Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №10 ім. О. Бутка, м. Суми, Сумської області

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 23:30, 6 травня 2015, створена Лошкарьова Галина Євгенівна (обговореннявнесок) (Основні напрями діяльності)

Перейти до: навігація, пошук

Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №10 ім. О. Бутка, м. Суми, Сумської області

м. Суми, вул. Новомістенська, 30

Історія навчального закладу

Школу заснував Харитоненко І.Г. як пансіонат для дівчат у 1913 році. З 1918 року заклад був перетворений на школу для дівчат. Після Великої Вітчизняної війни школа стала 7-річною. З 1953 року школа стала 8-річною, почали приймати хлопців.

1972 рік – збудовано будинок середньої загальноосвітньої школи №10, створені класи з поглибленим вивченням математики та фізики.

1991 рік – на базі класів з поглибленим вивченням математики та фізики за ініціативи адміністрації закладу відкрився перший у Сумській області ліцей фізико-математичного профілю. З цього часу заклад змінює назву на середню загальноосвітню школу-ліцей при Сумському фізико-технологічному інституті.

1993 рік – ліцей входить до комплексу Сумського державного університету. Відкривається хіміко-біологічний профіль.

1995 рік – школа-ліцей №10 при СФТІ знову змінює назву на навчально-виховний комплекс: середню загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №10, ліцей природничо-математичного профілю.

1996 рік – у природничо-математичному ліцеї відкривається гуманітарний профіль з поглибленим вивченням історії та правознавства.

1998-2001 роки – проводиться експериментальна робота з інтеграції рухової та пізнавальної діяльності школяра за системою професора О.Д. Дубогай.

2001-2010 роки – запроваджено експериментальну інноваційну модель еколого-математично-природничого спрямування «Екологія та розвиток».

2004 рік – назва навчально-виховного комплексу: середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10, ліцею природничо-математичного профілю змінюється на Сумську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів №10 ім. Героя Радянського Союзу О.Бутка.

2006 рік – педагогічний колектив став лауреатом конкурсу «100 кращих шкіл України» в номінації «Школа педагогічного пошуку».

Директор школи

Купреєва Нінель Миколаївна працює в навчальному закладі з 1982 року, на посаді директора - з 1995 року. Є головою осередку Асоціації керівників шкіл України Сумської області. Освіта вища – закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім. А.С. Макаренка у 1975 році, магістратуру при Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти у 2005 році. Учитель-методист, нагороджена знаком «Відмінник освіти України», Почесними Грамотами Міністерства освіти і науки України у 2000, 2002, 2007, 2010 роках та Почесною Грамотою Кабінету Міністрів України, медаллю «Василь Сухомлинський». Переможець конкурсу «100 кращих керівників шкіл України - 2007». Має друковані статті з досвіду роботи, які опубліковані у педагогічних виданнях. Декілька років поспіль має учнів-переможців ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. Заслугою Купреєвої Нінель Миколаївни є створення гнучкої демократичної системи управління навчальним закладом. До складу педагогічного колективу входять шкільні педагоги, викладачі вищих навчальних закладів, які разом створили систему навчання обдарованих учнів. Це сприяє досягненню високих результатів у навчанні та вихованні старшокласників. Нінель Миколаївна – успішний менеджер-організатор, справедлива та далекоглядна людина.

Педагогічний колектив

Педагогічний колектив – це 105 педагогів, із них 5 кандидатів наук; мають вищу категорію 49 вчителів, звання «Заслужений вчитель України» - Азаренкова А.І., звання “Вчитель-методист” - 9 педагогів, 23 - звання “Старший учитель”; 12 - нагороджені знаком “Відмінник освіти України”, 1 - знаком «Василь Сухомлинський», 25 - Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки України.

Основні напрями діяльності

Педагогічний колектив чітко усвідомлює мету діяльності, пріоритетні напрями, оптимальний зміст освіти. Характерними рисами роботи є: викладання профільних дисциплін у збільшеному обсязі; орієнтація на продовження освіти у вищому навчальному закладі; підготовку учнівської молоді до практичної діяльності в сучасних умовах; створення оптимальних умов для здобуття освіти; розвиток здібних і обдарованих учнів, формування навичок дослідницької роботи. Працюємо над втіленням у життя таких пріоритетних напрямів діяльності:

  • Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі.
  • Вивчення інноваційних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду та впровадження їх елементів у методичне забезпечення уроку.
  • Інтеграція рухової та пізнавальної діяльності школяра за системою професора О.Д. Дубогай.
  • Участь і міжнародних, Всеукраїнських конкурсах та проектах.
  • Робота шкільного наукового товариства «Пошук» та навчання обдарованих дітей у територіальному відділенні МАН.
  • Створення авторських програм по роботі з обдарованими учнями та електронних засобів навчання.
  • Налагодження системи зв'язків із школами-партнерами, керівники яких є членами Асоціації керівників шкіл України.
  • Організація демократичної системи самоврядування учнів.

Робота педагогічного колективу спрямована на всебічний розвиток і підвищення творчого потенціалу учнів, на вдосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання й розвитку школярів.

Навчальний заклад сьогодні

Вестибюль шк№10.jpg [[]] [
Ячейка А-2 Ячейка Б-2 Ячейка В-2
Ячейка А-3 Ячейка Б-3 Ячейка В-3

Автор статті(посилання на сторінку користувача)

Лошкарьова Галина Євгенівна