Відмінності між версіями «Менеджмент інновацій Загайко О.А.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 7: Рядок 7:
  
 
2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)
 
2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)
 +
Доброго дня, Світлано Миколаївно! Я вважаю, що нормативно-правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні достатня. Основою її є закони України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про наукову і науково-технічну діяльність", "Про авторське право і суміжні права", положення "Про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності","Про експериментальний загальноосвітній заклад", "Про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності", упорядковується інноваційна освітня діяльність у системі освіти. Але для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу необхідно відповідне матеріально-технічне забезпечення (а в школах і підручники несвоєчасно з’являться), а також молоді спеціалісти після закінчення вузів повинні мати  навички  впровадження інновацій у навчальний процес. Тому доводиться працювати з ними шляхом навчання в Школі молодого вчителя. Готовність педагога до інноваційної діяльності визначають за такими показниками: 1.Усвідомлення  потреби запровадження педагогічних інновацій у власній педагогічній практиці. 2. Інформованість про новітні педагогічні технології, знання новаторських методик роботи. 3.Зорієнтованість на створення власних творчих завдань, методик, налаштованість на експериментальну діяльність. 4.Готовність до подолання труднощів, пов'язаних зі змістом та організацією інноваційної діяльності. 5.Володіння практичними навичками освоєння педагогічних інновацій та розроблення нових.--[[Користувач:Загайко Оксана Анатоліївна|Загайко Оксана Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Загайко Оксана Анатоліївна|обговорення]]) 16:45, 22 листопада 2015 (EET)
  
  
Рядок 28: Рядок 29:
  
 
Дякую за Вашу роботу.  Бажаю успіхів. --[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)
 
Дякую за Вашу роботу.  Бажаю успіхів. --[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)
 
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 17:49, 22 листопада 2015

Інтерактивні практичні заняття

Шановна пані Оксана! Пропоную Вам перейти на мою сторінку обговорення та познайомитись з теоретичним матеріалом з теми "УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ". Маю надію, що пропрацювавши матеріал, Ви зможе дати відповідь на запитання:

1. Як Ви вважаєте, чи є досконалою нормативно - правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні? На що треба звернути увагу державі для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу?

2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST) Доброго дня, Світлано Миколаївно! Я вважаю, що нормативно-правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні достатня. Основою її є закони України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про наукову і науково-технічну діяльність", "Про авторське право і суміжні права", положення "Про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності","Про експериментальний загальноосвітній заклад", "Про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності", упорядковується інноваційна освітня діяльність у системі освіти. Але для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу необхідно відповідне матеріально-технічне забезпечення (а в школах і підручники несвоєчасно з’являться), а також молоді спеціалісти після закінчення вузів повинні мати навички впровадження інновацій у навчальний процес. Тому доводиться працювати з ними шляхом навчання в Школі молодого вчителя. Готовність педагога до інноваційної діяльності визначають за такими показниками: 1.Усвідомлення потреби запровадження педагогічних інновацій у власній педагогічній практиці. 2. Інформованість про новітні педагогічні технології, знання новаторських методик роботи. 3.Зорієнтованість на створення власних творчих завдань, методик, налаштованість на експериментальну діяльність. 4.Готовність до подолання труднощів, пов'язаних зі змістом та організацією інноваційної діяльності. 5.Володіння практичними навичками освоєння педагогічних інновацій та розроблення нових.--Загайко Оксана Анатоліївна (обговорення) 16:45, 22 листопада 2015 (EET)


Вітаю! Продовжуємо працювати далі. Я маю надію, що Ви познайомившись з текстом лекції, повернулись на свою сторінку обговорення та дали відповіді на питання. Дякую за Вашу роботу. Наступна тема, яку ми з Вами розглянемо, стосується загальних засад педагогічної інноватики.

1. Чим інноваційна технологія відрізняється від нововведень? 2. Чи можна вважати інновацією будь - яке нововведення в освіті? Дякую. Бажаю успіху. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 15:38, 15 червня 2015 (EEST)


Шановні колеги!

Від щирого серця прийміть вітання з початком нового навчального року. Хай він принесе Вам тільки приємні події, радості й задоволення від результатів Вашої нелегкої праці. успіхів та наснаги в усіх Ваших починаннях.

Назважаючи на свято, ми сьогодні продовжуємо працювати. Я маю надію, що Ви налаштовані на навчання. Сьогодні ми працюємо дві пари. Прошу Вас перейти на мою сторінку обговорення та після ознайомлення з теоретичним матеріалом з теми: «Сучасні інноваційні технології навчання, виховання, управління у навчальному закладі» дайте відповіді на питання:

1.Визначте форми запровадження педагогічних технологій у навчально - виховний процес.

2. Чи можна вважати педагогічну майстерність - інноваційною технологією? Свою думку обгрунтуйте.

Дякую за Вашу роботу. Бажаю успіхів. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Шановна пані Оксана!

На індивідуальних заняттях ми будемо вести мову безпосередньо про застосування інновацій у Вашому закладі. В чому Ви вбачаєте труднощі запровадження інноваційних змін у січасній школі. Запропонуйте, будь ласка, Ваші шляхи вирішення цієї проблеми. Дякую. Бажаю наснаги. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Шановні колеги, вітаю! Тема нашої дискусії досить цікава та актуальна: Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти. Висловіть , будь ласка, Ваші думки щодо запропонованої тематики. Дякую. Бажаю успіху.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Проведення та перевірка модульного контролю