Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Назарчук Олександр Анатолійович»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
м ()
 
(не показані 2 проміжні версії цього учасника)
Рядок 1: Рядок 1:
==Соціально-гуманітарний кредитний модуль==
 
====Інтерактивні практичні заняття====
 
Доброго дня, Олександр Анатолійович! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
 
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:02, 19 січня 2015 (EET)
 
  
 
==[[Соціально-гуманітарний кредитний модуль Назарчук О.А.|Соціально-гуманітарний кредитний модуль]]==
 
==[[Соціально-гуманітарний кредитний модуль Назарчук О.А.|Соціально-гуманітарний кредитний модуль]]==

Поточна версія на 17:27, 19 січня 2015

Соціально-гуманітарний кредитний модуль

Професійно-орієнтований кредитний модуль

Теорія та методика фахової дисципліни

ІКТ у викладанні предметів

Психологія

Педагогічна інноватика