Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Індивідуальні заняття)
(Індивідуальні заняття)
Рядок 15: Рядок 15:
 
організації діяльності для аналізу проблем і планування, забезпечення, оцінювання і керування вирішенням проблем, що сто-
 
організації діяльності для аналізу проблем і планування, забезпечення, оцінювання і керування вирішенням проблем, що сто-
 
суються всіх аспектів засвоєння знань. Технологія повніше ,ніж методика підходить до процесу навчання та виховання,ставить в центрі учня , а не те як навчати.--[[Користувач:Пишневська Олена Михайлівна|Пишневська Олена Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Пишневська Олена Михайлівна|обговорення]]) 15:03, 16 червня 2016 (EEST)
 
суються всіх аспектів засвоєння знань. Технологія повніше ,ніж методика підходить до процесу навчання та виховання,ставить в центрі учня , а не те як навчати.--[[Користувач:Пишневська Олена Михайлівна|Пишневська Олена Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Пишневська Олена Михайлівна|обговорення]]) 15:03, 16 червня 2016 (EEST)
 +
Технологія дозволяє більш ефективно побудувати процес навчання, керувати ним, одержувати результати у відповідно до запланованої мети.--[[Користувач:Чайкін Ігор Михайлович|Чайкін Ігор Михайлович]] ([[Обговорення користувача:Чайкін Ігор Михайлович|обговорення]]) 11:02, 20 червня 2016 (EEST)
  
 
===Консультації===
 
===Консультації===

Версія за 11:06, 20 червня 2016

Педагогічна інноватика

Інтерактивні практичні заняття

Лекція 1 Загальні засади педагогічної інноватики

Індивідуальні заняття

Шановні колеги! Опрацюйте наведену нижче літературу та виконайте завдання:

1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
2. Освітні технологи: Навч.-метод, посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
  • Завдвння № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?

Педагогічна технологія є комплексний, інтегративний процес, що охоплює людей, ідеї, засоби і способи організації діяльності для аналізу проблем і планування, забезпечення, оцінювання і керування вирішенням проблем, що сто- суються всіх аспектів засвоєння знань. Технологія повніше ,ніж методика підходить до процесу навчання та виховання,ставить в центрі учня , а не те як навчати.--Пишневська Олена Михайлівна (обговорення) 15:03, 16 червня 2016 (EEST) Технологія дозволяє більш ефективно побудувати процес навчання, керувати ним, одержувати результати у відповідно до запланованої мети.--Чайкін Ігор Михайлович (обговорення) 11:02, 20 червня 2016 (EEST)

Консультації

Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь.

Тематичні дискусії(інтернет-семінари)