Відмінності між версіями «Лише кургани-давніх скіфів слід»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Мета проекту)
(Етапи роботи над проектом)
Рядок 30: Рядок 30:
 
== Етапи роботи над проектом ==
 
== Етапи роботи над проектом ==
  
 +
•Підготовчий – визначення теми і мети проекту.
 +
•Планування – визначення джерел інформації, способів збирання та аналізу інформації, вибір методів дослідження, розподіл обов’язків між членами групи.
 +
•Дослідження – збір інформації за допомогою опитування, ітерв’ю, спостереження, екскурсії до музеїв, первісних стоянок племен, могил, відвідування сайтів мережі Інтернет, читання наукової та художньої літератури.
 +
•Консультації вчителя
 +
•Результати – Аналіз інформації. Формулювання висновків. Оформлення роботи.
 +
•Оцінка результатів і роботи в цілому.
 +
•Групи у проекті - дослідники, історики, журналісти, письменники.
  
 
== Результати проекту ==
 
== Результати проекту ==

Версія за 15:12, 18 травня 2015

Назва проекту

“Лише кургани - давніх скіфів слід”.

Консультанти проекту

Болтрик Юрій Вікторович – кандидат історичних наук, старший науковий співробітник Національної Академії Наук України м. Київ, автор більше ніж ста наукових праць; Єсін Вадим Миколайович – науковий співробітник сектору охорони культурної спадщини та археології ДІКЗ “Посулля”.

Склад проектної групи:

Бойченко Василь ( 9 кл.) Холод Владислав ( 9 кл.) Герасименко Юлія ( 9 кл.) Матюшенко Інна ( 9 кл.) Терещенко Станіслав ( 9 кл.) Гумен Яна ( 9 кл.) Гумен Людмила ( 9 кл.) Невожай Людмила ( 9 кл.) Салогуб Евгенія ( 9 кл.) Шевченко Вікторія ( 8 кл.) Сердюк Вікторія ( 10 кл.) Нелин Інна ( 9 кл.)

Мета проекту

Відновлення історичної та культурної спадщини (курганів і могильників, стоянок скіфських племен) на території Басівської сільської ради Роменського району Сумської області. Навчати веденню дослідницької роботи, журналістського дослідження, практичному застосуванню знань про художній опис, оповідання, легеди та прекази; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, навички спілкування з людьми, роботи в команді, уміння працювати з різними джерелами інформації, з фотоапаратом, комп’ютером, сайтами мережі Інтернет; виховувати почуття патріотизму, поваги до історіїї рідного краю

Етапи роботи над проектом

•Підготовчий – визначення теми і мети проекту. •Планування – визначення джерел інформації, способів збирання та аналізу інформації, вибір методів дослідження, розподіл обов’язків між членами групи. •Дослідження – збір інформації за допомогою опитування, ітерв’ю, спостереження, екскурсії до музеїв, первісних стоянок племен, могил, відвідування сайтів мережі Інтернет, читання наукової та художньої літератури. •Консультації вчителя •Результати – Аналіз інформації. Формулювання висновків. Оформлення роботи. •Оцінка результатів і роботи в цілому. •Групи у проекті - дослідники, історики, журналісти, письменники.

Результати проекту

Автор статті (посилання на сторінку користувача)

Герасименко Наталія Віталіївна