Користувач:Мацак Олена Миколаївна

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук


Прізвище, ім'я, по-батькові

Мацак Олена Миколаївна

Регіон

Глухівський район

Місце роботи

НВК

Посада

Вчитель історії та суспільних дисциплін

Категорія

Перша категорія

Випускний проект

Історія навчальних закладів Сопицький НВК Глухівської районної ради Сумської області

Сопицький НВК: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад «Дзвіночок»

Основні відомості про час заснування на Глухівщині початкових шкіл подано в статистичному огляді 1891-1899 рр. "Земский сборник Черниговской губернии". Це історичне джерело називає дату заснування Сопицької школи - 1878 рік. Школа була побудована на кошти місцевого земства як церковно-приходська, проіснувала до 1918 року. За штатом на школу передбачалося два вчителі (їм виплачувалося з бюджету земства 280 рублів на рік, посаду помічника вчителя з окладом 120 рублів. Законовчитель отримував 60 рублів. А на потреби школи відпускалося всього 20 карбованців. Навчалися у школі діти заможних жителів, з бідних сімей було мало учнів. У 1940 р. відкрита семирічна школа. В 1955 р. семирічна школа реорганізована у загальноосвітню середню школу. У 50-ті роки приймається рішення побудувати нову будівлю Сопицької середньої школи. Будівництво продовжувалося до 1957 року. День відкриття школи став незабутнім для всіх учнів, вчителів, жителів села. Фото0699.jpg Кількість учнів: 1955 р. – 220, 1960 р. – 314, 1967 р. – 480. Навчаються діти не тільки з села Сопич, а і з навколишніх сіл. Навчають дітей такі талановиті педагоги, як Рожкова Марія Гаврилівна, Гоголюк Катерина Федорівна, Гоголюк Сергій Петрович, Гоголюк Ніна Федорівна, Босий Микола Дем’янович, Осипко Олександр Михайлович, Бєлкіна Надія Іванівна, Коновалова Вера Якимівна, Кобзарьова Надія Порфирівна, Протасова Марія Павлівна. Учителі плідно працюють на педагогічній ниві. В загальноосвітньому закладі вироблено шляхи реалізації головної мети навчально-виховного процесу: - Розробка та впровадження прогресивних технологій навчання; - Впровадження системи моніторингу, що активізує самовдосконалення та саморозвиток дітей; - Надання можливості учням реалізувати власні творчі здібності; - Пошук і робота з обдарованими дітьми; - Формування у школярів умінь та навичок самостійно здобувати, поповнювати свої знання. В навчальному закладі (від 31.05.2001 року) здійснився перехід на українську мову навчання. Фото0531.jpg Фото0215Р.jpg

Контакти

omakmana@gmail.com

Список користувачів