня 1982 року в  школі розпочалися заняття в блоці початкових класів. Учні сіли за парти в нові світлі класи, а будівельники добудовували школу.  У перший рік навчання до школи – новобудови прийшло 720 учнів, відкрито було 18 класів. Щорічно навчальний заклад  поповнювався  на 600-800 учнів. На наступний рік школа вже розпочала працювати у дві зміни. Став до ладу корпус старшої школи, запрацювала їдальня, басейн, спортивні та актові зали,  два лінгафонні кабінети.</p>
 
<p align=justify>1 вересня 1982 року в  школі розпочалися заняття в блоці початкових класів. Учні сіли за парти в нові світлі класи, а будівельники добудовували школу.  У перший рік навчання до школи – новобудови прийшло 720 учнів, відкрито було 18 класів. Щорічно навчальний заклад  поповнювався  на 600-800 учнів. На наступний рік школа вже розпочала працювати у дві зміни. Став до ладу корпус старшої школи, запрацювала їдальня, басейн, спортивні та актові зали,  два лінгафонні кабінети.</p>
 
<p align=justify>У перші роки було організовано  роботу трьох хорових гуртків, вокальних ансамблів, духового оркестру. На оглядах художньої самодіяльності членів журі й слухачів чарували голоси хору хлопчиків під керівництвом Паненко Г.Л.</p>
 
<p align=justify>У перші роки було організовано  роботу трьох хорових гуртків, вокальних ансамблів, духового оркестру. На оглядах художньої самодіяльності членів журі й слухачів чарували голоси хору хлопчиків під керівництвом Паненко Г.Л.</p>
 
<p align=justify>Крім того, заклад був одним із перших в організації трудового виробничого навчання. Майстерні та кабінети праці обладнували учнівські бригади. Великою популярністю користувався у школярів гурток ракетного моделювання під керівництвом учителя трудового навчання Авраменка В.В.</p>
 
<p align=justify>Крім того, заклад був одним із перших в організації трудового виробничого навчання. Майстерні та кабінети праці обладнували учнівські бригади. Великою популярністю користувався у школярів гурток ракетного моделювання під керівництвом учителя трудового навчання Авраменка В.В.</p>
<p align=justify>Створюються учнівські бригади для роботи в радгоспі « Сумський». Силами учнів було зароблено близько 3000 крб. Рішенням батьківського комітету  за ці кошти куплено акордеон, гітари для вокально - інструментального ансамблю  школи, який часто ставав переможцем на оглядах художньої самодіяльності.</p>
+
<p align=justify>Створюються учнівські бригади для роботи в радгоспі «Сумський». Силами учнів було зароблено близько 3000 крб. Рішенням батьківського комітету  за ці кошти куплено акордеон, гітари для вокально - інструментального ансамблю  школи, який часто ставав переможцем на оглядах художньої самодіяльності.</p>
 
<p align=justify>Школа планувалася з класами спортивного профілю, тому особлива увага приділялася будівництву та обладнанню спортивних залів, басейну, спортивного майданчика. У 1983 році було введено в експлуатацію 2 спортивних зали: ігровий та гімнастичний з повним комплектом обладнання  та інвентаря  для занять, пізніше – баскетбольний. Першим головою методичного об’єднання вчителів фізичної культури  стала Росторгуєва С.А. Завдяки її зусиллям були запрошені  тренери з різних видів спорту: гандболу, лиж, легкої атлетики.</p>  
 
<p align=justify>Школа планувалася з класами спортивного профілю, тому особлива увага приділялася будівництву та обладнанню спортивних залів, басейну, спортивного майданчика. У 1983 році було введено в експлуатацію 2 спортивних зали: ігровий та гімнастичний з повним комплектом обладнання  та інвентаря  для занять, пізніше – баскетбольний. Першим головою методичного об’єднання вчителів фізичної культури  стала Росторгуєва С.А. Завдяки її зусиллям були запрошені  тренери з різних видів спорту: гандболу, лиж, легкої атлетики.</p>  
<p align=justify>Учні школи стали кращими  спортсменами міста. Так  легкоатлетки сестри - близнюки Тасенко Наталія  та Тетяна, Циганкова Інна, Білодід Владислав увійшли до складу збірної команди області, брали участь у першості України. Збірна команда школи з гандболу ( тренер Завальний М.О.) упродовж багатьох років виборювала перші місця серед школярів міста та області.</p>
+
<p align=justify>Учні школи стали кращими  спортсменами міста. Так  легкоатлетки сестри - близнюки Тасенко Наталія  та Тетяна, Циганкова Інна, Білодід Владислав увійшли до складу збірної команди області, брали участь у першості України. Збірна команда школи з гандболу (тренер Завальний М.О.) упродовж багатьох років виборювала перші місця серед школярів міста та області.</p>
 
<p align=justify>З відкриттям басейну в 1984 році на базі закладу почала працювати дитячо-спортивна школа №1 з п’ятьма  відділеннями: плавання, волейбол, боротьба, теніс, лижі.</p>
 
<p align=justify>З відкриттям басейну в 1984 році на базі закладу почала працювати дитячо-спортивна школа №1 з п’ятьма  відділеннями: плавання, волейбол, боротьба, теніс, лижі.</p>
 
<p align=justify>Багато зусиль для згуртованості й зміцнення учнівського колективу доклали вчителі школи Павленко В.Г., Жданова В.М., Калина Т.І., Шеденко А.Г, Краснокутська М.Я., Рослякова С.В., Бондар О.П., Петренко Г.М., Ковальова В.М., Васильєв В.І.</p>  
 
<p align=justify>Багато зусиль для згуртованості й зміцнення учнівського колективу доклали вчителі школи Павленко В.Г., Жданова В.М., Калина Т.І., Шеденко А.Г, Краснокутська М.Я., Рослякова С.В., Бондар О.П., Петренко Г.М., Ковальова В.М., Васильєв В.І.</p>  
 
<p align=justify>З 1987 по 1997 роки педагогічний колектив очолював молодий директор Курочка Анатолій Іванович.  Йому допомагали організувати  навчально-виховний процес  заступники Захаркіна Н.У., Шейко О.С., Саченко Є.П., пізніше – Соловйова Л.В., Гиря О.О., виховної роботи – Шевченко Л.І.
 
<p align=justify>З 1987 по 1997 роки педагогічний колектив очолював молодий директор Курочка Анатолій Іванович.  Йому допомагали організувати  навчально-виховний процес  заступники Захаркіна Н.У., Шейко О.С., Саченко Є.П., пізніше – Соловйова Л.В., Гиря О.О., виховної роботи – Шевченко Л.І.
 
Це були складні 90- ті  роки… Найважчим  у роботі школи виявилося питання організації виховної роботи. Розпалися всі раніше створені дитячі та молодіжні організації. Потрібно було створювати щось своє, нове. Після довгих пошуків у закладі створена організація журавлят. Уперше в місті в школі № 17 була створена на демократичних засадах Рада старшокласників і організована її робота. Претенденти на посаду голови Ради повинні були представити свою Програму та захистити її на загальних зборах старшокласників. Першим головою Ради старшокласників одноголосно учнівським колективом було обрано Гапіч Інну, ученицю 10-Б класу, яка потім стала вчителем української мови та літератури й деякий час працювала в школі. Рада старшокласників допомагала вирішувати шкільні проблеми, за ініціативи  її членів організовувалися й проводилися різноманітні позакласні заходи.</p>
 
Це були складні 90- ті  роки… Найважчим  у роботі школи виявилося питання організації виховної роботи. Розпалися всі раніше створені дитячі та молодіжні організації. Потрібно було створювати щось своє, нове. Після довгих пошуків у закладі створена організація журавлят. Уперше в місті в школі № 17 була створена на демократичних засадах Рада старшокласників і організована її робота. Претенденти на посаду голови Ради повинні були представити свою Програму та захистити її на загальних зборах старшокласників. Першим головою Ради старшокласників одноголосно учнівським колективом було обрано Гапіч Інну, ученицю 10-Б класу, яка потім стала вчителем української мови та літератури й деякий час працювала в школі. Рада старшокласників допомагала вирішувати шкільні проблеми, за ініціативи  її членів організовувалися й проводилися різноманітні позакласні заходи.</p>
<p align=justify>У школі у 1996 році були створені спортивні класи. З ініціативи директора школи Авраменко Л.М. та підтримки президента баскетбольного клубу « СумДУ Хімпром», колишнього директора ВО « Хімпром» Лапіна В.Є. на базі школи було створено клас з баскетбольним профілем, учні яких, починаючи з 1999 року постійно виборювали перші місця в обласних змаганнях.</p>  
+
<p align=justify>У школі у 1996 році були створені спортивні класи. З ініціативи директора школи Авраменко Л.М. та підтримки президента баскетбольного клубу «СумДУ Хімпром», колишнього директора ВО «Хімпром» Лапіна В.Є. на базі школи було створено клас з баскетбольним профілем, учні яких, починаючи з 1999 року постійно виборювали перші місця в обласних змаганнях.</p>  
 
<p align=justify>Вагомий внесок  у перемогу в спартакіадах зробили команди з футболу, баскетболу, гандболу, легкої атлетики, чотириборства, акробатики, гімнастики. Команди учнів 7-х класів, які брали участь у змаганнях  «Старти надій», постійно  виборювали І місце в міських змаганнях та призові місця в обласних, тричі були переможцями обласних змагань та брали участь у республіканських змаганнях, які проходили в міжнародному центрі  «Артек». ( 1985, 2000, 2009 роки ).</p>  
 
<p align=justify>Вагомий внесок  у перемогу в спартакіадах зробили команди з футболу, баскетболу, гандболу, легкої атлетики, чотириборства, акробатики, гімнастики. Команди учнів 7-х класів, які брали участь у змаганнях  «Старти надій», постійно  виборювали І місце в міських змаганнях та призові місця в обласних, тричі були переможцями обласних змагань та брали участь у республіканських змаганнях, які проходили в міжнародному центрі  «Артек». ( 1985, 2000, 2009 роки ).</p>  
 
<p align=justify>У Всеукраїнських конкурсах «Олімпійське лелеченя» та «Нащадки козацької слави» команди є постійними учасниками та призерами обласних змагань.</p>  
 
<p align=justify>У Всеукраїнських конкурсах «Олімпійське лелеченя» та «Нащадки козацької слави» команди є постійними учасниками та призерами обласних змагань.</p>  
 
<p align=justify>У шкільні роки майстрами спорту стали учні Дуркін Дмитро (спортивне орієнтування), Ткач Юрій, Силенко Олена (акробатика),  Усок Рома (вільна боротьба), кандидатами в майстри спорту - Василега Катерина (акробатика),  Ширяєв Віталій (боротьба самбо). Прокопенко Олександр є гравцем команди суперліги «Хімік» (баскетбол), був членом молодіжної команди України, призером міжнародних змагань. Токарев Сергій, Шаврак Дмитро – гравці клубу вищої ліги «Локомотив 2» (м. Харків). Серед футболістів в Україні відомими є  імена Страшненка Сергія, Богача Володимира та інших. Окрім названих спортсменів, переможцями  міських,  обласних, учасниками та призерами першості України  за всі роки існування стали  понад  двісті спортсменів школи.</p>
 
<p align=justify>У шкільні роки майстрами спорту стали учні Дуркін Дмитро (спортивне орієнтування), Ткач Юрій, Силенко Олена (акробатика),  Усок Рома (вільна боротьба), кандидатами в майстри спорту - Василега Катерина (акробатика),  Ширяєв Віталій (боротьба самбо). Прокопенко Олександр є гравцем команди суперліги «Хімік» (баскетбол), був членом молодіжної команди України, призером міжнародних змагань. Токарев Сергій, Шаврак Дмитро – гравці клубу вищої ліги «Локомотив 2» (м. Харків). Серед футболістів в Україні відомими є  імена Страшненка Сергія, Богача Володимира та інших. Окрім названих спортсменів, переможцями  міських,  обласних, учасниками та призерами першості України  за всі роки існування стали  понад  двісті спортсменів школи.</p>
 
<p align=justify>У 2000, 2001, 2003 роках школа  брала участь у  Всеукраїнському конкурсі-огляді на кращий стан спортивно-масової роботи та в 2001 році посіла IV місце.</p>                                                                                                                                                                                                                         
 
<p align=justify>У 2000, 2001, 2003 роках школа  брала участь у  Всеукраїнському конкурсі-огляді на кращий стан спортивно-масової роботи та в 2001 році посіла IV місце.</p>                                                                                                                                                                                                                         
<p align=justify>Кожен, хто переступає поріг школи, може прочитати слова:  « Моя школа  – моя  гордість». А гордість  школи -  наші учні, які  мають  високі досягнення  не тільки з основ наук, але й у спорті.  З 1997  по 2008 рік  у закладі функціонували класи спортивного профілю.  Сорок учнів цих класів продовжили навчання в  Сумському педагогічному університеті імені А.С. Макаренка на факультеті з фізичного виховання, три з них стали кандидатами педагогічних наук, усі працюють за фахом.</p>
+
<p align=justify>Кожен, хто переступає поріг школи, може прочитати слова:  «Моя школа  – моя  гордість». А гордість  школи -  наші учні, які  мають  високі досягнення  не тільки з основ наук, але й у спорті.  З 1997  по 2008 рік  у закладі функціонували класи спортивного профілю.  Сорок учнів цих класів продовжили навчання в  Сумському педагогічному університеті імені А.С. Макаренка на факультеті з фізичного виховання, три з них стали кандидатами педагогічних наук, усі працюють за фахом.</p>
 
<p align=justify>І на сьогодні учні школи є переможцями спортивних конкурсів: Всеукраїнського конкурсу «Олімпійське лелеченя» та «Нащадки козацької слави», команди є постійними учасниками та призерами обласних змагань, більше 20 років переможцями міської спартакіади школярів.</p>  
 
<p align=justify>І на сьогодні учні школи є переможцями спортивних конкурсів: Всеукраїнського конкурсу «Олімпійське лелеченя» та «Нащадки козацької слави», команди є постійними учасниками та призерами обласних змагань, більше 20 років переможцями міської спартакіади школярів.</p>  
  

Версія за 23:25, 25 листопада 2015

Повна назва навчального закладу

Адреса навчального закладу

м. Суми, пр-т Михайла Лушпи, 18

Історія навчального закладу

Відкрито заклад – загальноосвітню школу І – ІІІ ступенів №17, м. Суми в 1982 році в новому мікрорайоні , який тільки-но почав забудовуватися . Функціонує заклад як Сумська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів №17, м. Суми, Сумської області з 2004 року.

КУ ССШ №17.png

Першим директором школи був Дрига Володимир Олександрович.

1 вересня 1982 року в школі розпочалися заняття в блоці початкових класів. Учні сіли за парти в нові світлі класи, а будівельники добудовували школу. У перший рік навчання до школи – новобудови прийшло 720 учнів, відкрито було 18 класів. Щорічно навчальний заклад поповнювався на 600-800 учнів. На наступний рік школа вже розпочала працювати у дві зміни. Став до ладу корпус старшої школи, запрацювала їдальня, басейн, спортивні та актові зали, два лінгафонні кабінети.

У перші роки було організовано роботу трьох хорових гуртків, вокальних ансамблів, духового оркестру. На оглядах художньої самодіяльності членів журі й слухачів чарували голоси хору хлопчиків під керівництвом Паненко Г.Л.

Крім того, заклад був одним із перших в організації трудового виробничого навчання. Майстерні та кабінети праці обладнували учнівські бригади. Великою популярністю користувався у школярів гурток ракетного моделювання під керівництвом учителя трудового навчання Авраменка В.В.

Створюються учнівські бригади для роботи в радгоспі «Сумський». Силами учнів було зароблено близько 3000 крб. Рішенням батьківського комітету за ці кошти куплено акордеон, гітари для вокально - інструментального ансамблю школи, який часто ставав переможцем на оглядах художньої самодіяльності.

Школа планувалася з класами спортивного профілю, тому особлива увага приділялася будівництву та обладнанню спортивних залів, басейну, спортивного майданчика. У 1983 році було введено в експлуатацію 2 спортивних зали: ігровий та гімнастичний з повним комплектом обладнання та інвентаря для занять, пізніше – баскетбольний. Першим головою методичного об’єднання вчителів фізичної культури стала Росторгуєва С.А. Завдяки її зусиллям були запрошені тренери з різних видів спорту: гандболу, лиж, легкої атлетики.

Учні школи стали кращими спортсменами міста. Так легкоатлетки сестри - близнюки Тасенко Наталія та Тетяна, Циганкова Інна, Білодід Владислав увійшли до складу збірної команди області, брали участь у першості України. Збірна команда школи з гандболу (тренер Завальний М.О.) упродовж багатьох років виборювала перші місця серед школярів міста та області.

З відкриттям басейну в 1984 році на базі закладу почала працювати дитячо-спортивна школа №1 з п’ятьма відділеннями: плавання, волейбол, боротьба, теніс, лижі.

Багато зусиль для згуртованості й зміцнення учнівського колективу доклали вчителі школи Павленко В.Г., Жданова В.М., Калина Т.І., Шеденко А.Г, Краснокутська М.Я., Рослякова С.В., Бондар О.П., Петренко Г.М., Ковальова В.М., Васильєв В.І.

З 1987 по 1997 роки педагогічний колектив очолював молодий директор Курочка Анатолій Іванович. Йому допомагали організувати навчально-виховний процес заступники Захаркіна Н.У., Шейко О.С., Саченко Є.П., пізніше – Соловйова Л.В., Гиря О.О., виховної роботи – Шевченко Л.І. Це були складні 90- ті роки… Найважчим у роботі школи виявилося питання організації виховної роботи. Розпалися всі раніше створені дитячі та молодіжні організації. Потрібно було створювати щось своє, нове. Після довгих пошуків у закладі створена організація журавлят. Уперше в місті в школі № 17 була створена на демократичних засадах Рада старшокласників і організована її робота. Претенденти на посаду голови Ради повинні були представити свою Програму та захистити її на загальних зборах старшокласників. Першим головою Ради старшокласників одноголосно учнівським колективом було обрано Гапіч Інну, ученицю 10-Б класу, яка потім стала вчителем української мови та літератури й деякий час працювала в школі. Рада старшокласників допомагала вирішувати шкільні проблеми, за ініціативи її членів організовувалися й проводилися різноманітні позакласні заходи.

У школі у 1996 році були створені спортивні класи. З ініціативи директора школи Авраменко Л.М. та підтримки президента баскетбольного клубу «СумДУ Хімпром», колишнього директора ВО «Хімпром» Лапіна В.Є. на базі школи було створено клас з баскетбольним профілем, учні яких, починаючи з 1999 року постійно виборювали перші місця в обласних змаганнях.

Вагомий внесок у перемогу в спартакіадах зробили команди з футболу, баскетболу, гандболу, легкої атлетики, чотириборства, акробатики, гімнастики. Команди учнів 7-х класів, які брали участь у змаганнях «Старти надій», постійно виборювали І місце в міських змаганнях та призові місця в обласних, тричі були переможцями обласних змагань та брали участь у республіканських змаганнях, які проходили в міжнародному центрі «Артек». ( 1985, 2000, 2009 роки ).

У Всеукраїнських конкурсах «Олімпійське лелеченя» та «Нащадки козацької слави» команди є постійними учасниками та призерами обласних змагань.

У шкільні роки майстрами спорту стали учні Дуркін Дмитро (спортивне орієнтування), Ткач Юрій, Силенко Олена (акробатика), Усок Рома (вільна боротьба), кандидатами в майстри спорту - Василега Катерина (акробатика), Ширяєв Віталій (боротьба самбо). Прокопенко Олександр є гравцем команди суперліги «Хімік» (баскетбол), був членом молодіжної команди України, призером міжнародних змагань. Токарев Сергій, Шаврак Дмитро – гравці клубу вищої ліги «Локомотив 2» (м. Харків). Серед футболістів в Україні відомими є імена Страшненка Сергія, Богача Володимира та інших. Окрім названих спортсменів, переможцями міських, обласних, учасниками та призерами першості України за всі роки існування стали понад двісті спортсменів школи.

У 2000, 2001, 2003 роках школа брала участь у Всеукраїнському конкурсі-огляді на кращий стан спортивно-масової роботи та в 2001 році посіла IV місце.

Кожен, хто переступає поріг школи, може прочитати слова: «Моя школа – моя гордість». А гордість школи - наші учні, які мають високі досягнення не тільки з основ наук, але й у спорті. З 1997 по 2008 рік у закладі функціонували класи спортивного профілю. Сорок учнів цих класів продовжили навчання в Сумському педагогічному університеті імені А.С. Макаренка на факультеті з фізичного виховання, три з них стали кандидатами педагогічних наук, усі працюють за фахом.

І на сьогодні учні школи є переможцями спортивних конкурсів: Всеукраїнського конкурсу «Олімпійське лелеченя» та «Нащадки козацької слави», команди є постійними учасниками та призерами обласних змагань, більше 20 років переможцями міської спартакіади школярів.

Адміністрація закладу

Авраменко Любов Михайлівна

У 1997 році директором школи стала Авраменко Любов Михайлівна, яка очолює навчальний заклад 18 років. Це досвідчений, ерудований, компетентний директор, заслужений учитель України. За фахом Любов Михайлівна - учитель математики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «учитель-методист», «Відмінник народної освіти УРСР», «Відмінник освіти України». Саме директор є зачинателем та генератором усіх починань та перетворень у шкільному житті, упевнено веде педагогічний, учнівський, батьківський колективи до перемог, є мудрим порадником і учню, і вчителю й батькам.

Багато років надійною опорою директора були його заступники – з навчально - виховної роботи Мірошниченко Н.М., Шпакова Л.М., з виховної роботи Немилостива Н.Г., які завжди підтримували та допомагали реалізувати всі починання. З ініціативи новопризначеного директора на базі школи були створені ліцейні класи. 1997- 1998 роки були роками становлення, а ввесь навчальний рік школа була на експерименті.

З 1998 по 2001 рік заклад працював як загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 17 з ліцейними класами.

З 2004 року заклад функціонує як Сумська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів №17, м. Суми, Сумської області.

Педагогічний колектив

Нині навчально-виховний процес у закладі забезпечують 105 працівників, із них - 102 вчителі: 69 мають І та вищу кваліфікаційну категорію; серед них 5 учителів-методистів, 26 мають звання «старший учитель», 7 нагороджено знаком «Відмінник освіти України», 8 - Почесними грамотами Міністерства освіти і науки України, 1 - заслужений учитель України. На сьогодні в школі навчаються 1426 учнів ( 53 класи). Незважаючи на наявність кількох шкіл у мікрорайоні, наша школа має найбільший учнівський контингент. У закладі діють класи фізико-математичного, технологічного профілів та іноземної філології. Поглиблено вивчаються предмети: англійська мова, математика.

Здійснюють контроль за навчально-виховним процесом три заступники з навчально-виховної роботи, заступник з виховної роботи, за матеріально – технічне забезпечення навчального процесу відповідає заступник з АГЧ.

Матеріально-технічна та науково-методична база закладу

Адміністрація закладу прикладає чимало зусиль, щоб кожна дитина не тільки мала змогу здобувати міцні знання, але й навчатися в комфортних умовах, почуватися захищеною, упевненою й потрібною. Головне – здоров’я дітей як фізичне, так і моральне. Школярі мають змогу зміцнювати своє здоров’я, відвідуючи три спортивні зали, басейн, що обладнаний сучасною установкою для знезараження води, спортивний майданчик. У кабінеті психолога, соціального педагога, кабінеті релаксації отримують відповіді на свої питання кваліфікованого спеціаліста.

Бажаючі можуть розширювати свої знання в шкільній бібліотеці – інформаційному центрі, що має великий книжковий фонд та вихід до мережі Інтернет. Завідує шкільною бібліотекою впродовж 25 років фахівець бібліотечної справи Головач М.Г.

Для учнів початкових класів облаштовані кімнати груп продовженого дня, відведений окремий музичний зал. Коридори початкової школи світлі, просторі, веселі, на їх підлозі розмічені місця для різних ігор, а на стіні - величезний стенд у вигляді сонця, на промінчиках якого розміщені фото всіх класів початкової школи - майбутнє нації, нашої держави.

З метою національно-патріотичного виховання в закладі створений великий музейний комплекс, до якого входять три музеї: музей бойової слави «Солдатська пам’ять», народознавчий музей «Світлиця», історико -краєзнавчий музей «Моє місто, моя школа». У 2009 році музей «Моє місто, моя школа» нагороджений Дипломом Академії педагогічних наук України за перемогу у Всеукраїнському конкурсі «Музейна палітра України».Також до комплексу входить «Галерея слави», адже школа ніколи не забуває про своїх випускників, саме на їх честь створена ця галерея, де розміщені портрети найкращих учнів - випускників, які зробили вагомий внесок у розбудову міс Інформатизація освіти є однією з найважливіших складових Державної програми розбудови інформаційного суспільства на основі впровадження новітніх інформаційних технологій, це одне із завдань Комплексної міської програми «Освіта м. Суми на 2011 – 2015 роки». У ній зазначається, що «проблема інформатизації не обмежується вивченням предмета інформатика, а передбачає використання інформаційно-комунікативних технологій при викладанні інших предметів». Тому цей пункт державної та міської програм ми повністю виконали: 70% навчальних кабінетів нашого закладу забезпечені телекомунікаційними засобами навчання (телевізори, комп’ютери, екрани).

З метою активізації діяльності методичних об’єднань, завідуючих кабінетами щодо поповнення та збагачення матеріально-технічної бази навчальних кабінетів у школі започатковано проведення конкурсу-огляду «Кращий навчальний кабінет».

Творчою лабораторією педагогів є шкільний методичний кабінет, оформлений відповідно до сучасних вимог, у якому зібрані методичні посібники, розроблені нашими вчителями, матеріали на дорогу вчителям,матеріли педагогічного досвіду. У ньому комфортно працювати, створений куточок релаксації, де проводяться тренінги з педагогами, співбесіди. На базі методичного кабінету організовуються заходи різних рівнів: системно організовуються семінари, тренінги, педагогічні декади, диспути тощо. Уже стало традиційною, цікавою й улюбленою формою роботи педагогів школи засідання інтелект - кав’ярні, на якому вчителі в невимушеній, творчій обстановці вирішують проблеми, діляться досвідом.

Відомі випускники

Навчальний заклад сьогодні

Автор статті(посилання на сторінку користувача)

Бабій Лариса Михайлівна