Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Вєтров Микола Андрійович»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 1: Рядок 1:
'''Проект "Календар знаменних дат"  '''
+
У 1994 році сенсаційну перемогу над шахматистом Гаррі Каспаровим здобув компютер.
  
----
+
В Італії за відправку електронних листів без згоди одержувача можна «заробити» 3 роки в’язниці.
  
Мета проекту – створення засобами PowerPoint 2007 комп’ютерної презентація «Календар знаменних дат» .
+
Мало кому відомо ім’я Дугласа Карла Енгельбарта , проте це не заважає практично 1 мільярду людей щодня користуватися його винаходами , найпопулярніше з яких — комп’ютерна миша. Зараз Дуглас Енгельбарт — один з найбільш високооплачуваних співробітників « мишачого магната » Logitech . І хоча він так і не став бізнесменом , зараз про нього практично не згадують і його гонорари не вимірюються шести- або семизначними числами , ми то знаємо , хто випередив свій час і першим створив те , що приписують собі хитрі магнати. Це геніальне пристосування , без якого зараз гальмується будь-який робочий процес на комп’ютері , розробили випадково. Просто існуючі маніпулятори ( джойстики , світлові пір’я і клавіатура ) уповільнювали процеси віконними середовища , і Дуглас оперативно придумав додаток , здатний полегшити вже існуючі процеси . Пристосування виявилося геніальною знахідкою! суперкомп’ютер Earth Simaulator
  
Актуальність проекту.
+
Згідно з рейтингом WWW.top500.org, найпотужнішим на сьогодні суперкомп’ютером є японський Earth Simaulator. Як можна здогадатися з назви, він призначений для досліджень в області метеорології, океанології та інших наук про Землю. Його 5120 процесорів можуть виконувати до 36 трильйонів операцій в секунду — це майже втричі більше по продуктивності від найближчого конкурента з Америки.
• Вміння планувати свою роботу;
+
• Використання  багато джерел інформації;
+
• Самостійність  відбору й накопичення матеріалів;
+
• Вміння аналізувати, підставляти факти, аргументувати факти;
+
• Приймати  рішення;
+
• Практика створення кінцевого результату (календар - комп’ютерна презентація);
+
• Презентація створеного перед аудиторією;
+
• Оцінка  себе й одне одного.
+
  
• Стратегія –  збір і обробка  інформації, розробка  презентації.
+
Чарльз Беббідж — Творець аналітичної лічильної машини , він витратив на її розробку 10 років , але не побачив своє дітище у дії. Наприкінці 20 століття її відтворили — і вона запрацювала.
  
• Тип проекту  - індивідуальний, творчий.
+
С. А. Лебедєв — Перший творець комп’ютера в нашій країні.Під його керівництвом в 50 -х роках були побудовані серійні лампові ЕОМ БЕСМ- 1 , БЕСМ- 2 , М- 20 . У той час ці машини були одними з кращих у світі.
  
• Базові знання для реалізації проекту – робота в середовищі Інтернет, робота  з текстовим редактором, з системами опрацювання комп’ютерних презентацій.
+
Найбільш інформаційноємними є молекули ДНК , які мають дуже малий розмір і щільно упаковані. Це дозволяє зберігати величезну кількість інформації (до 1021 біт в 1 см3) , що дає організму розвиватися з однієї єдиної клітини, що містить всю необхідну генетичну інформацію. Сучасні мікросхеми пам’яті дозволяють зберігати в 1 см3 до 1010біт інформації , проте це в 100 млрд. раз менше, ніж в ДНК. Можна сказати , що сучасні технології поки програють біологічній еволюції.
  
• Етапи роботи над проектом
+
Молекула ДНК є найбільш довготривалим носієм інформації , яка протягом десятків тисяч років ( людина) і мільйонів років (деякі живі організми ) , зберігає генетичну інформацію даного виду.
I. етап  - підготовчий
+
  
II. етап - дослідницький
+
 Новий підхід до дистанційної освіти запропонувала канадська компанія Telbotics. Тепер, якщо дитина захворіла (або не зможе самостійно пересуватися), в школу за нього відправиться «половина» робота на ім’я PEBBLES. Цілком він складається з двох машин, кожна з яких оснащена 15-дюймовим сенсорним екраном, потужним процесором, відеокамерою, двома мікрофонами, стереодинаміками і принтером зі сканером, щоб виконувати письмові завдання. Робот — клієнт залишається з дитиною, а робот — сервер відправляється на заняття. Коли починається урок , системи з’єднуються по швидкісній лінії , і дитина чує і бачить все , що відбувається в класі. За допомогою джойстика він може керувати роботом — отримувати завдання , роздруковувати контрольні роботи і навіть відповідати на запитання вчителя. Співробітники Telbotics стверджують , що добилися високого рівня присутності. Тепер роботам залишилося навчитися самостійно пересуватися і встановлювати бездротове з’єднання : тоді вони будуть практично самостійні, і учень з їх допомогою зможе на відстані як би ходити по школі і спілкуватися з друзями.
  
III. етап - реалізація проекту
+
У нашій країні до кінця 2006 року кількість комп’ютерів, підключених до Інтернету, склало понад 350 млн., а в усіх країнах світу приблизно 1 мільярд.
  
IV. етап - захист проекту
+
Ступінь інформатизації суспільства: США — 1 місце, Японія — 2 місце.
  
• Обсяг проекту – презентація, яка містить не менше 10 слайдів
+
Сучасні мишки для компютера мають інші механізми зчитування ніж їх попередники, і тому компанії,які їх випускають, вільні від будь-яких зобов’язань перед винахідником.
  
• Визначення термінів – листопад місяць.
+
П’ять років розробляли програму для суперкомп’ютера Токійського університету. По ній він за 400 годин обчислив майже півтора трильйона цифр цього числа після коми.Це число П-3.14…..
  
• Використання дослідницьких методів: визначення проблеми, завдань дослідження, які випливають із проблем висунення гіпотези їх розв’язування, обговорення методів дослідження, оформлення кінцевих результатів, аналіз отриманих даних, підведення підсумків, корегування, висновки
+
І останній, не менш цікавий факт про інформатику: У листопаді 1962 через дефіс, який був пропущений в комп’ютерній програмі, довелося підірвати ракету, що стартувала з мису Канаверал до Венери.
 
+
• Результати виконаних проектів, представлені у формі презентації, які будуть представленні під час предметного тижня з інформатики.
+
 
+
• Завдання  проекту – розробити презентацію, яка б висвітлювала події
+

Версія за 19:41, 21 червня 2016

У 1994 році сенсаційну перемогу над шахматистом Гаррі Каспаровим здобув компютер.

В Італії за відправку електронних листів без згоди одержувача можна «заробити» 3 роки в’язниці.

Мало кому відомо ім’я Дугласа Карла Енгельбарта , проте це не заважає практично 1 мільярду людей щодня користуватися його винаходами , найпопулярніше з яких — комп’ютерна миша. Зараз Дуглас Енгельбарт — один з найбільш високооплачуваних співробітників « мишачого магната » Logitech . І хоча він так і не став бізнесменом , зараз про нього практично не згадують і його гонорари не вимірюються шести- або семизначними числами , ми то знаємо , хто випередив свій час і першим створив те , що приписують собі хитрі магнати. Це геніальне пристосування , без якого зараз гальмується будь-який робочий процес на комп’ютері , розробили випадково. Просто існуючі маніпулятори ( джойстики , світлові пір’я і клавіатура ) уповільнювали процеси віконними середовища , і Дуглас оперативно придумав додаток , здатний полегшити вже існуючі процеси . Пристосування виявилося геніальною знахідкою! суперкомп’ютер Earth Simaulator

Згідно з рейтингом WWW.top500.org, найпотужнішим на сьогодні суперкомп’ютером є японський Earth Simaulator. Як можна здогадатися з назви, він призначений для досліджень в області метеорології, океанології та інших наук про Землю. Його 5120 процесорів можуть виконувати до 36 трильйонів операцій в секунду — це майже втричі більше по продуктивності від найближчого конкурента з Америки.

Чарльз Беббідж — Творець аналітичної лічильної машини , він витратив на її розробку 10 років , але не побачив своє дітище у дії. Наприкінці 20 століття її відтворили — і вона запрацювала.

С. А. Лебедєв — Перший творець комп’ютера в нашій країні.Під його керівництвом в 50 -х роках були побудовані серійні лампові ЕОМ БЕСМ- 1 , БЕСМ- 2 , М- 20 . У той час ці машини були одними з кращих у світі.

Найбільш інформаційноємними є молекули ДНК , які мають дуже малий розмір і щільно упаковані. Це дозволяє зберігати величезну кількість інформації (до 1021 біт в 1 см3) , що дає організму розвиватися з однієї єдиної клітини, що містить всю необхідну генетичну інформацію. Сучасні мікросхеми пам’яті дозволяють зберігати в 1 см3 до 1010біт інформації , проте це в 100 млрд. раз менше, ніж в ДНК. Можна сказати , що сучасні технології поки програють біологічній еволюції.

Молекула ДНК є найбільш довготривалим носієм інформації , яка протягом десятків тисяч років ( людина) і мільйонів років (деякі живі організми ) , зберігає генетичну інформацію даного виду.

 Новий підхід до дистанційної освіти запропонувала канадська компанія Telbotics. Тепер, якщо дитина захворіла (або не зможе самостійно пересуватися), в школу за нього відправиться «половина» робота на ім’я PEBBLES. Цілком він складається з двох машин, кожна з яких оснащена 15-дюймовим сенсорним екраном, потужним процесором, відеокамерою, двома мікрофонами, стереодинаміками і принтером зі сканером, щоб виконувати письмові завдання. Робот — клієнт залишається з дитиною, а робот — сервер відправляється на заняття. Коли починається урок , системи з’єднуються по швидкісній лінії , і дитина чує і бачить все , що відбувається в класі. За допомогою джойстика він може керувати роботом — отримувати завдання , роздруковувати контрольні роботи і навіть відповідати на запитання вчителя. Співробітники Telbotics стверджують , що добилися високого рівня присутності. Тепер роботам залишилося навчитися самостійно пересуватися і встановлювати бездротове з’єднання : тоді вони будуть практично самостійні, і учень з їх допомогою зможе на відстані як би ходити по школі і спілкуватися з друзями.

У нашій країні до кінця 2006 року кількість комп’ютерів, підключених до Інтернету, склало понад 350 млн., а в усіх країнах світу приблизно 1 мільярд.

Ступінь інформатизації суспільства: США — 1 місце, Японія — 2 місце.

Сучасні мишки для компютера мають інші механізми зчитування ніж їх попередники, і тому компанії,які їх випускають, вільні від будь-яких зобов’язань перед винахідником.

П’ять років розробляли програму для суперкомп’ютера Токійського університету. По ній він за 400 годин обчислив майже півтора трильйона цифр цього числа після коми.Це число П-3.14…..

І останній, не менш цікавий факт про інформатику: У листопаді 1962 через дефіс, який був пропущений в комп’ютерній програмі, довелося підірвати ракету, що стартувала з мису Канаверал до Венери.