Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Індивідуальні заняття)
(Індивідуальні заняття)
 
(не показані 38 проміжних версій 17 учасників)
Рядок 9: Рядок 9:
  
 
:1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
 
:1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
:2. Освітні технологи: Навч.-метод, посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
+
:2. Освітні технологи: Навч.- метод. посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
  
*Завдання № 1.  З наведеного теоретичного  матеріалу виокреміть ключові слова та розшифруйте  їх.
+
*Завдвння № 1.  Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
*Завдвння № 2.  Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
+
«Технологія»  в загальнопедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання,носить більше універсальний характер. Методика ж - більш індивідуалізована сукупність прийомів і способів навчання. Вона залежить від особистості вчителя, його темпераменту й уміння. Також технологію від методики відрізняють два принципові моменти: планування дій та досянення кінцевого результату. Методика - це узагальнення досвіду--[[Користувач:Коваленко Сергій Олександрович|Коваленко Сергій Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Коваленко Сергій Олександрович|обговорення]]) 21:06, 30 березня 2017 (EEST)
# Інноваційна діяльність - це діяльність спрямована на використання і комерціалізацію результатів наукових досліджень та розробок.
+
 
+
Інноваційна освіта - це нововведення, новизна, зміна, введення чогось нового, нові форми і методи навчання.
+
 
+
Інноваційне навчання - альтернатива традиційному навчанню, спрямоване на розвиток здібностей учнів до спільної діяльності в нових            ситуаціях.
+
 
+
Інноваційний процес - це процес перетворення наукового знання в інновацію, яка задовольняє нові суспільні потреби, послідовний ланцюг дій, що охоплює всі стадії новизни, та її практичного використання.
+
 
+
Інноваційна особистість - система мотивів, знань, умінь. навичок особистістних навичок педагога, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій у роботі з дітьми.
+
 
+
2. Педагогічна технологія в загальнопедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання.
+
--[[Користувач:Сіліверстова Олена Олексіївна|Сіліверстова Олена Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Сіліверстова Олена Олексіївна|обговорення]]) 11:48, 12 квітня 2015 (EEST)
+
  
 
===Консультації===
 
===Консультації===
Колеги! Тема нашої  консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. Сподіваюсь,  що буду корисною.
+
Колеги! Тема нашої  консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь.
  
 
===Тематичні дискусії(інтернет-семінари)===
 
===Тематичні дискусії(інтернет-семінари)===

Поточна версія на 11:56, 18 червня 2017

Педагогічна інноватика

Інтерактивні практичні заняття

Лекція 1 Загальні засади педагогічної інноватики

Індивідуальні заняття

Шановні колеги! Опрацюйте наведену нижче літературу та виконайте завдання:

1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
2. Освітні технологи: Навч.- метод. посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
  • Завдвння № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?

«Технологія» в загальнопедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання,носить більше універсальний характер. Методика ж - більш індивідуалізована сукупність прийомів і способів навчання. Вона залежить від особистості вчителя, його темпераменту й уміння. Також технологію від методики відрізняють два принципові моменти: планування дій та досянення кінцевого результату. Методика - це узагальнення досвіду--Коваленко Сергій Олександрович (обговорення) 21:06, 30 березня 2017 (EEST)

Консультації

Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь.

Тематичні дискусії(інтернет-семінари)