Відмінності між версіями «Музей воїнів-афганців ДНЗ "Сумське вище училище будівництва та автотранспорту"»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Характеристика музею)
(Характеристика музею)
Рядок 19: Рядок 19:
 
Однією з важливих ланок процесу виховання учнів є наш музей,який сприяє формуванню у молодого покоління національної свідомості, громадської активності,удосконаленню навчально-виховного процесу,розвитку творчих інтересів учнів до пошукової роботи. Ці напрямки утворюють цілісну систему/яка забезпечує виховання всебічно розвиненої особистості вільної гуманної,духовно і творчо зрілої,мужньої,ініціативної,активної,здатної до вирішення складних,готової до самооцінки і самовиховання.
 
Однією з важливих ланок процесу виховання учнів є наш музей,який сприяє формуванню у молодого покоління національної свідомості, громадської активності,удосконаленню навчально-виховного процесу,розвитку творчих інтересів учнів до пошукової роботи. Ці напрямки утворюють цілісну систему/яка забезпечує виховання всебічно розвиненої особистості вільної гуманної,духовно і творчо зрілої,мужньої,ініціативної,активної,здатної до вирішення складних,готової до самооцінки і самовиховання.
 
Музей дає інформацію про Афганістан і містить велику кількість різноманітних відомостей соціального,політичного і економічного характеру.Комплексне використання матеріалу музею не тільки доповнює курс загальної історії своїм змістом ,фактами,а сприяє патріотичному вихованню,критичному оцінюванню історичних процесів.
 
Музей дає інформацію про Афганістан і містить велику кількість різноманітних відомостей соціального,політичного і економічного характеру.Комплексне використання матеріалу музею не тільки доповнює курс загальної історії своїм змістом ,фактами,а сприяє патріотичному вихованню,критичному оцінюванню історичних процесів.
Матеріали музею при використанні проходять  дві стадії. На першій стадії
+
Матеріали музею при використанні проходять  дві стадії. На першій стадії він виступає в якості моменту вивчення, засобу пізнання та формування системи знань про події ВВВ та Афганської війни. Яка включає в себе проведення екскурсій в самому музеї,зустрічі з учасниками подій, проведення тематичних вечорів,виховних годин.
 +
На другій стадії матеріал музею виступає в якості об'єктну активної продуктивної творчої діяльності учнів.
 +
Діяльність учнів в процесі самостійної роботи полягає в ознайомленні зі змістом історичних процесів,фіксуванні основних фактів з місцевої історії,та встановлення зв'язку набутого матеріалу з загальноісторичними
  
 
==Історія створення музею==
 
==Історія створення музею==

Версія за 11:14, 13 травня 2015

Назва музею

Обласний музей воїнів-інтернаціоналістів

Адреса музею

40013 Сумська область, м.Суми, пров.Баумана,12

Керівник музею

Нижегородцева Тетяна Анатоліївна

Профіль музею

Історичний

Напрямки роботи музею

Характеристика музею

Музей є джерелом інформації для учнів,але ще більш вагомим є його психологічний вплив на становлення особистості. Музей є куточком історичної пам'яті про героїчний подвиг старших поколінь,де зібрані матеріали про наших земляків учасників Афганської війни 1978-1989 років. В контексті національного і культурного відродження України особливої актуальності набуває завдання вивчення історії рідного краю,залучення широких верств населення до пізнання великої спадщини. Любов до Батьківщини завжди конкретна. Застосовуючи матеріал музею розкривається зав'язок поколінь, зав'язок Сумщини з історією України. Показана єдність історії кожного села, міста, з історією і життям нашої країни, причетність до неї кожної сім'ї. Однією з важливих ланок процесу виховання учнів є наш музей,який сприяє формуванню у молодого покоління національної свідомості, громадської активності,удосконаленню навчально-виховного процесу,розвитку творчих інтересів учнів до пошукової роботи. Ці напрямки утворюють цілісну систему/яка забезпечує виховання всебічно розвиненої особистості вільної гуманної,духовно і творчо зрілої,мужньої,ініціативної,активної,здатної до вирішення складних,готової до самооцінки і самовиховання. Музей дає інформацію про Афганістан і містить велику кількість різноманітних відомостей соціального,політичного і економічного характеру.Комплексне використання матеріалу музею не тільки доповнює курс загальної історії своїм змістом ,фактами,а сприяє патріотичному вихованню,критичному оцінюванню історичних процесів. Матеріали музею при використанні проходять дві стадії. На першій стадії він виступає в якості моменту вивчення, засобу пізнання та формування системи знань про події ВВВ та Афганської війни. Яка включає в себе проведення екскурсій в самому музеї,зустрічі з учасниками подій, проведення тематичних вечорів,виховних годин. На другій стадії матеріал музею виступає в якості об'єктну активної продуктивної творчої діяльності учнів. Діяльність учнів в процесі самостійної роботи полягає в ознайомленні зі змістом історичних процесів,фіксуванні основних фактів з місцевої історії,та встановлення зв'язку набутого матеріалу з загальноісторичними

Історія створення музею

дата заснування 2 вересня 1988

Експозиції музею

Унікальні експонати музею

Заходи музею

Фотоекскурсії експозиціями музею

Контактна інформація

Автор статті(посилання на сторінку користувача)

Нижегородцева Тетяна Анатоліївна