Обговорення користувача:Овчаренко Наталія

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук

Метод проектів - педагогічна технологія, зорієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх застосування і набуття нових (часто шляхом самоосвіти). Великою перевагою проектної діяльності є вміння, які набувають учні, а саме: планувати свою роботу, попередньо прораховуючи можливі результати; використовувати багато джерел інформації; самостійно збирати і накопичувати матеріал; аналізувати, співставляти факти, аргументувати свою думку; приймати рішення; установлювати соціальні контакти (розподіляти обов'язки, взаємодіяти один з одним); створювати "кінцевий продукт" - матеріальний носій проектної діяльності (доповідь, реферат, фільм, календар, журнал, проспект, сценарій); підготувати цикл занять з тем, які зацікавили б учнів середніх класів; представляти створене перед аудиторією; оцінювати себе та інших.

Найбільш характерні форми роботи для навчальних проектів

■ групове обговорення, “мозкова атака”, “круглий стіл”;

■ самостійна робота студентів;

■ консультації з керівником проекту;

■ консультації з експертами; „

■ екскурсії;

■ лабораторна робота;

■ практична робота;

■ творчий звіт, «захист» проекту.

Проект “Безпечна мандрівка” Ключове питання: В чому реальна загроза віртуального світу? Тематичні питання:  Які небезпеки приховує Інтернет? Які є правила спілкування в мережі Інтернет? Чи можемо ми захистити себе, своїх друзів та рідних від небажаних впливів у мережі?

Проект “Як зберегти природу” Завдання проекту: вивчення результатів негативної дії людини на природу; оволодіння навичками екологічно грамотної поведінки в природному середовищі.

Міжпредметні зв’язки: інформатика, екологія, математика. Ключове питання: Яка ціна комфорту людини? Тематичні запитання: Якого забруднення завдає людина природі? Які шляхи очищення навколишнього середовища? Як зацікавити людей в зменшенні побутового сміття?