Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Професійно-орієнтований кредитний модуль)
(ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ФАХОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ)
Рядок 19: Рядок 19:
  
 
Дякую за увагу. Бажаю натхнення!!!
 
Дякую за увагу. Бажаю натхнення!!!
 +
Я використовую такі нетрадиційні форми навчання у своїй практиці: індивідуальну, групову, роботу в парах, нетрадиційні уроки:
 +
1) уроки - змагання (КВК, аукціони,турніри, конкурси);
 +
2) уроки комунікативної спрямованості ( усні журнали, диспути, репортажі, прес - конференції);
 +
3) елементи театралізованих уроків;
 +
4) уроки - подорожі, дослідження.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 10:35, 5 червня 2015 (EEST)
  
  

Версія за 10:39, 5 червня 2015

Спілкування

Професійно-орієнтований кредитний модуль

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ФАХОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". За цим посиланням знаходиться Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"

Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань

Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії

Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ


Пропоную вашій увазі лекцію з методики викладання історії на тему "Нетрадиційні форми навчання у сучасній загальноосвітній школі". Щоб переглянути текст лекції, перейдіть за посиланням Нетрадиційні форми навчання у сучасній загальноосвітній школі.

Берегова Д. А., Стельмах Н. В. НЕТРАДИЦІЙНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ, ЇХ ПЕРЕВАГИ, НЕДОЛІКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ В ШКОЛІ

Дякую за увагу. Бажаю натхнення!!! Я використовую такі нетрадиційні форми навчання у своїй практиці: індивідуальну, групову, роботу в парах, нетрадиційні уроки: 1) уроки - змагання (КВК, аукціони,турніри, конкурси); 2) уроки комунікативної спрямованості ( усні журнали, диспути, репортажі, прес - конференції); 3) елементи театралізованих уроків; 4) уроки - подорожі, дослідження.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 10:35, 5 червня 2015 (EEST)


Продовжуємо навчатися, друзі! Пропоную ознайомитися з матеріалом з підручника О.Пометун, Г.Фрейман "Методика навчання історії в школі" Сучасні підходи до оцінювання рівня навчальних досягнень школярів на уроках історії.

Інтерес з цієї проблематики може представляти також матеріал, викладений на сайті Кунцівської ЗОШ на основі книги Пастушенко Н. М., Пастушенко Р. Я. Діагностування навченості: Гуманітарні дисципліни. — Львів: ВНТЛ, 2000.ДІАГНОСТУВАННЯ НАВЧЕНОСТІ ШКОЛЯРІВ З ІСТОРІЇ.

Дякую за увагу.


Знайомимося з новою темою Використання програмових педагогічних засобів(ППЗ) на уроках та в позаурочний час. Завдання до теми, як завжди, на ваших персональних сторінках. З наказом МОН України Про затвердження тимчасових вимог до педагогічних програмних засобів від 15 травня 2006 року N 369 ви можете ознайомитись на сайті Асоціації підприємств інформаційних технологій України, перейшовши за посиланням Наказ МОНУ. Дякую.


Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати завдання, розміщені на ваших сторінках обговорення. Дякую і бажаю натхнення!


Наступна тема: Специфіка викладання історії Матеріал до неї ви знайдете за цим посиланням. Питання - на ваших сторінках обговорення. Там я сподіваюсь побачити і ваші відповіді на них. Бажаю успіхів. Якщо виникнуть питання до мене, звертайтесь у розділі "Спілкування на моїй сторінці обговорення".


Пропоную вашій увазі корисний матеріал з теми Кабінет історії

Кабінет історії на сайті вчителя історії КЗШ № 37 Пивовар С.В.