Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Клочко Оксана Миколаївна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 4: Рядок 4:
  
 
Шановні колеги, пропоную переглянути лекційний матеріал з "Педагогічної інноватики", що  допоможе успішному виконанню навчальних завдань
 
Шановні колеги, пропоную переглянути лекційний матеріал з "Педагогічної інноватики", що  допоможе успішному виконанню навчальних завдань
[https://drive.google.com/file/d/0Bz5YplUfuViWQlV0VER1eWdYcGM/view?usp=sharing Тема 1. Введення в педагогічну інноватику.  
+
[https://drive.google.com/file/d/0Bz5YplUfuViWQlV0VER1eWdYcGM/view?usp=sharing Тема 1. Введення в педагогічну інноватику.  
 
Порівняльна характеристика традиційної та інноваційної систем навчання]
 
Порівняльна характеристика традиційної та інноваційної систем навчання]
  

Версія за 13:23, 26 вересня 2017

Педагогічна Інноватика

Інтерактивні практичні заняття

Шановні колеги, пропоную переглянути лекційний матеріал з "Педагогічної інноватики", що допоможе успішному виконанню навчальних завдань [https://drive.google.com/file/d/0Bz5YplUfuViWQlV0VER1eWdYcGM/view?usp=sharing Тема 1. Введення в педагогічну інноватику. Порівняльна характеристика традиційної та інноваційної систем навчання]

Тема 2.Сучасні інноваційні педагогічні технології

Тема 3. Локальні інновації та їх використання на уроках

Індивідуальні заняття

Консультації

Шановні слухачі, пропоную для консультації наступні теми: Інноваційні тенденції розвитку сучасної освіти. Порівняльний аналіз традиційної та інноваційної систем навчання. Реалізація гендерного підходу в освіті. Організація навчально-виховного процесу з врахуванням індивідуального підходу. Метод проектів як інноваційна освітня технологія. Гіперактивність як психолого-педагогічна проблема.

Якщо вас цікавлять інші теми, буду рада з вами поспілкуватись! --Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 12:44, 26 вересня 2017 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

В розділі "Тематичні дискусії", на мою думку, варто розглянути наступні проблеми: Використання педагогічних інновацій на уроках історії. Концепція Нової української школи. Основні положення Закону України про Освіту. Долучайтесь! --Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 12:53, 26 вересня 2017 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю