Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Курси}})
 
Рядок 1: Рядок 1:
==Соціально-гуманітарний кредитний модуль==
+
==Педагогічна інноватика==
====Інтерактивні практичні заняття====
+
====Індивідуальні заняття====
+
====Консультації====
+
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)====
+
====Проведення та перевірка модульного контролю====
+
==Професійно-орієнтований кредитний модуль==
+
===Теорія та методика фахової дисципліни===
+
----
+
====Інтерактивні практичні заняття====
+
====Індивідуальні заняття====
+
====Консультації====
+
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)====
+
====Проведення та перевірка модульного контролю====
+
----
+
===ІКТ у викладанні предметів===
+
----
+
====Інтерактивні практичні заняття====
+
  
====Індивідуальні заняття====
+
===Інтерактивні практичні заняття===
====Консультації====
+
[https://drive.google.com/file/d/0ByyeNZF7634zNU5hZnBXUm8zcjg/edit?usp=sharing Лекція 1 Загальні засади педагогічної інноватики]
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)====
+
 
====Проведення та перевірка модульного контролю====
+
===Індивідуальні заняття===
----
+
 
===Психологія===
+
Шановні колеги! Опрацюйте  наведену нижче літературу та виконайте завдання:
----
+
 
====Інтерактивні практичні заняття====
+
:1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
====Індивідуальні заняття====
+
:2. Освітні технологи: Навч.-метод, посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
====Консультації====
+
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)====
+
*Завдання № 1.  З наведеного теоретичного  матеріалу виокреміть ключові слова та розшифруйте  їх.
====Проведення та перевірка модульного контролю====
+
*Завдвння № 2.  Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
----
+
Технологія є більш ефективним засобом освіти,розвитку і виховання тому,що вона є сукупністю психолго-педагогічних настанов,які визначають спеціальний підхід композицію форм у навчально-виховному процесі а "методика є спосіб досягнення мети.--[[Користувач:Фурманова Тетяна Федорівна|Фурманова Тетяна Федорівна]] 10:27, 3 листопада 2014 (EET)
===Педагогічна інноватика===
+
Ключовими словами є: інноваційні системи, технологія навчання, модель навчання. Інноваційні системи – це цілісні конструкції навчального процесу, які органічно поєднують змістовний, суб’єкт - суб’єктивний та організаційно – технологічний компоненти. Технологія навчання – це обґрунтована дидактична система, яка гарантує досягнення певної навчальної мети через чітко визначену послідовність дій, спроектованих на розв’язання проміжних цілей і наперед визначних кінцевих результатів.Модель навчання – це загальна схема або план діяльності педагога при здійсненні навчального процесу, основу якого складає переважаюча діяльність учнів, організована і створювана вчителем.Технологія навчання є більш висока стадія розвитку методики. Вона дає можливість попередньо  проектувати процес навчання та виховання, відтворювати їх в педагогічній практиці, контролювати якість досягнення поставленої дидактичної мети, дає можливість вибрати оптимальні методи, форми і засоби навчання та виховання, дозволяє вчасно і оперативно коригувати процес навчання, гарантувати високу якість навчально - виховного процесу.--[[Користувач:Гаркуша Любов Степанівна|Гаркуша Любов Степанівна]] 16:20, 9 листопада 2014 (EET)
----
+
 
====Інтерактивні практичні заняття====
+
===Консультації===
====Індивідуальні заняття====
+
Колеги! Тема нашої  консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. Сподіваюсь,  що буду корисною.
====Консультації====
+
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)====
+
===Тематичні дискусії(інтернет-семінари)===
====Проведення та перевірка модульного контролю====
+

Версія за 13:24, 19 січня 2015

Педагогічна інноватика

Інтерактивні практичні заняття

Лекція 1 Загальні засади педагогічної інноватики

Індивідуальні заняття

Шановні колеги! Опрацюйте наведену нижче літературу та виконайте завдання:

1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
2. Освітні технологи: Навч.-метод, посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
  • Завдання № 1. З наведеного теоретичного матеріалу виокреміть ключові слова та розшифруйте їх.
  • Завдвння № 2. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?

Технологія є більш ефективним засобом освіти,розвитку і виховання тому,що вона є сукупністю психолго-педагогічних настанов,які визначають спеціальний підхід композицію форм у навчально-виховному процесі а "методика є спосіб досягнення мети.--Фурманова Тетяна Федорівна 10:27, 3 листопада 2014 (EET) Ключовими словами є: інноваційні системи, технологія навчання, модель навчання. Інноваційні системи – це цілісні конструкції навчального процесу, які органічно поєднують змістовний, суб’єкт - суб’єктивний та організаційно – технологічний компоненти. Технологія навчання – це обґрунтована дидактична система, яка гарантує досягнення певної навчальної мети через чітко визначену послідовність дій, спроектованих на розв’язання проміжних цілей і наперед визначних кінцевих результатів.Модель навчання – це загальна схема або план діяльності педагога при здійсненні навчального процесу, основу якого складає переважаюча діяльність учнів, організована і створювана вчителем.Технологія навчання є більш висока стадія розвитку методики. Вона дає можливість попередньо проектувати процес навчання та виховання, відтворювати їх в педагогічній практиці, контролювати якість досягнення поставленої дидактичної мети, дає можливість вибрати оптимальні методи, форми і засоби навчання та виховання, дозволяє вчасно і оперативно коригувати процес навчання, гарантувати високу якість навчально - виховного процесу.--Гаркуша Любов Степанівна 16:20, 9 листопада 2014 (EET)

Консультації

Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. Сподіваюсь, що буду корисною.

Тематичні дискусії(інтернет-семінари)