Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23 м.Суми, Сумської області

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
Школа.png


Повна назва навчального закладу

Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23 м.Суми, Сумської області

Адреса навчального закладу

Україна, Сумська область, місто Суми, Зарічний район, проспект Михайла Лушпи, 36, 40034

(0542)324832, E-mail: sumy.school23@rambler.ru

Історія навчального закладу

Заснування навчального закладу, зміни у статусі, основні події

Школа. Таке собі невеличке слово із п’яти літер. А який великий зміст криється в ньому! Школа... Велика і мала. Стара і нова. Вона стоїть, мов на перехресті минулого й майбутнього, нашого дитинства й дорослого життя. З неї, школи, починається наше усвідомлене життя. З неї ми виходимо на широкий життєвий шлях… У житті людини – є дитинство, є юність, є зрілість і загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23 м.Суми має свою історію, про яку ми говоримо з гордістю. Сумська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №23 м. Суми, Сумської області відкрила свої двері 1 вересня 1988 року завдяки зусиллям і підтримці першого райкому партії Лапіна Євгена Васильовича. У 1988 році у школі навчалися 3583 учні, яких навчали і виховували 180 учителів. На початку 90 – х років минулого іття в стінах школи навчалися 3650 учнів, працювали 210 педагогів. Першими у доросле життя в 1990 році переступили поріг школи 66 випускників двох одинадцятих класів. Найбільший випуск оинадцятикласників у 1999 році- 217 учнів з восьми одинадцятих класів. Школа дає путівку в життя не лише учням, але і вчителям. Три вчителів нашої школи працюють заступниками з навчально – виховної роботи в різних школах міста, троє – в управліннях освіти, а наш колишній Кошовий Микола Володимирович займав посаду начальника управління освіти науки і культури Сумської міської ради.

==

1988-2005 рр.-перший школи Кошовий Микола Володимирович, вчитель фізики і астрономії. З 2005 року займав посаду начальника управління освіти науки і культури Сумської міської ради.

З 2005 року- Педяш Наталія Олегівна- нині діючий школи, вчитель української мови і літератури. Досвідчений педагог, старший вчитель. Вимоглива, креативна, керівник, який завжди досягає поставленої мети заради успіху та процвітанню школи.
Директор школи- Педяш Наталія Олегівна

Кращі вчителі

Відомі випускники

Навчальний заклад сьогодні

Заклад знаходиться в комунальній власності Сумської міської ради. Сьогодні школа- це сучасний навчальний заклад, у якому створені всі необхідні умови для навчання, розвитку і виховання підростаючого покоління. Основним напрямком діяльності педагогічного колективу є виховання громадянина-патріота, національно свідомої та духовно багатої людини, яка має міцні знання та сформовані життєві компетенції. У 2013 році нашій школі виповнилося 25 років. За віком вона зустріла свій срібний ювілей. Але вік допомагає нашому навчальному закладу рухатися вперед, реалізовувати плани, досягати поставлених ціліей. Але чого все це варто без людей найгуманнішої у світі професії, які несуть людству знання, навчають жити відкрито і чесно, сіють розумне, добре, вічне, втілюють доброту і правду, справедливість і людяність. Педагогічний колектив нашої школи представлений 74 вчителями – фахівцями своєї справи. Сьогодні 1117 учням нашої школи дають знання 74 учителі, серед них: спеціалістів- , вчителів ІІ категорії- , вчителів І категорії- , спеціалістів вищої категорії-39, «старших учителів»-20, учителів-методистів-2, звання «Відмінник освіти»-3. Учителі закладу впроваджують інноваційні педагогічні технології, здійснюють компетентнісний підхід до формування змісту та організації навчального процесу. У закладі створена належна матеріально-технічна база, яка відповідає сучасним вимогам. Оформлено 41 затишних навчальних кабінетів, є майстерні обробки дерева й металу, актова зала, спортивний і гімнастичний зали, бібліотека, музейна кімната, де створено шкільний історико–краєзнавчий музей „Спадщина”, який за підсумками огляду міських шкільних музеїв у 2006 році зайняв ІІ місце. Методичний кабінет школи забезпечений сучасною методичною літературою, має сучасну аудіо і відео техніку, мультимедійну систему, медичний та ічний кабінети, кабінет психологічної служби, їдальня, інші допоміжні приміщення. Працює 2 кабінети інформатики, обладнання яких відповідає вимогам ДсанПін. Навчання в школі ведеться українською мовою, учні вчать дві іноземні мови-англійську і німецьку. Профільне навчання за математичним, гуманітарним (профіль іноземної філології) й технологічним напрямками. За рахунок варіативної складової ведуться курси за вибором, факультативи з предметів математичного, гуманітарного циклів. З 8-го класу починається поглиблене вивчення математики, англійської мови, у 10-11-х класах профільне навчання здійснюється в математичному, гуманітарному, технологічному класах. Основні напрямки діяльності школи полягають в тому, щоб створити найбільш сприятливі умови розвитку для всіх дітей: обдарованих. З прихованим потенціалом, тих, хто потребує корекції, з урахуванням розходжень їхніх схильностей та здібностей. Педагогічний колектив Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №23 , м. Суми, Сумської області працює над науково-методичною проблемою «Модернізація навчально-виховного процесу шляхом упровадження компетентнісного підходу». Виховна система нашої школи-це складна психолого-педагогічна сукупність, яка охоплює весь педагогічний процес, інтегруючи навчальні заняття, позаурочне життя дітей, різноманітну діяльність і спілкування за межами школи. Тому завданням школи як навчально-виховного закладу є не тільки необхідність озброїти учня певною сумою знань, умінь і навичок, а й забезпечення позитивної соціальної адептації молоді до умов існування в сучасному суспільстві. Цілеспрямована робота педагогічного колективу над науково-методичною проблемою є одним із домінуючих чинників примноження перспективного педагогічного досвіду. Постійно підвищуючи професійний рівень, учителі закладу працюють над підвищенням якості навчально-виховного процесу, свої творчі надбання та досягнення популяризують на різних педагогічних заходах: конкурсах, виставках, конференціях, семінарах міського та обласного рівня, досягаючи при цьому позитивних результатів. Адміністрація школи стимулює участь педагогів у розробці власних проектів, мультимедійних презентацій, освоєння засобів комунікації, використання інформаційних технологій. Взаємодія з учнями здійснюється на основі особистісно-орієнтованого підходу, що сприяє глибокому вивченню індивідуальних особливостей і якостей дитини. Кращі талановиті учні школи беруть участь і здобувають призові місця в конкурсах «Диво калинове», «Рідна Сумщина», «Молодь обирає здоров’я», у різноманітних обласних та районних турнірах, змаганнях, фестивалях, акціях. Школярі розробили і реалізували значну кількість проектів з різних напрямків виховної роботи. В школі створені сприятливі умови для пошукової роботи і позитивно-емоційної атмосфери, загальної зацікавленості колективу у дослідницькій діяльності. Велику і корисну роботу виконують учнівські пошукові загони, збагачуючи знання про рідний край. При школі працює «Euroteens», діяльність якого спрямована на вивчення європейських цінностей та виховання лідерських якостей у молоді, а також поглиблення їх знань про Європу, Європейську інтеграцію країн, історію, географію, культуру, мистецтво, науку, мотивацію до вивчення іноземних мов. Педагогічний колектив школи- це ефективна команда, яка працює творчо й самовіддано, вбачає головним своїм завданням створення дитині умов для її самовизначення й самовираження, максимальне наближення процесу навчання до запитів і потреб сьогодення. Ми не намагаємося стати кращими за всіх, ми просто працюємо, щоб бути завтра кращими за нас сьогоднішніх.

Автор статті(посилання на сторінку користувача)

Кузьменко Світлана Петрівна