Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Консультації)
(Індивідуальні заняття)
Рядок 15: Рядок 15:
  
 
Технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»,оскільки технологію від методики відрізняють два принципові моменти:планування дій,досянення кінцевого результату. Методика - це узагальнення досвіду.Технологія проектується,виходячи з конкретних умов і орієнтується на заданий, а не на передбачуваний результат--[[Користувач:Клець Олександр Олексійович|Клець Олександр Олексійович]] ([[Обговорення користувача:Клець Олександр Олексійович|обговорення]]) 12:36, 14 серпня 2015 (EEST)
 
Технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»,оскільки технологію від методики відрізняють два принципові моменти:планування дій,досянення кінцевого результату. Методика - це узагальнення досвіду.Технологія проектується,виходячи з конкретних умов і орієнтується на заданий, а не на передбачуваний результат--[[Користувач:Клець Олександр Олексійович|Клець Олександр Олексійович]] ([[Обговорення користувача:Клець Олександр Олексійович|обговорення]]) 12:36, 14 серпня 2015 (EEST)
 +
 +
 +
 +
Існує думка про те, що технології носять більше універсальний характер. Методика ж – більш індивідуалізована сукупність прийомів і способів навчання. Вона залежить від особистості вчителя, його темпераменту й уміння.--[[Користувач:Стешенко Валентина Іванівна|Стешенко Валентина Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Стешенко Валентина Іванівна|обговорення]]) 18:05, 9 вересня 2015 (EEST)
  
 
===Консультації===
 
===Консультації===

Версія за 18:09, 9 вересня 2015

Педагогічна інноватика

Інтерактивні практичні заняття

Лекція 1 Загальні засади педагогічної інноватики

Індивідуальні заняття

Шановні колеги! Опрацюйте наведену нижче літературу та виконайте завдання:

1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
2. Освітні технологи: Навч.-метод, посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
  • Завдвння № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?


Технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»,оскільки технологію від методики відрізняють два принципові моменти:планування дій,досянення кінцевого результату. Методика - це узагальнення досвіду.Технологія проектується,виходячи з конкретних умов і орієнтується на заданий, а не на передбачуваний результат--Клець Олександр Олексійович (обговорення) 12:36, 14 серпня 2015 (EEST)


Існує думка про те, що технології носять більше універсальний характер. Методика ж – більш індивідуалізована сукупність прийомів і способів навчання. Вона залежить від особистості вчителя, його темпераменту й уміння.--Стешенко Валентина Іванівна (обговорення) 18:05, 9 вересня 2015 (EEST)

Консультації

Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь.

Тематичні дискусії(інтернет-семінари)