Відмінності між версіями «Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №10 ім. О. Бутка, м. Суми, Сумської області»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Навчальний заклад сьогодні)
(Основні досягнення учнів)
 
(не показані 86 проміжних версій 3 учасників)
Рядок 1: Рядок 1:
  
==Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №10 ім. О. Бутка, м. Суми, Сумської області==
+
==Адреса навчального закладу==
 +
''' м. Суми, вул. Новомістенська, 30
  
==М. Суми, вул. Новомістенська, 30==
+
[[Файл:Школа №10-1.JPG|280px|thumb|left|]]
  
==Історія навчального закладу==
+
=='''Історія навчального закладу'''==
===1 вересня 1972 року===
+
Школу заснував Харитоненко І.Г. як пансіонат для дівчат у 1913 році. З 1918 року заклад був перетворений на школу для дівчат. Після Великої Вітчизняної війни школа стала 7-річною. З 1953 року школа стала 8-річною, почали приймати хлопців.
  
===Купреєва Нінель Миколаївна===
+
1972 рік – збудовано будинок середньої загальноосвітньої школи №10, створені класи з поглибленим вивченням математики та фізики.
  
===Кращі вчителі===
+
1991 рік – на базі класів з поглибленим вивченням математики та фізики за ініціативи адміністрації закладу відкрився перший у Сумській області ліцей фізико-математичного профілю. З цього часу заклад змінює назву на середню загальноосвітню школу-ліцей при Сумському фізико-технологічному інституті.
[[Азаренкова Альона Іванівна]]
+
  
===Відомі випускники===
+
1993 рік –  ліцей входить до комплексу Сумського державного університету. Відкривається хіміко-біологічний профіль.[[Файл:Вестибюль шк№10.jpg|250px|thumb|right|]]
==Навчальний заклад сьогодні==
+
 
{| border="1"
+
1995 рік – школа-ліцей №10 при СФТІ знову змінює назву на навчально-виховний комплекс: середню загальноосвітню школу І-ІІІ  ступенів №10, ліцей природничо-математичного  профілю.
  |-
+
 
  |[[Файл:Вестибюль шк№10.jpg]]
+
1996 рік – у природничо-математичному ліцеї відкривається гуманітарний профіль з поглибленим вивченням історії та правознавства.
  |[[Файл:DSC08675.JPG.|200px|thumb|left|Підпис під зображенням]]
+
 
|Ячейка В-1
+
1998-2001 роки – проводиться експериментальна робота з інтеграції рухової та пізнавальної діяльності школяра за системою професора О.Д. Дубогай.
  |-
+
 
|Ячейка А-2
+
2001-2010 роки – запроваджено експериментальну інноваційну модель еколого-математично-природничого спрямування «Екологія та розвиток».
  |Ячейка Б-2
+
 
  |Ячейка В-2
+
2004 рік – назва навчально-виховного комплексу: середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10, ліцею природничо-математичного профілю змінюється на Сумську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів №10 ім. Героя Радянського Союзу О.Бутка.
  |-
+
 
  |Ячейка А-3
+
2006 рік – педагогічний колектив став лауреатом конкурсу «100 кращих шкіл України» в номінації «Школа педагогічного пошуку».
  |Ячейка Б-3
+
 
  |Ячейка В-3
+
=='''Навчальний заклад сьогодні''' ==
  |}
+
 
 +
==Директор школи==
 +
 
 +
Купреєва Нінель Миколаївна працює в навчальному закладі з 1982 року,  на посаді директора - з 1995 року. Є головою осередку Асоціації керівників шкіл України Сумської області.  
 +
[[Файл:Директор CCШ №10.JPG|180px|thumb|right|]]
 +
 
 +
Освіта вища – закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім. А.С. Макаренка у 1975 році, магістратуру при Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти у 2005 році.
 +
 
 +
Учитель-методист, нагороджена знаком «Відмінник освіти України», Почесними Грамотами Міністерства освіти і науки України у 2000, 2002, 2007, 2010 роках та Почесною Грамотою Кабінету Міністрів України, медаллю «Василь Сухомлинський».
 +
Переможець конкурсу «100 кращих керівників шкіл України - 2007».
 +
Має друковані статті з досвіду роботи, які опубліковані у педагогічних виданнях.
 +
Декілька років поспіль має учнів-переможців ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.
 +
 
 +
Заслугою Купреєвої Нінель Миколаївни є створення гнучкої демократичної системи управління навчальним закладом.  До складу педагогічного колективу входять шкільні педагоги, викладачі вищих навчальних закладів, які разом створили систему навчання обдарованих учнів. Це сприяє досягненню високих результатів у навчанні та вихованні старшокласників.
 +
Н
 +
інель Миколаївна – успішний менеджер-організатор, справедлива та далекоглядна людина.
 +
 
 +
===Педагогічний колектив===
 +
Педагогічний колектив – це 105 педагогів, із них 5 кандидатів наук; мають вищу категорію 49 вчителів, звання «Заслужений вчитель України» - Азаренкова А.І., звання “Вчитель-методист” - 9 педагогів, 23 - звання “Старший учитель”; 12 - нагороджені знаком “Відмінник освіти України”, 1 - знаком «Василь Сухомлинський», 25 - Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки України.
 +
[[Файл:Колектив школи №10.jpg|200px|thumb|left]]
 +
У 2006-2007 навчальному році за участь у Всеукраїнському конкурсі «100 кращих шкіл України – 2006» педагогічний колектив нагороджено дипломом лауреата в номінації «Школа педагогічного пошуку».
 +
 
 +
У 2009, 2010, 2011 та 2012 роках заклад чотири рази був переможцем Всеукраїнської громадської акції «Флагмани освіти та науки України», за якісну роботу з учнями педагогічний колектив у 2009, 2011 та 2012 роках відзначено дипломом Міністерства освіти і науки України як переможця Всеукраїнської громадської акції «Флагмани освіти та науки України».
 +
 
 +
За вагомий особистий внесок у розвиток освіти Сумщини, професіоналізм та результати роботи з обдарованими учнями в 2010 році педколектив нагороджений Почесною грамотою голови Сумської обласної державної адміністрації.
 +
22 травня 2014 року в упправлінні освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації відбулося засідання регіональної експертної ради, на якому розглядалося питання атестації нашої школи.
 +
У 2014 році школу було атестовано з рівнем освітньої діяльності "ВИСОКИЙ", педагогічний колектив відзначено за якісну роботу, його фото розміщено на Дошці пошани освітян Сумської області.
 +
 
 +
===Основні напрями діяльності:===
 +
Педагогічний колектив чітко усвідомлює мету діяльності, пріоритетні напрями, оптимальний зміст освіти.
 +
Характерними рисами роботи є:
 +
викладання профільних дисциплін у збільшеному обсязі;
 +
орієнтація на продовження освіти у вищому навчальному закладі;
 +
підготовку учнівської молоді до практичної діяльності в сучасних умовах;
 +
створення оптимальних умов для здобуття освіти;
 +
розвиток здібних і обдарованих учнів, формування навичок дослідницької роботи.
 +
Працюємо над втіленням у життя таких пріоритетних напрямів діяльності:
 +
*Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі.
 +
*Вивчення інноваційних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду та впровадження їх елементів у методичне забезпечення уроку.
 +
*Інтеграція рухової та пізнавальної діяльності школяра за системою професора О.Д. Дубогай.
 +
*Участь і міжнародних, Всеукраїнських конкурсах та проектах.
 +
*Робота шкільного наукового товариства «Пошук» та навчання обдарованих дітей у територіальному відділенні МАН.
 +
*Створення авторських програм по роботі з обдарованими учнями та електронних засобів навчання.
 +
* Налагодження системи зв'язків із школами-партнерами, директори яких є членами Асоціації керівників шкіл України.
 +
*Організація демократичної системи самоврядування учнів.
 +
Робота педагогічного колективу спрямована на всебічний розвиток і підвищення творчого потенціалу учнів, на вдосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання й розвитку школярів.
 +
 
 +
=='''Досягнення педагогів'''==
 +
Велика увага в закладі приділяється вивченню та впровадженню кращого педагогічного досвіду. Педагоги активно використовують у роботі інформаційно-комунікаційні технології, які сприяють посиленню інтересу учнів до навчання та підвищенню якості знань.
 +
Учителі закладу створюють власні електронні посібники. Так Черненком В.О., переможцем Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор», членом журі Європейського і Всесвітнього форуму інноваційної освіти (програма Майкрософт «Партнерство в освіті») створено 6 авторських електронних підручників з англійської мови, історії та з інформатики. Учитель тричі був переможцем Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор». (Два рази посідав ІІ місця за авторські електронні підручники, останній раз – І місце).
 +
 
 +
Педагоги беруть участь та перемагають у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року»:
 +
у 2012-2013 н.р. перемогу в міському етапі здобула вчитель музичного мистецтва Могильна Н.М., з фізики учитель Дяченко М.Ю. стала лауреатом. Учитель Могильна Н.М. посіла перемогу в обласному, стала лауреатом заключного етапу конкурсу;
 +
у 2013-2014 н.р. виборола перемогу в міському етапі даного конкурсу з трудового навчання Темченко І.Г., з географії стала лауреатом Красуля В.М.;
 +
у 2014-2015 н.р. учитель правознавства Фоменко О.Є. став лауреатом міського етапу.
 +
 
 +
Учителі фізичної культури щорічно є переможцями міського етапу Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок з елементами футболу»:
 +
у 2012-2013 н.р. Піскун Т.М. - ІІ місце;
 +
у 2013-2014 н.п. Жуков М.М. - ІІ місце;
 +
у 2014-2015 н.р. Панченко Н.В. - переможець в номінації "Урок фізичної культури з елеменами футболу".
 +
 
 +
У 2012-2013 н.р. Куценко О.Д. стала переможцем міського етапу обласного конкурсу «Золоте серце», Шепілов С.О. посів перемогу на міському етапі та став лауреатом обласного конкурсу методичних моделей виховного процесу в навчальних закладах «Виховати особистість».
 +
 
 +
Педагоги закладу брали активну участь у міському конкурсі на кращу навчальну авторську програму з питань роботи з обдарованими учнями. За період з 2010 по 2012 роки 17 програм посіли призові місця.
 +
 
 +
З 2010 року  беремо участь у міському конкурсі на кращий навчальний кабінет. Посіли перемогу кабінети математики №48,  початкових класів №3, хімії, правознавства, лауреатами стали методичний та кабінет, української мови №38, історії, біології, географії,  музичного мистецтва, англійської мови. Кабінет початкових класів посів І місце в обласному конкурсі на кращий кабінет.
 +
 
 +
У міському конкурсі на кращий методичний прийом «Срібні родзинки» переможцями стали у 2012 році 25 педагогів, у 2013 - 28, у 2014 - 11, у 2015 - 5.
 +
 
 +
=='''Основні досягнення учнів'''==
 +
Результативність участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах:
 +
 
 +
:2010-2011 н.р.- ІІ етап – 52 переможці; ІІІ етап – 20, ІV - 1;                                    [[Файл:Косторнова света.JPG|250px|thumb|left|]]
 +
:2011-2012 н.р.- ІІ етап - 62 переможці, ІІІ етап - 19,ІV - 1 ;
 +
:2012-2013 н.р.- ІІ етап - 72 перемоги, ІІІ – 31,  ІV – 1;
 +
:2013-2014 н.р.- ІІ етап - 81 переможець,  ІІІ – 33,  ІV – 4;
 +
:2014-2015 н.р.- ІІ етап - 66 переможців,  ІІІ – 27,  ІV – 3.
 +
 
 +
Результативність участі у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН:
 +
:2010-2011 н.р.- ІІ етап – 14 переможців, ІІІ – 4;
 +
:2011-2012 н.р.- ІІ етап - 25 переможців,  ІІІ - ;
 +
:2012-2013 н.р.- ІІ етап - 30 переможців, ІІІ – 4.
 +
:2013-2014 н.р.- ІІ етап - 32 переможців,  ІІІ – 5.
 +
:2014-2015 н.р.- ІІ етап - 19 переможців,  ІІІ – 4.
 +
 
 +
Щорічно учні беруть активну участь та перемагають у Всеукраїнських турнірах:[[Файл:Команда ТЮЕ.jpg|200px|thumb|right|]]
 +
:2010-2011 н.р. - І місце  у Всеукраїнському турнірі юних журналістів, ІІІ місця у Всеукраїнських турнірах юних математиків, винахідників та раціоналізаторів, ІІ місце в обласному турнірі юних журналістів.
 +
:2011-2012 н.р.- ІІІ місце у Всеукраїнському турнірі юних економістів дві команди вибороли місця у Всеукраїнському турнірі юних журналістів; посіли І місця в обласних турнірах юних журналістів та економістів; були учасниками Всеукраїнського турніру юних математиків.
 +
:2012-2013 н.р. - посіли два ІІ місця у Всеукраїнських турнірах юних математиків та економістів, два ІІІ місця у Всеукраїнському турнірі юних журналістів; вибороли ІІ та ІІІ місця в обласних турнірах юних журналістів та економістів; були учасниками Всеукраїнських турнірів юних правознавців та географів.
 +
:2013-2014 н.р. - ІІІ місця у Всеукраїнських турнірах юних математиків та економістів, ІІ місце в обласних турнірах юних журналістів та економістів.
 +
:2014-2015 н.р. - І місце у Всеукраїнському турнірі юних економістів, ІІ місце у Всеукраїнському турнірі юних журналістів; два І місця в обласному турнірі юних журналістів, ІІ та ІІІ місця в обласному турнірі юних економістів.[[Файл:Конференция ICYS–2012.jpg|230px|thumb|left|]]
 +
 
 +
У 2012 році переможець Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України [[Гетало Станіслав]], учень 11фм1 класу КУ ССШ №10, взяв участь у ХІХ Міжнародній конференції молодих учених «ICYS–2012», яка проходила в м. Неймеген (Нідерланди). За результатами захисту власного науково-дослідницького проекту «Числові конструкції та суми кубів і квадратів» посів ІІ місце та був нагороджений  срібною медаллю (науковий керівник Азаренкова А.І.)
 +
 
 +
Щорічно учні беруть участь та перемагають у Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика, Міжнародному мовно-літературному конкурсі ім. Т.Шевченка, Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, Всеукраїнському конкурсі з українознавства, Всеукраїнському літературно-мистецькому конкурсі "Я гордий тим, що українець зроду" тощо.
  
 
==Автор статті(''посилання на сторінку користувача'')==
 
==Автор статті(''посилання на сторінку користувача'')==

Поточна версія на 12:48, 18 квітня 2016

Адреса навчального закладу

м. Суми, вул. Новомістенська, 30

Школа №10-1.JPG

Історія навчального закладу

Школу заснував Харитоненко І.Г. як пансіонат для дівчат у 1913 році. З 1918 року заклад був перетворений на школу для дівчат. Після Великої Вітчизняної війни школа стала 7-річною. З 1953 року школа стала 8-річною, почали приймати хлопців.

1972 рік – збудовано будинок середньої загальноосвітньої школи №10, створені класи з поглибленим вивченням математики та фізики.

1991 рік – на базі класів з поглибленим вивченням математики та фізики за ініціативи адміністрації закладу відкрився перший у Сумській області ліцей фізико-математичного профілю. З цього часу заклад змінює назву на середню загальноосвітню школу-ліцей при Сумському фізико-технологічному інституті.

1993 рік – ліцей входить до комплексу Сумського державного університету. Відкривається хіміко-біологічний профіль.
Вестибюль шк№10.jpg

1995 рік – школа-ліцей №10 при СФТІ знову змінює назву на навчально-виховний комплекс: середню загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №10, ліцей природничо-математичного профілю.

1996 рік – у природничо-математичному ліцеї відкривається гуманітарний профіль з поглибленим вивченням історії та правознавства.

1998-2001 роки – проводиться експериментальна робота з інтеграції рухової та пізнавальної діяльності школяра за системою професора О.Д. Дубогай.

2001-2010 роки – запроваджено експериментальну інноваційну модель еколого-математично-природничого спрямування «Екологія та розвиток».

2004 рік – назва навчально-виховного комплексу: середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10, ліцею природничо-математичного профілю змінюється на Сумську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів №10 ім. Героя Радянського Союзу О.Бутка.

2006 рік – педагогічний колектив став лауреатом конкурсу «100 кращих шкіл України» в номінації «Школа педагогічного пошуку».

Навчальний заклад сьогодні

Директор школи

Купреєва Нінель Миколаївна працює в навчальному закладі з 1982 року, на посаді директора - з 1995 року. Є головою осередку Асоціації керівників шкіл України Сумської області.

Директор CCШ №10.JPG

Освіта вища – закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім. А.С. Макаренка у 1975 році, магістратуру при Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти у 2005 році.

Учитель-методист, нагороджена знаком «Відмінник освіти України», Почесними Грамотами Міністерства освіти і науки України у 2000, 2002, 2007, 2010 роках та Почесною Грамотою Кабінету Міністрів України, медаллю «Василь Сухомлинський». Переможець конкурсу «100 кращих керівників шкіл України - 2007». Має друковані статті з досвіду роботи, які опубліковані у педагогічних виданнях. Декілька років поспіль має учнів-переможців ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.

Заслугою Купреєвої Нінель Миколаївни є створення гнучкої демократичної системи управління навчальним закладом. До складу педагогічного колективу входять шкільні педагоги, викладачі вищих навчальних закладів, які разом створили систему навчання обдарованих учнів. Це сприяє досягненню високих результатів у навчанні та вихованні старшокласників. Н інель Миколаївна – успішний менеджер-організатор, справедлива та далекоглядна людина.

Педагогічний колектив

Педагогічний колектив – це 105 педагогів, із них 5 кандидатів наук; мають вищу категорію 49 вчителів, звання «Заслужений вчитель України» - Азаренкова А.І., звання “Вчитель-методист” - 9 педагогів, 23 - звання “Старший учитель”; 12 - нагороджені знаком “Відмінник освіти України”, 1 - знаком «Василь Сухомлинський», 25 - Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки України.

Помилка створення мініатюри: Помилковий параметр мініатюри

У 2006-2007 навчальному році за участь у Всеукраїнському конкурсі «100 кращих шкіл України – 2006» педагогічний колектив нагороджено дипломом лауреата в номінації «Школа педагогічного пошуку».

У 2009, 2010, 2011 та 2012 роках заклад чотири рази був переможцем Всеукраїнської громадської акції «Флагмани освіти та науки України», за якісну роботу з учнями педагогічний колектив у 2009, 2011 та 2012 роках відзначено дипломом Міністерства освіти і науки України як переможця Всеукраїнської громадської акції «Флагмани освіти та науки України».

За вагомий особистий внесок у розвиток освіти Сумщини, професіоналізм та результати роботи з обдарованими учнями в 2010 році педколектив нагороджений Почесною грамотою голови Сумської обласної державної адміністрації. 22 травня 2014 року в упправлінні освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації відбулося засідання регіональної експертної ради, на якому розглядалося питання атестації нашої школи. У 2014 році школу було атестовано з рівнем освітньої діяльності "ВИСОКИЙ", педагогічний колектив відзначено за якісну роботу, його фото розміщено на Дошці пошани освітян Сумської області.

Основні напрями діяльності:

Педагогічний колектив чітко усвідомлює мету діяльності, пріоритетні напрями, оптимальний зміст освіти. Характерними рисами роботи є: викладання профільних дисциплін у збільшеному обсязі; орієнтація на продовження освіти у вищому навчальному закладі; підготовку учнівської молоді до практичної діяльності в сучасних умовах; створення оптимальних умов для здобуття освіти; розвиток здібних і обдарованих учнів, формування навичок дослідницької роботи. Працюємо над втіленням у життя таких пріоритетних напрямів діяльності:

  • Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі.
  • Вивчення інноваційних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду та впровадження їх елементів у методичне забезпечення уроку.
  • Інтеграція рухової та пізнавальної діяльності школяра за системою професора О.Д. Дубогай.
  • Участь і міжнародних, Всеукраїнських конкурсах та проектах.
  • Робота шкільного наукового товариства «Пошук» та навчання обдарованих дітей у територіальному відділенні МАН.
  • Створення авторських програм по роботі з обдарованими учнями та електронних засобів навчання.
  • Налагодження системи зв'язків із школами-партнерами, директори яких є членами Асоціації керівників шкіл України.
  • Організація демократичної системи самоврядування учнів.

Робота педагогічного колективу спрямована на всебічний розвиток і підвищення творчого потенціалу учнів, на вдосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання й розвитку школярів.

Досягнення педагогів

Велика увага в закладі приділяється вивченню та впровадженню кращого педагогічного досвіду. Педагоги активно використовують у роботі інформаційно-комунікаційні технології, які сприяють посиленню інтересу учнів до навчання та підвищенню якості знань. Учителі закладу створюють власні електронні посібники. Так Черненком В.О., переможцем Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор», членом журі Європейського і Всесвітнього форуму інноваційної освіти (програма Майкрософт «Партнерство в освіті») створено 6 авторських електронних підручників з англійської мови, історії та з інформатики. Учитель тричі був переможцем Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор». (Два рази посідав ІІ місця за авторські електронні підручники, останній раз – І місце).

Педагоги беруть участь та перемагають у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року»: у 2012-2013 н.р. перемогу в міському етапі здобула вчитель музичного мистецтва Могильна Н.М., з фізики учитель Дяченко М.Ю. стала лауреатом. Учитель Могильна Н.М. посіла перемогу в обласному, стала лауреатом заключного етапу конкурсу; у 2013-2014 н.р. виборола перемогу в міському етапі даного конкурсу з трудового навчання Темченко І.Г., з географії стала лауреатом Красуля В.М.; у 2014-2015 н.р. учитель правознавства Фоменко О.Є. став лауреатом міського етапу.

Учителі фізичної культури щорічно є переможцями міського етапу Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок з елементами футболу»: у 2012-2013 н.р. Піскун Т.М. - ІІ місце; у 2013-2014 н.п. Жуков М.М. - ІІ місце; у 2014-2015 н.р. Панченко Н.В. - переможець в номінації "Урок фізичної культури з елеменами футболу".

У 2012-2013 н.р. Куценко О.Д. стала переможцем міського етапу обласного конкурсу «Золоте серце», Шепілов С.О. посів перемогу на міському етапі та став лауреатом обласного конкурсу методичних моделей виховного процесу в навчальних закладах «Виховати особистість».

Педагоги закладу брали активну участь у міському конкурсі на кращу навчальну авторську програму з питань роботи з обдарованими учнями. За період з 2010 по 2012 роки 17 програм посіли призові місця.

З 2010 року беремо участь у міському конкурсі на кращий навчальний кабінет. Посіли перемогу кабінети математики №48, початкових класів №3, хімії, правознавства, лауреатами стали методичний та кабінет, української мови №38, історії, біології, географії, музичного мистецтва, англійської мови. Кабінет початкових класів посів І місце в обласному конкурсі на кращий кабінет.

У міському конкурсі на кращий методичний прийом «Срібні родзинки» переможцями стали у 2012 році 25 педагогів, у 2013 - 28, у 2014 - 11, у 2015 - 5.

Основні досягнення учнів

Результативність участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах:

2010-2011 н.р.- ІІ етап – 52 переможці; ІІІ етап – 20, ІV - 1;
Косторнова света.JPG
2011-2012 н.р.- ІІ етап - 62 переможці, ІІІ етап - 19,ІV - 1 ;
2012-2013 н.р.- ІІ етап - 72 перемоги, ІІІ – 31, ІV – 1;
2013-2014 н.р.- ІІ етап - 81 переможець, ІІІ – 33, ІV – 4;
2014-2015 н.р.- ІІ етап - 66 переможців, ІІІ – 27, ІV – 3.

Результативність участі у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН:

2010-2011 н.р.- ІІ етап – 14 переможців, ІІІ – 4;
2011-2012 н.р.- ІІ етап - 25 переможців, ІІІ - ;
2012-2013 н.р.- ІІ етап - 30 переможців, ІІІ – 4.
2013-2014 н.р.- ІІ етап - 32 переможців, ІІІ – 5.
2014-2015 н.р.- ІІ етап - 19 переможців, ІІІ – 4.
Щорічно учні беруть активну участь та перемагають у Всеукраїнських турнірах:
Команда ТЮЕ.jpg
2010-2011 н.р. - І місце у Всеукраїнському турнірі юних журналістів, ІІІ місця у Всеукраїнських турнірах юних математиків, винахідників та раціоналізаторів, ІІ місце в обласному турнірі юних журналістів.
2011-2012 н.р.- ІІІ місце у Всеукраїнському турнірі юних економістів дві команди вибороли місця у Всеукраїнському турнірі юних журналістів; посіли І місця в обласних турнірах юних журналістів та економістів; були учасниками Всеукраїнського турніру юних математиків.
2012-2013 н.р. - посіли два ІІ місця у Всеукраїнських турнірах юних математиків та економістів, два ІІІ місця у Всеукраїнському турнірі юних журналістів; вибороли ІІ та ІІІ місця в обласних турнірах юних журналістів та економістів; були учасниками Всеукраїнських турнірів юних правознавців та географів.
2013-2014 н.р. - ІІІ місця у Всеукраїнських турнірах юних математиків та економістів, ІІ місце в обласних турнірах юних журналістів та економістів.
2014-2015 н.р. - І місце у Всеукраїнському турнірі юних економістів, ІІ місце у Всеукраїнському турнірі юних журналістів; два І місця в обласному турнірі юних журналістів, ІІ та ІІІ місця в обласному турнірі юних економістів.
Конференция ICYS–2012.jpg

У 2012 році переможець Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України Гетало Станіслав, учень 11фм1 класу КУ ССШ №10, взяв участь у ХІХ Міжнародній конференції молодих учених «ICYS–2012», яка проходила в м. Неймеген (Нідерланди). За результатами захисту власного науково-дослідницького проекту «Числові конструкції та суми кубів і квадратів» посів ІІ місце та був нагороджений срібною медаллю (науковий керівник Азаренкова А.І.)

Щорічно учні беруть участь та перемагають у Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика, Міжнародному мовно-літературному конкурсі ім. Т.Шевченка, Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, Всеукраїнському конкурсі з українознавства, Всеукраїнському літературно-мистецькому конкурсі "Я гордий тим, що українець зроду" тощо.

Автор статті(посилання на сторінку користувача)

Лошкарьова Галина Євгенівна