Менеджмент інновацій Бабій Л.М.

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Шановна пані Лариса! Пропоную Вам перейти на мою сторінку обговорення та познайомитись з теоретичним матеріалом з теми "УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ". Маю надію, що пропрацювавши матеріал, Ви зможе дати відповідь на запитання:

1. Як Ви вважаєте, чи є досконалою нормативно - правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні? На що треба звернути увагу державі для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу?

2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 червня 2015 (EEST)

Доброго вечора, шановна Світлано Миколаївно! Відповідь.У нашому закладі управління інноваційними процесами реалізується на діагностичній основі з метою визначення основних стратегічних напрямів діяльності педагогічного колективу. Проводиться анкетування вчителів та учнів, діагностика, моніторинг,що дає змогу визначитися , які форми методичних заходів, педагогічних рад, творчих звітів (у тому числі й нестандартні) ,потрібно запланувати на наступний навчальний рік. Інформатизація освіти – система взаємопов’язаних організаційно-правових, соціально-економічних, навчально-методичних, науково-технічних, виробничих та управлінських процесів, спрямованих на задоволення освітніх потреб учасників навчально-виховного процесу. презентацій з застосуванням ІКТ. Інформаційний простір школи має забезпечувати учасників навчально-виховного процесу своєчасною інформацією. Для цього сформована нормативно-правова освітянська база, де зібрані нормативні документи, які регламентують роботу закладу, документи щодо реалізації освітніх педагогічних технологій. Інформаційні куточки, стенди розміщені в учительській, методичному кабінеті та кабінеті психолога, шкільній бібліотеці. Заклад передплачує періодичну педагогічну пресу. Підключення школи до мережі Інтернет дає можливість користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, ГУОН, СОІППО, інших закладів освіти, наявність 16 мультимедійних комплексів та 74 комп’ютери забезпечують виконання вимог навчальних програм. Під інноваційними педагогічними технологіями вчителі школи розуміють ті, що суттєво поліпшують мотивацію учнів до навчального процесу; виховними – ті, що формують в учнів особистісні цінності в контексті із загальнолюдськими. У цілому інноваційна діяльність школи характеризується упровадженням у практику роботи вчителів новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, участю в міжнародних проектах, конференціях, семінарах, конкурсах. На рівні вчителя впровадження інноваційних технологій у процесі роботи сприяє підвищенню професійної підготовки та науково-методичної компетентності вчителів, класних керівників щодо здійснення процесу соціальної адаптації учнівської молоді. На рівні закладу впровадження педагогічних інновацій сприяє підвищенню якості освітніх послуг, співтворчості вчителів, учнів та їх батьків. На рівні учнів упровадження інновацій підвищує освіченість, сприяє їх творчій активності, здійсненню процесу соціальної адаптації, розвитку відповідальності. На рівні батьків упровадження інновацій сприяє залученню їх до співпраці зі школою. У ході теоретичного аналізу інноваційної діяльності школи з’ясовано, що в основі педагогічних інновацій лежить психолого-педагогічна ідея, яка є її смисловим змістом і потребує практичного пошуку з боку вчителя. Носієм педагогічних інновацій виступають творчі, небайдужі педагоги, які фахово здатні, морально зацікавлені щодо проведення інноваційних змін, опанування нового, реалізації завдань. Щодо практичного впровадження інновацій у закладі, то це складний процес, який потребує від педагогічного колективу єдності в підході до вирішення освітянських задач, постійного самовдосконалення, бажання творчо працювати, науково-методичного підходу до управління процесом інноваційного розвитку. Для успішного старту впровадження інновацій усі вчителі школи до 2014 року 100% оволоділи новітніми комунікаційними технологіями, уміють працювати в системі Інтернет, школа отримала сертифікат „100 відсотків оволодіння ІКТ” , розроблений шкільний сайт, сайти вчителів.--Бабій Лариса Михайлівна (обговорення) 21:51, 1 листопада 2015 (EET)



Вітаю! Продовжуємо працювати далі. Я маю надію, що Ви познайомившись з текстом лекції, повернулись на свою сторінку обговорення та дали відповіді на питання. Дякую за Вашу роботу. Наступна тема, яку ми з Вами розглянемо, стосується загальних засад педагогічної інноватики.

1. Чим інноваційна технологія відрізняється від нововведень? 2. Чи можна вважати інновацією будь - яке нововведення в освіті? Дякую. Бажаю успіху. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 15:38, 15 червня 2015 (EEST)


Шановні колеги!

Від щирого серця прийміть вітання з початком нового навчального року. Хай він принесе Вам тільки приємні події, радості й задоволення від результатів Вашої нелегкої праці. успіхів та наснаги в усіх Ваших починаннях.

Назважаючи на свято, ми сьогодні продовжуємо працювати. Я маю надію, що Ви налаштовані на навчання. Сьогодні ми працюємо дві пари. Прошу Вас перейти на мою сторінку обговорення та після ознайомлення з теоретичним матеріалом з теми: «Сучасні інноваційні технології навчання, виховання, управління у навчальному закладі» дайте відповіді на питання:

1.Визначте форми запровадження педагогічних технологій у навчально - виховний процес.

2. Чи можна вважати педагогічну майстерність - інноваційною технологією? Свою думку обгрунтуйте.

Дякую за Вашу роботу. Бажаю успіхів. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)


Індивідуальні заняття

Шановна пані Лариса!

На індивідуальних заняттях ми будемо вести мову безпосередньо про застосування інновацій у Вашому закладі. В чому Ви вбачаєте труднощі запровадження інноваційних змін у січасній школі. Запропонуйте, будь ласка, Ваші шляхи вирішення цієї проблеми. Дякую. Бажаю наснаги. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Шановні колеги, вітаю! Тема нашої дискусії досить цікава та актуальна: Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти. Висловіть , будь ласка, Ваші думки щодо запропонованої тематики. Дякую. Бажаю успіху.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Проведення та перевірка модульного контролю