Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Бесараб Наталія Іванівна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Педагогічна інноватика)
(Педагогічна інноватика)
Рядок 24: Рядок 24:
 
*б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів;
 
*б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів;
 
*в) організації індивідуального навчання;
 
*в) організації індивідуального навчання;
'''*г) всі відповіді правильні;'''
+
''''''*г) всі відповіді правильні;''''''
 
*д) правильна відповідь відсутня.
 
*д) правильна відповідь відсутня.
 
2. Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):
 
2. Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):
Рядок 62: Рядок 62:
 
*б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності;
 
*б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності;
 
*в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання;
 
*в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання;
'''*г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь'''
+
''''''*г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь''''''
 
*д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.
 
*д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:43, 17 березня 2015 (EET)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:43, 17 березня 2015 (EET)
  
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:11, 6 травня 2015 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:11, 6 травня 2015 (EEST)
 +
 +
 +
Мої відповіді:
 +
:1. г
 +
:2. б, в, г, д - зайві
 +
:3. г
 +
:4. г
 +
:5. г
 +
:6. а
 +
:7. д - зайве
 +
:8. г
 +
 +
--[[Користувач:Бесараб Наталія Іванівна|Бесараб Наталія Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Бесараб Наталія Іванівна|обговорення]]) 00:07, 16 травня 2015 (EEST)
  
 
===Консультація===
 
===Консультація===

Версія за 00:11, 16 травня 2015

Соціально-гуманітарний кредитний модуль

Професійно-орієнтований кредитний модуль

Теорія та методика фахової дисципліни

ІКТ у викладанні предметів

Психологія

Доброго дня! У нас виділено час для консультацій. Якщо у вас є запитання з актуальних проблем психології, то можете розміщувати їх тут - я дам відповідь.--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 13:12, 25 березня 2015 (EET)

Доброго дня! Продовжуємо роботу на індивідуальних заняттях. Яким чином можна визначити рівень здатності учня до навчання? Наведіть приклади--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 13:32, 25 березня 2015 (EET)

Доброго дня! Моя відповідь:
Виявити рівень научованості можна за допомогою природного навчального експерименту при рішенні учнями задач-проблем, в яких використовується новий для них матеріал. При чому реєструється не тільки кіецевий результат, але й процес та способи рішення, а також строго дозована допомога, яка при необхідності, надається конкретному учневі з боку дорослого. Також проводяться тестування, анкетування для визначення пізнавальних інтересів. Після обробки даних класний керівник у приватній бесіді знайомить кожного учня з його власними результатами, задовольняючи таким чином прагнення підлітка до самопізнання. У ході бесіди учню у ненав'язливій формі даються конкретні рекомендації стосовно розвитку уваги, пам'яті, мислення. Кілька класних виховних годин протягом навчального року також присвячуються питаням самовихованя та розвитку власних пізнавальних можливостей. Зібрані дані класні керівники заносять в таблиці потенційних навчальних можливостей учнів. На основі аналізу всіх діагностичних та анкетних даних з урахуванням попередніх навчальних досягнень школярів, які свідчили про рівень їх актуального розвитку, визначається рівень потенційних можливостей кожного учня до навчання.

--Бесараб Наталія Іванівна (обговорення) 19:19, 11 травня 2015 (EEST)

Продовжимо обговорення тестування як засобу психолого-педагогічного оцінювання.Які вимоги висувають до тестових завдань?--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 13:55, 14 квітня 2015 (EEST)

Педагогічна інноватика

Дайте відповідь на тестові питання: 1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :

  • а) вивченні індивідуально-психологічних особливостей учнів;
  • б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів;
  • в) організації індивідуального навчання;

'*г) всі відповіді правильні;'

  • д) правильна відповідь відсутня.

2. Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):

  • а) бажання діяти за аналогією, одержувати готову інформацію;

3. Педагогічна технологія – це:

  • а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти;
  • б) засоби, за допомогою яких вчитель розв‘язує поставлені перед ним задачі по навчанню та вихованню учнів;
  • в) цілісна педагогічна система як синтез мети, змісту, необхідних форм, методів та засобів навчання й діагностики, яка забезпечує досягнення спрогнозованих результатів;

*г) всі відповіді правильні;

  • д) правильна відповідь відсутня.

4. Інноваційний процес в освіті характеризується як:

  • а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти;
  • б) діяльність з апробації нових форм та методів навчання чи виховання;
  • в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти;
  • г) усі відповіді вірні.

5. Інтерактивними методами навчання є:

  • а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті;
  • б) проблемна лекція, оглядова лекція, контрольна робота, пояснення;
  • в) самостійна робота учня;

*г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра;

  • д) всі відповіді правильні.

6. Сутність дослідницького методу навчання у тому, що:

  • а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання;
  • б) вчитель визначає проблему та демонструє шлях її дослідження та розв‘язання;
  • в) учні під керівництвом вчителя визначають проблему та здійснюють керований пошук шляхів її розв‘язання;
  • г) всі відповіді правильні;
  • д) правильна відповідь відсутня.

7. Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве):

  • а) зацікавлення змістом навчального матеріалу;
  • б) зацікавлення процесом навчання;
  • в) включення учнів у творчу діяльність;
  • г) постановка проблемної задачі;

8. У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь:

  • а) у знаннях закономірностей розвитку особистості;
  • б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності;
  • в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання;

'*г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь'

  • д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:43, 17 березня 2015 (EET)

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:11, 6 травня 2015 (EEST)


Мої відповіді:

1. г
2. б, в, г, д - зайві
3. г
4. г
5. г
6. а
7. д - зайве
8. г

--Бесараб Наталія Іванівна (обговорення) 00:07, 16 травня 2015 (EEST)

Консультація

Тема консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження іх у навчально-виховних процес ЗНЗ". Якщо Ви маєте питання, буду рада відповісти. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:05, 31 березня 2015 (EEST)


Добрий вечір, Марина Вікторівна! Чомусь я не можу написати відповіді на ваші завдання, вони постійно зникають.


--Бесараб Наталія Іванівна (обговорення) 23:52, 12 травня 2015 (EEST)


Добрий день! Вибачте, будь ласка, я спробую написати відповіді на інтерактивні практичні робори в цьому розділі, тому що ніяк не можу інакше їх зберегти.

Інтерактивне практичне завдання № 1
1.Розв'язання проблеми формування готовності вчителя до роботи на основі глибокого розуміня сучасних педагогічних технологій має досить велике практичне значення. Використання нових освітніх технологій передбачає не стільки поповнення теоретико-методологічних знань, скільки формування професійних умінь проектувати, конструювати процес навчання, аналізувати його результати. Технологічність в освіті дозволяє використати найрізноманітніші шляхи навчання на основі сучасних систем, способів, принципів, підходів тощо.
2.Технологічний підхід у навчанні можна розглядати як систему дій з планування, забазпечення й оцінювання всього процесу навчання з метою ефективної взаємодії викладача й учня і досягнення високої результативності останньої.
3.Існує 4 етапи розвитку педагогічної технології:
  • поява в освітніх закладах технічних засобіб (40-50 рр.ХХ ст.);
  • виникнення програмового навчання (50-60 рр. ХХ ст.);
  • перехід від вербального навчання до аудівізуального (70-ті рр.);
  • створення комп'ютерних лабораторій, дисплейних класів тощо (80-ті рр.).


--Бесараб Наталія Іванівна (обговорення) 10:02, 13 травня 2015 (EEST)

Інтерактивні практичні заняття

Індивідуальні заняття

Консультації

Інтернет-семінар

Шановна Наталіє Іванівно! Я з подивом з'ясувала, що зник текст нашої роботи з педагогічної інноватики. Сьогодні у нас за розкладом інтернет-семінар. Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:

  • Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
  • Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
  • Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?
  • Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.

Залучайтесь до дискусії.--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:50, 2 березня 2015 (EET)


Отже, наш інтернет-семінар продовжується. Ви маєте можливість висловити своє ставлення до проблеми інноваційної діяльності в ЗНЗ, поділитись досвідом.--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:35, 22 квітня 2015 (EEST)