Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Наталія Драган»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: Дану тему я вибрала невипадково. Це сучасний і визнаний метод. Учні 5-6 класів – це ще ді...)
 
Рядок 1: Рядок 1:
Дану тему я вибрала невипадково. Це сучасний і визнаний метод. Учні 5-6 класів – це ще діти. А вони пізнають світ, граючи. Це просто, доступно і весело. Я помітила, що у розкутій, ненав’язливій формі відбувається  самореалізація різноманітних здібностей дитини, її самоствердження. Важкий, одноманітний матеріал,  «одягнений» у костюм гри, дає дітям справжнє задоволення. Щоб краще зрозуміти внутрішній світ підлітків, зблизитися з ними, я намагаюся створити природне для їх розвитку ігрове середовище. І дістаю задоволення, коли бачу, що навіть пасивні учні в гру включаються з великим захопленням і бажанням.
+
Дану тему я вибрала невипадково. Це сучасний і визнаний метод. Учні 5-6 класів – це ще діти. А вони пізнають світ, граючи. Це просто, доступно і весело. Я помітила, що у розкутій, ненав’язливій формі відбувається  самореалізація різноманітних здібностей дитини, її самоствердження. Важкий, одноманітний матеріал,  «одягнений» у костюм гри, дає дітям справжнє задоволення. Щоб краще зрозуміти внутрішній світ підлітків, зблизитися з ними, я намагаюся створити природне для їх розвитку ігрове середовище. І дістаю задоволення, коли бачу, що навіть пасивні учні в гру включаються з великим захопленням і бажанням.
  Дидактичні ігри та ігрові моменти застосовую, як засіб навчання, розвитку і виховання дитини, тісно пов’язаних між собою. У 5-6 класах успішно проходять ігри «Хто швидше», «Математичне лото», «Математична естафета», уроки-подорожі, уроки-ігри, уроки КВК.
+
Дидактичні ігри та ігрові моменти застосовую, як засіб навчання, розвитку і виховання дитини, тісно пов’язаних між собою. У 5-6 класах успішно проходять ігри «Хто швидше», «Математичне лото», «Математична естафета», уроки-подорожі, уроки-ігри, уроки КВК.
  Досвід роботи, а це вже понад 15 років, показує, що такі прийоми дозволяють підтримувати в учнів інтерес до матеріалу, який вивчається та забезпечує їхню активність протягом усього уроку.
+
Досвід роботи, а це вже понад 15 років, показує, що такі прийоми дозволяють підтримувати в учнів інтерес до матеріалу, який вивчається та забезпечує їхню активність протягом усього уроку.
  Аналізуючи свій досвід роботи, зрозуміла, що використання ігрових моментів на уроці позитивно впливає на якість знань учнів, на розвиток їх розумової діяльності. А це створює оптимальні умови для творчого розвитку особистості, їх самовдосконалення і самореалізації.
+
Аналізуючи свій досвід роботи, зрозуміла, що використання ігрових моментів на уроці позитивно впливає на якість знань учнів, на розвиток їх розумової діяльності. А це створює оптимальні умови для творчого розвитку особистості, їх самовдосконалення і самореалізації.
 
Сучасний урок – це урок, що проводиться не для учнів, а разом з учнями, глибоко продуманий, організований і керований, з урахуванням дитячих можливостей, потреб, інтересів.
 
Сучасний урок – це урок, що проводиться не для учнів, а разом з учнями, глибоко продуманий, організований і керований, з урахуванням дитячих можливостей, потреб, інтересів.
  Кожний індивід по різному реагує на форму подання інформації, тому не можна вибирати одну методику навчання, що підходила б усім. Доводиться постійно експериментувати з формою подання матеріалу. Кінцевий результат залежить від співпраці двох сторін – вчителя і учня.
+
Кожний індивід по різному реагує на форму подання інформації, тому не можна вибирати одну методику навчання, що підходила б усім. Доводиться постійно експериментувати з формою подання матеріалу. Кінцевий результат залежить від співпраці двох сторін – вчителя і учня.
  Управляти процесом пізнавальної активності учнів можна лише тоді, коли знаєш природу і закономірність операції мислення. Вважаю, що мислення виникає там, де виховується інтерес і зацікавленість математикою.
+
Управляти процесом пізнавальної активності учнів можна лише тоді, коли знаєш природу і закономірність операції мислення. Вважаю, що мислення виникає там, де виховується інтерес і зацікавленість математикою.
    Тому, мабуть, не випадково я вирішила обрати тему, над якою працюю і зараз «Ігрові моменти на уроках як один із засобів розвитку інтересу та зацікавленості учнів математикою». Це – сучасний і визнаний метод, який має навчальну, розвиваючу і виховну функції, які діють в органічній єдності.
+
Тому, мабуть, не випадково я вирішила обрати тему, над якою працюю і зараз «Ігрові моменти на уроках як один із засобів розвитку інтересу та зацікавленості учнів математикою». Це – сучасний і визнаний метод, який має навчальну, розвиваючу і виховну функції, які діють в органічній єдності.

Версія за 23:37, 4 грудня 2015

Дану тему я вибрала невипадково. Це сучасний і визнаний метод. Учні 5-6 класів – це ще діти. А вони пізнають світ, граючи. Це просто, доступно і весело. Я помітила, що у розкутій, ненав’язливій формі відбувається самореалізація різноманітних здібностей дитини, її самоствердження. Важкий, одноманітний матеріал, «одягнений» у костюм гри, дає дітям справжнє задоволення. Щоб краще зрозуміти внутрішній світ підлітків, зблизитися з ними, я намагаюся створити природне для їх розвитку ігрове середовище. І дістаю задоволення, коли бачу, що навіть пасивні учні в гру включаються з великим захопленням і бажанням. Дидактичні ігри та ігрові моменти застосовую, як засіб навчання, розвитку і виховання дитини, тісно пов’язаних між собою. У 5-6 класах успішно проходять ігри «Хто швидше», «Математичне лото», «Математична естафета», уроки-подорожі, уроки-ігри, уроки КВК. Досвід роботи, а це вже понад 15 років, показує, що такі прийоми дозволяють підтримувати в учнів інтерес до матеріалу, який вивчається та забезпечує їхню активність протягом усього уроку. Аналізуючи свій досвід роботи, зрозуміла, що використання ігрових моментів на уроці позитивно впливає на якість знань учнів, на розвиток їх розумової діяльності. А це створює оптимальні умови для творчого розвитку особистості, їх самовдосконалення і самореалізації. Сучасний урок – це урок, що проводиться не для учнів, а разом з учнями, глибоко продуманий, організований і керований, з урахуванням дитячих можливостей, потреб, інтересів. Кожний індивід по різному реагує на форму подання інформації, тому не можна вибирати одну методику навчання, що підходила б усім. Доводиться постійно експериментувати з формою подання матеріалу. Кінцевий результат залежить від співпраці двох сторін – вчителя і учня. Управляти процесом пізнавальної активності учнів можна лише тоді, коли знаєш природу і закономірність операції мислення. Вважаю, що мислення виникає там, де виховується інтерес і зацікавленість математикою. Тому, мабуть, не випадково я вирішила обрати тему, над якою працюю і зараз «Ігрові моменти на уроках як один із засобів розвитку інтересу та зацікавленості учнів математикою». Це – сучасний і визнаний метод, який має навчальну, розвиваючу і виховну функції, які діють в органічній єдності.