Відмінності між версіями «Менеджмент інновацій Бузовська О.І.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Тематичні дискусії (Інтернет-семінари))
(Індивідуальні заняття)
Рядок 37: Рядок 37:
 
На індивідуальних заняттях ми будемо вести мову безпосередньо про застосування інновацій у Вашому закладі. В чому Ви вбачаєте труднощі запровадження інноваційних змін у січасній школі. Запропонуйте, будь ласка, Ваші шляхи вирішення цієї проблеми. Дякую. Бажаю наснаги. --[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:38, 8 вересня 2015 (EEST)
 
На індивідуальних заняттях ми будемо вести мову безпосередньо про застосування інновацій у Вашому закладі. В чому Ви вбачаєте труднощі запровадження інноваційних змін у січасній школі. Запропонуйте, будь ласка, Ваші шляхи вирішення цієї проблеми. Дякую. Бажаю наснаги. --[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:38, 8 вересня 2015 (EEST)
  
 
+
Ефективність реалізації нововведень на рівні загальноосвітнього навчального закладу значною мірою залежить від багатьох чинників, і, насамперед, від інноваційного потенціалу школи. Перш за все повинен бути інноваційний потенціал школи, а це здатність створювати, спириймати та реалізувати нововведення. Потім матеріально-фінансовий потенціал а це наявність у навчальному закладі приміщень для проведення колективних заходів; зручний режим експлуатації цих приміщень; наявність копіювальної техніки тощо, фінансових можливостей забезпечувати нововведення (оплата додаткової праці педагогів, гнучкість щодо використання коштів). Особистісний потенціал школи, на мою думку залежить від професійних можливостей педагогічних працівників, керівників для здійснення інноваційної педагогічної діяльності та можливості учнівського контингенту. Інноваційний потенціал школярів передбачає наявність досвіду творчих справ, колективної діяльності, здатності до самостійної навчальної діяльності та саморозвитку, достатній загальнокультурний рівень, різноманітні інтереси. розвитку, достатній загальнокультурний рівень, різноманітні інтереси.
 +
Важливою складовою інноваційного потенціалу є здатність навчального закладу до створення інноваційного середовища: наявність високого освітньо-
 +
культурного рівня батьків школярів, можливостей залучення науковців-консультантів з інноваційної роботи та співпраці з ВНЗ, позашкільних закладів
 +
та установ. Особливе значення мають також особливості самої школи як організації. Це стосується насамперед мети, структури, рівня комунікації. Оскільки
 +
загальна мета виявляє основний напрям розвитку школи, то інноваційна мета вказує на засоби розвитку шкільної системи, її окремої структури.
 +
У нашому навчальному закладі не великий колектив і більшість молоді педагоги. Робота над нововведеннями складна і клопітка. На початку кожного навчального року я проводжу анкетування серед педагогів за допомогою якого я з'ясовую яке їх ставлення до нововведень та чи готові вони працювати. Все, що вище сказане є невід'ємною частиною у цій роботі і ми педагоги робимо все можливе, аби йти в ногу з часом, досягати мети і творчо розвиватися. --[[Користувач:Бузовська Оксана Іванівна|Бузовська Оксана Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Бузовська Оксана Іванівна|обговорення]]) 19:52, 1 грудня 2015 (EET)
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====

Версія за 20:56, 1 грудня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Шановна пані Оксана! Пропоную Вам перейти на мою сторінку обговорення та познайомитись з теоретичним матеріалом з теми "УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ". Маю надію, що пропрацювавши матеріал, Ви зможе дати відповідь на запитання:

1. Як Ви вважаєте, чи є досконалою нормативно - правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні? На що треба звернути увагу державі для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу?

2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 червня 2015 (EEST)


Вітаю! Продовжуємо працювати далі. Я маю надію, що Ви познайомившись з текстом лекції, повернулись на свою сторінку обговорення та дали відповіді на питання. Дякую за Вашу роботу. Наступна тема, яку ми з Вами розглянемо, стосується загальних засад педагогічної інноватики.

1. Чим інноваційна технологія відрізняється від нововведень? 2. Чи можна вважати інновацією будь - яке нововведення в освіті? Дякую. Бажаю успіху. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 15:38, 15 червня 2015 (EEST)

1 Інновація це комплексний процес, який передбачає створення, розроблення, доведення до комерційного використання і поширення нового технічного або якогось іншого рішення, що задовольняє певну потребу.Нововведення це кінцевий результат інноваційної діяльності, в процесі якої купуються і використовуються новації.--Бузовська Оксана Іванівна (обговорення) 17:32, 12 вересня 2015 (EEST)

Шановні колеги!

Від щирого серця прийміть вітання з початком нового навчального року. Хай він принесе Вам тільки приємні події, радості й задоволення від результатів Вашої нелегкої праці. успіхів та наснаги в усіх Ваших починаннях.

Назважаючи на свято, ми сьогодні продовжуємо працювати. Я маю надію, що Ви налаштовані на навчання. Сьогодні ми працюємо дві пари. Прошу Вас перейти на мою сторінку обговорення та після ознайомлення з теоретичним матеріалом з теми: «Сучасні інноваційні технології навчання, виховання, управління у навчальному закладі» дайте відповіді на питання:

1.Визначте форми запровадження педагогічних технологій у навчально - виховний процес.

2. Чи можна вважати педагогічну майстерність - інноваційною технологією? Свою думку обгрунтуйте.

Дякую за Вашу роботу. Бажаю успіхів. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Шановна пані Оксана!

На індивідуальних заняттях ми будемо вести мову безпосередньо про застосування інновацій у Вашому закладі. В чому Ви вбачаєте труднощі запровадження інноваційних змін у січасній школі. Запропонуйте, будь ласка, Ваші шляхи вирішення цієї проблеми. Дякую. Бажаю наснаги. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:38, 8 вересня 2015 (EEST)

Ефективність реалізації нововведень на рівні загальноосвітнього навчального закладу значною мірою залежить від багатьох чинників, і, насамперед, від інноваційного потенціалу школи. Перш за все повинен бути інноваційний потенціал школи, а це здатність створювати, спириймати та реалізувати нововведення. Потім матеріально-фінансовий потенціал а це наявність у навчальному закладі приміщень для проведення колективних заходів; зручний режим експлуатації цих приміщень; наявність копіювальної техніки тощо, фінансових можливостей забезпечувати нововведення (оплата додаткової праці педагогів, гнучкість щодо використання коштів). Особистісний потенціал школи, на мою думку залежить від професійних можливостей педагогічних працівників, керівників для здійснення інноваційної педагогічної діяльності та можливості учнівського контингенту. Інноваційний потенціал школярів передбачає наявність досвіду творчих справ, колективної діяльності, здатності до самостійної навчальної діяльності та саморозвитку, достатній загальнокультурний рівень, різноманітні інтереси. розвитку, достатній загальнокультурний рівень, різноманітні інтереси. Важливою складовою інноваційного потенціалу є здатність навчального закладу до створення інноваційного середовища: наявність високого освітньо- культурного рівня батьків школярів, можливостей залучення науковців-консультантів з інноваційної роботи та співпраці з ВНЗ, позашкільних закладів та установ. Особливе значення мають також особливості самої школи як організації. Це стосується насамперед мети, структури, рівня комунікації. Оскільки загальна мета виявляє основний напрям розвитку школи, то інноваційна мета вказує на засоби розвитку шкільної системи, її окремої структури. У нашому навчальному закладі не великий колектив і більшість молоді педагоги. Робота над нововведеннями складна і клопітка. На початку кожного навчального року я проводжу анкетування серед педагогів за допомогою якого я з'ясовую яке їх ставлення до нововведень та чи готові вони працювати. Все, що вище сказане є невід'ємною частиною у цій роботі і ми педагоги робимо все можливе, аби йти в ногу з часом, досягати мети і творчо розвиватися. --Бузовська Оксана Іванівна (обговорення) 19:52, 1 грудня 2015 (EET)

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Шановні колеги, вітаю! Тема нашої дискусії досить цікава та актуальна: Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти. Висловіть , будь ласка, Ваші думки щодо запропонованої тематики. Дякую. Бажаю успіху.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)

Тема дискусії "Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти" досить цікава і в той же час складна. Реформування системи освіти завжди починається з певних змін в управлінні освітою та управлінні навчальними закладами. Тому ефективність освітніх процесів значною мірою залежить від ефективності управлінської діяльності. Загальна середня освіта має забезпечувати продовження всебічного розвитку дитини як цілісної особистості, її здібностей 1 обдаровань, збагачення на цій основі інтелектуального потенціалу народу, його духовності і культури, формування громадянина України, здатного до свідомого суспільного вибору. Управління навчальним закладом справа досить не проста, адже перед керівником постає досить багато проблем в умовах реформування освіти. Особисто я замислююсь над тим, чи можливо взагалі існувати школам в сільській місцевості та навіть школам з маленькою кількістю дітей в місті. Складним залишається фінансування навчальних закладів, більшість педагогів занепокоєні станом здоров'я учнів. Нам мою думку, в ситуації яка склалася в наш час, до реформування освіти потрібно підходити виважено, оскільки більшість проблем лягає на плечі саме керівнику навчального закладу.--Бузовська Оксана Іванівна (обговорення) 20:06, 3 жовтня 2015 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю