Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Назарчук Олександр Анатолійович»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 4: Рядок 4:
 
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:02, 19 січня 2015 (EET)
  
 
====Індивідуальні заняття====
 
====Індивідуальні заняття====

Версія за 14:06, 19 січня 2015

Зміст

Соціально-гуманітарний кредитний модуль

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Олександр Анатолійович! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:02, 19 січня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю

Професійно-орієнтований кредитний модуль

Теорія та методика фахової дисципліни


Інтерактивні практичні заняття

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю


ІКТ у викладанні предметів


Інтерактивні практичні заняття

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю


Психологія


Інтерактивні практичні заняття

--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 12:43, 19 січня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю


Педагогічна інноватика


Інтерактивні практичні заняття

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю