Відмінності між версіями «Менеджмент інновацій Івах Т.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 5: Рядок 5:
  
 
1. Як Ви вважаєте, чи є досконалою нормативно - правова база з інноваційної освітянської діяльності  в Україні? На що треба звернути увагу державі для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу?
 
1. Як Ви вважаєте, чи є досконалою нормативно - правова база з інноваційної освітянської діяльності  в Україні? На що треба звернути увагу державі для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу?
 +
 +
Вважаю, що нормативно-правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні є достатньою. Інноваційна освітня діяльність – це дійсно дуже складний процес.Але державі треба звернути увагу на фінансове забезпечення навчальних закладів. Можна впроваджувати інноваційну діяльність, якщо школа оснащена і навчальними посібниками, і мультимедійними комплексами, і доступом до мережі Інтернет, і новими компьютерами і таке інше.Але коли по школах в кращому випадку компьютери 10-15 річної давності, а про мультимедійне обладнання лише мріють, то в цьому випадку про інновації лише говорять та мріють. Адже за останні мабуть уже багато років фінансування освіти здійснюється тільки на окремі статті.--[[Користувач:Івах Тетяна Миколаївна|Івах Тетяна Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Івах Тетяна Миколаївна|обговорення]]) 20:38, 16 вересня 2015 (EEST)
  
 
2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)
 
2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)
  
 +
Наш навчальний заклад є єдиним у місті Охтирка, що понад 20 років працює за педагогічною технологією "Росток".Маємо кваліфікованих спеціалістів, які працюють в класах за педагогічною технологією "Росток". Відстежуємо результативність роботи вчителів, якість знань учнів як правило значно вища у порінянні з тими класами, які працюють за традиційною програмою.Також широко використовуються в навчально- виховному процесі інтерактивні методи навчання з використанням інформаційних технологій. Проводяться відкриті уроки у вигляді "Тете-мосту" з Америкою, Англією, Німеччиною.--[[Користувач:Івах Тетяна Миколаївна|Івах Тетяна Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Івах Тетяна Миколаївна|обговорення]]) 20:38, 16 вересня 2015 (EEST)
  
 
Вітаю! Продовжуємо працювати далі. Я маю надію, що Ви познайомившись з текстом лекції, повернулись на свою сторінку обговорення та дали відповіді на питання. Дякую за Вашу роботу. Наступна тема, яку ми з Вами розглянемо, стосується загальних засад педагогічної інноватики.
 
Вітаю! Продовжуємо працювати далі. Я маю надію, що Ви познайомившись з текстом лекції, повернулись на свою сторінку обговорення та дали відповіді на питання. Дякую за Вашу роботу. Наступна тема, яку ми з Вами розглянемо, стосується загальних засад педагогічної інноватики.

Версія за 20:42, 16 вересня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Шановна пані Тетяна! Пропоную Вам перейти на мою сторінку обговорення та познайомитись з теоретичним матеріалом з теми "УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ". Маю надію, що пропрацювавши матеріал, Ви зможе дати відповідь на запитання:

1. Як Ви вважаєте, чи є досконалою нормативно - правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні? На що треба звернути увагу державі для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу?

Вважаю, що нормативно-правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні є достатньою. Інноваційна освітня діяльність – це дійсно дуже складний процес.Але державі треба звернути увагу на фінансове забезпечення навчальних закладів. Можна впроваджувати інноваційну діяльність, якщо школа оснащена і навчальними посібниками, і мультимедійними комплексами, і доступом до мережі Інтернет, і новими компьютерами і таке інше.Але коли по школах в кращому випадку компьютери 10-15 річної давності, а про мультимедійне обладнання лише мріють, то в цьому випадку про інновації лише говорять та мріють. Адже за останні мабуть уже багато років фінансування освіти здійснюється тільки на окремі статті.--Івах Тетяна Миколаївна (обговорення) 20:38, 16 вересня 2015 (EEST)

2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)

Наш навчальний заклад є єдиним у місті Охтирка, що понад 20 років працює за педагогічною технологією "Росток".Маємо кваліфікованих спеціалістів, які працюють в класах за педагогічною технологією "Росток". Відстежуємо результативність роботи вчителів, якість знань учнів як правило значно вища у порінянні з тими класами, які працюють за традиційною програмою.Також широко використовуються в навчально- виховному процесі інтерактивні методи навчання з використанням інформаційних технологій. Проводяться відкриті уроки у вигляді "Тете-мосту" з Америкою, Англією, Німеччиною.--Івах Тетяна Миколаївна (обговорення) 20:38, 16 вересня 2015 (EEST)

Вітаю! Продовжуємо працювати далі. Я маю надію, що Ви познайомившись з текстом лекції, повернулись на свою сторінку обговорення та дали відповіді на питання. Дякую за Вашу роботу. Наступна тема, яку ми з Вами розглянемо, стосується загальних засад педагогічної інноватики.

1. Чим інноваційна технологія відрізняється від нововведень? 2. Чи можна вважати інновацією будь - яке нововведення в освіті? Дякую. Бажаю успіху. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 15:38, 15 червня 2015 (EEST)


Шановні колеги!

Від щирого серця прийміть вітання з початком нового навчального року. Хай він принесе Вам тільки приємні події, радості й задоволення від результатів Вашої нелегкої праці. успіхів та наснаги в усіх Ваших починаннях.

Назважаючи на свято, ми сьогодні продовжуємо працювати. Я маю надію, що Ви налаштовані на навчання. Сьогодні ми працюємо дві пари. Прошу Вас перейти на мою сторінку обговорення та після ознайомлення з теоретичним матеріалом з теми: «Сучасні інноваційні технології навчання, виховання, управління у навчальному закладі» дайте відповіді на питання:

1.Визначте форми запровадження педагогічних технологій у навчально - виховний процес.

Цілісну систему навчальної діяльності учнів на занятті становлять фронтальна, індивідуальна та групова діяльність.Групова форма навчальної діяльності в порівнянні з іншими організаційними формами має низку значних переваг:за той самий проміжок часу обсяг виконаної роботи набагато більший;висока результативність у засвоєнні знань і формуванні формується вміння співпрацювати;формуються мотиви навчання, розвиваються гуманні стосунки між дітьми;розвивається навчальна діяльність (планування, рефлексія, самокон-троль, взаємоконтроль). Групова форма, вважаю,є найбільш ефективною в навчально-виховному процесі.--Івах Тетяна Миколаївна (обговорення) 20:07, 16 вересня 2015 (EEST)

2. Чи можна вважати педагогічну майстерність - інноваційною технологією? Свою думку обгрунтуйте.

Шановна Світлана Миколаївна! Теоретичний матеріал я опрацювала. Вважаю, що якщо технологія – це, насамперед , форма реалізації людського інтелекту, в якій відображаються вміння людини використовувати сукупність знань про методи і засоби проведення певного виробничого процесу, в результаті якого відбувається якісна зміна того, хто є суб’єктом технології, а педагогічна майстерність передбачає високу педагогічну техніку, що є сукупністю прийомів і засобів, спрямованих на чітку і ефективну організацію навчально – виховного процесу, то педагогічну майстерність можна вважати інноваційною технологією.--Івах Тетяна Миколаївна (обговорення) 20:07, 16 вересня 2015 (EEST)

Дякую за Вашу роботу. Бажаю успіхів. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Шановна пані Тетяна!

На індивідуальних заняттях ми будемо вести мову безпосередньо про застосування інновацій у Вашому закладі. В чому Ви вбачаєте труднощі запровадження інноваційних змін у січасній школі. Запропонуйте, будь ласка, Ваші шляхи вирішення цієї проблеми. Дякую. Бажаю наснаги. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Шановні колеги, вітаю! Тема нашої дискусії досить цікава та актуальна: Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти. Висловіть , будь ласка, Ваші думки щодо запропонованої тематики. Дякую. Бажаю успіху.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Проведення та перевірка модульного контролю